Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno
:help: Zdravím přátele okřídleného šípu,měl bych dotaz na palivový filtr potřeboval bych ho vyměnit a nevím jaký tip mám koupit do 1.4 Mpi 44kW,rv. 01.Mám s regulátorem tlaku,to vím,ale nevím jestli mám koupit s 3bar regulátorem nebo 4bar? Někde píší ten a jinde zas onen. Byl by někdo schopen podle VINka zjistit jaký tam mám? Moje VIN : TMBPH46YX13150001. Díky moc. :palec2:

Upraveno od Albín

3bar-6Q0201051B

Skloň hlavu pod auto pri zad. sedačkách na pravej strane a pozri aké tam máš na filtri číslo je to pekne vidieť.Taký kup a máš vystarané.Tu sa mení iba filter a regulátor ostáva pôvodný.Ja som dal zn.Mahle.

  • Autor

Hlavu jsem dnes sklonil,ale číslo bylo buď nějak skryté příchytkou,nebo už bylo sedřený a nebo z jiný strany,protože jsem ho nenašel,to mě taky hned napadlo že to poznám podle čísla co na starým filtru bude,ale nenašel a proto jsem napsal sem. A já chci měnit komplet celý i s regulátorem,když už tak už. :palec2:

Upraveno od Albín

Pokud budeš schánět filtr podle čísla,které jsem ti napsal výše,ten už má regul. zabudovaný.Osobní zkušenost.

A je to kvata ta značka alebo si to len ako vzor sem dal.

:palec2:

Nuž ked chceš teda poctivo meniť tak tam daj nejakú renomovanu značku Mann, Mahle a pod. Je to tam na 60t km tak nech to stojí za to.:p

A je to kvata ta značka alebo si to len ako vzor sem dal.

VIKA je made in china. http://www.automotors.sk/clanky/556481

Tým ale nechcem tvrdiť že všetko od nich je šmejd. Mám od nich tempomatovu páčku a nebol s nou ani jeden problém!

  • Autor

No já právě ani nevěděl že ten regulátor tlaku je vyndvatelný z toho filtru,myslel jsem že je to celek,ale když jsem našel tohle http://www.obautodily.cz/skoda_fabia_filtr_paliva_1_2_1_4_benzin_original-605043 tak to asi jde rozdělat. A myslíš vikino1 že ten regulátor bude ok? Mám najeto 140tis a asi je tam originál. Nechce se mi dávat 6-7-8 stovek jen za filtr. Svítí totiž kontrolka motoru,a po připojení na vag u kámoše to psalo něco jako špatný tlak na vstřikovacím ventylu,vstřiky jsme už vyměnily a svítí to stále,tak jsem myslel že by pomohla výměna filtru. :feve:

Asi by bolo dobré zmerať tlak paliva.

  • Autor

No proto jsem myslel že to vyměnim komplet i s regulátorem,může být ten starý už ko a nepouští kolik má,nebo už ten filtr taky bude ucpaný a nepropouští tolik benzínu.No uvidím.

  • Autor

A to je přesně ono,píšeš mi tu 2 linky,první je na filtr s 3bar reglem a druhý se 4 bar,proto jsem zakládal toto téma abych věděl jaký,jestly 3 nebo 4bar.

jj, je to přesně ten jak píše deco, taky jsem nedávno měnil na 1.4 Mpi 44kW,rv. 01, jen bachna na ty hadičky, nejdříve zmáčkni tam modrý čtvereček na těch koncovkách a potom opatrně vyklej až to sjede :)

Já koupil tento: http://www.cc-autodily.cz/filtr-paliva-trivyvod?keyword=filtr+paliva&brand=SKODA&model=FABIA

Jen je třeba být připraven na to že i když jde o originální díl je to made in china:-),zatím mi leží v krabici,ale chystám se na výměnu ,asi budu rekordman ,podle všeho je původní ještě original a auto má 165 tkm,schválně si ho pak rozkrájím.Jen mám trochu strach jak jsem někde četl že rády praskají ty koncovky,nějaký osvědčený fígl?Co jsem tak lehce na rampě zkoušel tak zatlačit ty pojistky nešly vůbec,plus snad první roky výroby při výměně mají přehozené hadičky,černá za modrou oproti původnímu zapojení.

Přesně ten jsem kupoval, a v pohodě, ty hadičky fakt moc nejdou, ty čtverečky se nějak noc nezmáčknou, spíš mi přišlo že se jen tak trochu prohnuli, mačkal jsem co to šlo a trochu s tím vyklal až to sjelo.

Když jsem měnil filtr u minulé fabky,koncovky hadiček jsem očistil , prostříkl konkorem a koncovky šly bez problému dolů.Toť moje zkušenost,třeba to někomu pomůže.

2Viewer:a bylo tedy nutné hadičky přehodit oproti původnímu zapojení?Díky.

2deco:díky za tip,určitě to zprubnu s konkorem v ruce taky.-)

Nijak jsem je nepřehazoval, dal jsem je stejně jak byly.

Fabia 1.4 Mpi 44kW,rv. 01

Tak dnes vyměněno,hadice se musely přehodit,koncovky držely jako čert a starý originál byl překvapivě čistý,až jsem koukal po rozřezání,žádné kaly,žádné černé hnusy,ještě místy i původní odstín filtru,na 165tkm hodně slušné,no je tam nový a je klid:-)

  • 2 týdny později...

Zdarec chlapi.Tak dnes jsem se připojil k vám s výměnou palivového filtru. I když nejsem automechanik,pustil jsem se do toho sám. Vlastním Fabii Sedana 1,4 mpi,50 kw, rok výroby 2002. Mám najeto zhruba 91 500 km a filtr tam byl původní / VW AG-ET 6Q0201511-3 bary/.Nahradil jsem ho filtrem "ORIGINAL"-6Q0201051. V uvozovkách proto,neboť je to taktéž Čína/UFI/.Nástavce na modrou a černou hadičku jsou sice o něco delší, ale jde to tam v pohodě až rychlospojky zacvaknou. Ale to sundávání.Černý rychlospojky šly poměrně dobře,ale ta modrá!!! To byl porod. Chce to opravdu trpělivost. Mě ten modrý obdelníček nešel zmáčknout vůbec a na těch černých rychlospojkách to šlo mačkat v pohodě. Musel jsem tedy použít slabý šroubováček a opatrně tu modrou rychlospojku mačkat,otáčet s ní a s citem páčit šroubováčkem,až sjela a bylo vyhráno. Ale před tím jsem sundal filtr z objímky. Je k tomu lepší přístup a člověk může líp zabrat. Ale s citem!!!!Hadičky jsem taktéž přehazovat nemusel,dal jsem je tak,jak byly původně/modrou na střed a černou ke kraji/.Tak hodně zdaru a snad někomu tyto rady budou dobré.Filtr je docela drahej,ale myslím si,že se to vyplatí. Funguje to,jak má a ani to nikde neteče. Mnoho šťastných kilometrů bez nehod přeje BRYXUS.

Měnili jsme před měsícem na 44kW, 07/00 a hadičky jsou samozřejmě přehozeny, takže sundavání hadiček nadvakrát, což pro ty plasty není to pravé ořechové.

P.S. Před výměnou jsem zde na fóru hledal starší témata a nenalezl, úpravy fóra bych si raději odpustil a byl bych zato mět tady i staré, ale stále aktuální a pro mě nezbytné příspěvky.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.