Přejít na obsah

Albín

Doporučené příspěvky

:help: Zdravím přátele okřídleného šípu,měl bych dotaz na palivový filtr potřeboval bych ho vyměnit a nevím jaký tip mám koupit do 1.4 Mpi 44kW,rv. 01.Mám s regulátorem tlaku,to vím,ale nevím jestli mám koupit s 3bar regulátorem nebo 4bar? Někde píší ten a jinde zas onen. Byl by někdo schopen podle VINka zjistit jaký tam mám? Moje VIN : TMBPH46YX13150001. Díky moc. :palec2: Editováno: , autor: Albín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavu jsem dnes sklonil,ale číslo bylo buď nějak skryté příchytkou,nebo už bylo sedřený a nebo z jiný strany,protože jsem ho nenašel,to mě taky hned napadlo že to poznám podle čísla co na starým filtru bude,ale nenašel a proto jsem napsal sem. A já chci měnit komplet celý i s regulátorem,když už tak už. :palec2:

Editováno: , autor: Albín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já právě ani nevěděl že ten regulátor tlaku je vyndvatelný z toho filtru,myslel jsem že je to celek,ale když jsem našel tohle http://www.obautodily.cz/skoda_fabia_filtr_paliva_1_2_1_4_benzin_original-605043 tak to asi jde rozdělat. A myslíš vikino1 že ten regulátor bude ok? Mám najeto 140tis a asi je tam originál. Nechce se mi dávat 6-7-8 stovek jen za filtr. Svítí totiž kontrolka motoru,a po připojení na vag u kámoše to psalo něco jako špatný tlak na vstřikovacím ventylu,vstřiky jsme už vyměnily a svítí to stále,tak jsem myslel že by pomohla výměna filtru. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já koupil tento: http://www.cc-autodily.cz/filtr-paliva-trivyvod?keyword=filtr+paliva&brand=SKODA&model=FABIA

Jen je třeba být připraven na to že i když jde o originální díl je to made in china:-),zatím mi leží v krabici,ale chystám se na výměnu ,asi budu rekordman ,podle všeho je původní ještě original a auto má 165 tkm,schválně si ho pak rozkrájím.Jen mám trochu strach jak jsem někde četl že rády praskají ty koncovky,nějaký osvědčený fígl?Co jsem tak lehce na rampě zkoušel tak zatlačit ty pojistky nešly vůbec,plus snad první roky výroby při výměně mají přehozené hadičky,černá za modrou oproti původnímu zapojení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes vyměněno,hadice se musely přehodit,koncovky držely jako čert a starý originál byl překvapivě čistý,až jsem koukal po rozřezání,žádné kaly,žádné černé hnusy,ještě místy i původní odstín filtru,na 165tkm hodně slušné,no je tam nový a je klid:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdarec chlapi.Tak dnes jsem se připojil k vám s výměnou palivového filtru. I když nejsem automechanik,pustil jsem se do toho sám. Vlastním Fabii Sedana 1,4 mpi,50 kw, rok výroby 2002. Mám najeto zhruba 91 500 km a filtr tam byl původní / VW AG-ET 6Q0201511-3 bary/.Nahradil jsem ho filtrem "ORIGINAL"-6Q0201051. V uvozovkách proto,neboť je to taktéž Čína/UFI/.Nástavce na modrou a černou hadičku jsou sice o něco delší, ale jde to tam v pohodě až rychlospojky zacvaknou. Ale to sundávání.Černý rychlospojky šly poměrně dobře,ale ta modrá!!! To byl porod. Chce to opravdu trpělivost. Mě ten modrý obdelníček nešel zmáčknout vůbec a na těch černých rychlospojkách to šlo mačkat v pohodě. Musel jsem tedy použít slabý šroubováček a opatrně tu modrou rychlospojku mačkat,otáčet s ní a s citem páčit šroubováčkem,až sjela a bylo vyhráno. Ale před tím jsem sundal filtr z objímky. Je k tomu lepší přístup a člověk může líp zabrat. Ale s citem!!!!Hadičky jsem taktéž přehazovat nemusel,dal jsem je tak,jak byly původně/modrou na střed a černou ke kraji/.Tak hodně zdaru a snad někomu tyto rady budou dobré.Filtr je docela drahej,ale myslím si,že se to vyplatí. Funguje to,jak má a ani to nikde neteče. Mnoho šťastných kilometrů bez nehod přeje BRYXUS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měnili jsme před měsícem na 44kW, 07/00 a hadičky jsou samozřejmě přehozeny, takže sundavání hadiček nadvakrát, což pro ty plasty není to pravé ořechové.

P.S. Před výměnou jsem zde na fóru hledal starší témata a nenalezl, úpravy fóra bych si raději odpustil a byl bych zato mět tady i staré, ale stále aktuální a pro mě nezbytné příspěvky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...