dream7000 Vloženo 23. Květen 2010 Vloženo 23. Květen 2010 no na takom type auta sa mi este nestalo ze by RJ ten login nevzala.....musi to ist v pohodicke Citovat
rolbař Vloženo 23. Květen 2010 Vloženo 23. Květen 2010 jj, standartní RJ, motorovka 11463 a podvolantovka dle kódování, většinou předposlední číslo se dává 4 Citovat
permonik Vloženo 23. Květen 2010 Vloženo 23. Květen 2010 pridal jsem dalsi screenshot, ze opravdu nejsem dislektik a ze to zadavam do dobryho policka ;-) ... kdyz jsem z toho spis ;-( Citovat
bigboban Vloženo 24. Květen 2010 Vloženo 24. Květen 2010 (editace) Měl bych dotaz k závadě tempomatu. Mám asi dobře známý problém se zlobící páčkou. Tempomat postupem času přestal úplně chodit. Po vyndání malého plošňáku z kontaky a vyčištění to makalo naprosto suprově. Jenže! Postupně a celkem rychle se to začalo zhoršovat - tedy funkčnost se postupně ze 100% zhoršovala víceméně k nule. Čištění jsem prováděl za poslední cca rok už 2x a vždy po vyčištění to fungovalo skvěle ale třeba měsíc OK, další už to blblo a za několik měsíců jsem byl opět na nule. Tedy zásadní dotaz pro znalce konstrukce těch kontaktů - proč dochází po několika měsících k postupné degradaci funkčnosti tlačítek tempomatu? Nevěřím že se to za dva tři měsíce zašpiní tak aby to nemakalo! Připomínám že až tak moc nejezdím. Sice denně do práce ale to se tempomatu vlastně nedotknu.. Takže to použiju max. o víkendech. Zapínácí páčku zásadně nepoužívám, takže používám pouze boční kolébku (+/-). A další dotaz - pokud dám cca 4 tisíce v servisu za komplet novou páčku (ta zlodějna!) bude konstrukce nové páčky lepší? V čem je lepší? Změnili nějak konstrukci těch kontaktů? Neposere se to za 2 měsíce stejně jak stávající páčka?? Editováno: 24. Květen 2010, autor: bigboban Citovat
Vaša Vloženo 24. Květen 2010 Vloženo 24. Květen 2010 dělají furt stejné dával kjsem jednou FL verzi a vydžela 2 měsíce Citovat
Kristinno Vloženo 25. Květen 2010 Vloženo 25. Květen 2010 Čau,mam na O2 tempomat,a pri zapnutí tempomatu mi nesvieti kontrolka a neviem či ma svietiť alebo nie????? Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 26. Květen 2010 Vloženo 26. Květen 2010 4 tisíce za novou páčku??? A kde? To je asi pozlacená, ne? ZDE TADY Citovat
bigboban Vloženo 26. Květen 2010 Vloženo 26. Květen 2010 Já vím že jde sehnat levněji. Mluvím o oficiální ceně servisu - 3000 páčka + 1000 montáž. Je jasný že origoš servis je vždycky dražší, mě spíš sere že natuty vědí, že odchází pouze ten kontakt a ten jde vyndat a vyměnit bez kompletní demontáže páčky - je to práce tak na 30s. Navíc jde zjevně o výrobní vadu a v tomto případě by bylo solidní to měnit i po záruce. Jenže po záruce se mění zadara jen nebezpečná vada někde v brzdě apod protože se bojí průseru. Na nějakou páčku se vybodnou. Ale furt mi nikdo nevysvětlil co je v páčce (kontaktu) tak vadnýho a v čem je nová páčka lepší! Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 26. Květen 2010 Vloženo 26. Květen 2010 (editace) Nová páčka se v ničem neliší. Je již 6 let stejná Tedy pokud hovoříme o: 1K0 953 513 G BTW asi by jste se všichni divili za kolik páčku vyrábí fabrika pro škodovku Editováno: 26. Květen 2010, autor: Dodo-Kolín Citovat
Kristinno Vloženo 26. Květen 2010 Vloženo 26. Květen 2010 Aha no ja mam 05rv a dá sa ta kontrolka nejak aktivovať? Citovat
Vaša Vloženo 27. Květen 2010 Vloženo 27. Květen 2010 jo, když dáš budíky z 07 a novější (z faceliftu tam budíky nejdou) Citovat
bigboban Vloženo 27. Květen 2010 Vloženo 27. Květen 2010 Nová páčka se v ničem neliší. Je již 6 let stejná Takže pokud toto platí tak je celkem fuk, jestli dám za páčku 4000 ve škodě nebo litr na aukru. Fungovat bude tedy opět maximálně pár měsíců? To se mi nějak nezdá.. Citovat
Carlito Vloženo 27. Květen 2010 Vloženo 27. Květen 2010 Takže pokud toto platí tak je celkem fuk, jestli dám za páčku 4000 ve škodě nebo litr na aukru. Fungovat bude tedy opět maximálně pár měsíců? To se mi nějak nezdá.. Zakladom je, aby si tempomat nevypinal tou packou hore(zabudni , ze tam ta packa je -maj to stale v zapnutej polohe ) . Potom ti ten tempomat posluzi este zopar rokov. Toziz prave caste zapinanie a vypinanie tempomatu tou hornou packou sposobuje jeho neskorsiu poruchu(je potrebne precistit kontakty). Je tu k tomu dost popisaneho..... . Citovat
bigboban Vloženo 27. Květen 2010 Vloženo 27. Květen 2010 Zakladom je, aby si tempomat nevypinal tou packou hore(zabudni , ze tam ta packa je -maj to stale v zapnutej polohe ) . Potom ti ten tempomat posluzi este zopar rokov. Toziz prave caste zapinanie a vypinanie tempomatu tou hornou packou sposobuje jeho neskorsiu poruchu(je potrebne precistit kontakty). Je tu k tomu dost popisaneho..... . A to právě u mě neplatí! Jak jsem psal - páčku nahoře zásadně nepoužívám, stejně nechápu k čemu tam je. I tak už jsem tempomat čistil 2x a vždy fungoval jen několik měsíců postupně od 100% funkčnosti k úplné nule. Citovat
Vaša Vloženo 27. Květen 2010 Vloženo 27. Květen 2010 můžeš poslat kontakt na servis kde prodávají páčku tempomatu na OII za 4000,- ??? dle ceníků stojí +- 1600,- Citovat
bigboban Vloženo 27. Květen 2010 Vloženo 27. Květen 2010 můžeš poslat kontakt na servis kde prodávají páčku tempomatu na OII za 4000,- ??? dle ceníků stojí +- 1600,- Již jednou jsem psal že to je 3000 za páčku + 1000 za montáž. Řekli mi to v Bencar na P4. Citovat
Vaša Vloženo 27. Květen 2010 Vloženo 27. Květen 2010 i tak je to divná cena zkus jinej servis Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 28. Květen 2010 Vloženo 28. Květen 2010 A to právě u mě neplatí! Jak jsem psal - páčku nahoře zásadně nepoužívám, stejně nechápu k čemu tam je. I tak už jsem tempomat čistil 2x a vždy fungoval jen několik měsíců postupně od 100% funkčnosti k úplné nule. Počkej, nechápeš na co je ten horní přepínač? A jak jinak než spojkou a brzdou vypneš tempomat? Co třeba CANCEL? Každé auto má u tempomatu 3 spínače (+/- a tvrdé vypnutí). Citovat
bigboban Vloženo 29. Květen 2010 Vloženo 29. Květen 2010 Počkej, nechápeš na co je ten horní přepínač? A jak jinak než spojkou a brzdou vypneš tempomat? Co třeba CANCEL? Každé auto má u tempomatu 3 spínače (+/- a tvrdé vypnutí). Tempomat vypínám většinou pokud chci výrazně zpomalit. Je hovadina prvně vycvaknout nahoře nějakou páčku a pak brzdit. Ať si to každý používá jak chce ale pro mě horní páčka nemá sebemenší význam a nikdy mě ani nenapadlo jí použít. Citovat
rolbař Vloženo 30. Květen 2010 Vloženo 30. Květen 2010 já ji používám, pokud brzdím motorem, jinak jak píšeš, vypínám brzdou Citovat
bigboban Vloženo 4. Červen 2010 Vloženo 4. Červen 2010 Dneska jsem zkusil projet diagnostiku a mám tam kód: Cruise Control Set Signal Incorrect Signal 16952 Jelikož začne tempomat vždy fungovat po vyčištění kontaktu bude to asi tím kontaktem.. Samže se ta chyba někdy sama nebo jí musím odmáznout sám? Citovat
honza72 Vloženo 4. Červen 2010 Vloženo 4. Červen 2010 Doporucuju faceliftovou packu a je po problemech. Mam za 1290kc, s montazi 1990. Citovat
Vaša Vloženo 5. Červen 2010 Vloženo 5. Červen 2010 FL páčka je na tom stejně kupuji origo ve škodovce a jedna se mi po 2 měsících (a cca 8tkm) vrátila a musela se dát druhá Citovat
Diamant Vloženo 8. Červen 2010 Vloženo 8. Červen 2010 Ja tú hornú páčku používam dosť často ak mám aktívny tempomat a chcem brzdiť motorom. Ale páčku posuniem len do odpruženej medzipolohy, nevypnem tempomat úplne. A po 4 rokoch nemám s páčkou žiadny problém. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.