Albín Vloženo 4. Duben 2010 Sdílet Vloženo 4. Duben 2010 (editace) Zdravím přátele okřídleného šípu,měl bych dotaz na palivový filtr potřeboval bych ho vyměnit a nevím jaký tip mám koupit do 1.4 Mpi 44kW,rv. 01.Mám s regulátorem tlaku,to vím,ale nevím jestli mám koupit s 3bar regulátorem nebo 4bar? Někde píší ten a jinde zas onen. Byl by někdo schopen podle VINka zjistit jaký tam mám? Moje VIN : TMBPH46YX13150001. Díky moc. Editováno: 4. Duben 2010, autor: Albín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 4. Duben 2010 Sdílet Vloženo 4. Duben 2010 3bar-6Q0201051B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 4. Duben 2010 Sdílet Vloženo 4. Duben 2010 Skloň hlavu pod auto pri zad. sedačkách na pravej strane a pozri aké tam máš na filtri číslo je to pekne vidieť.Taký kup a máš vystarané.Tu sa mení iba filter a regulátor ostáva pôvodný.Ja som dal zn.Mahle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 4. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 4. Duben 2010 (editace) Hlavu jsem dnes sklonil,ale číslo bylo buď nějak skryté příchytkou,nebo už bylo sedřený a nebo z jiný strany,protože jsem ho nenašel,to mě taky hned napadlo že to poznám podle čísla co na starým filtru bude,ale nenašel a proto jsem napsal sem. A já chci měnit komplet celý i s regulátorem,když už tak už. Editováno: 4. Duben 2010, autor: Albín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 4. Duben 2010 Sdílet Vloženo 4. Duben 2010 Pokud budeš schánět filtr podle čísla,které jsem ti napsal výše,ten už má regul. zabudovaný.Osobní zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 4. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 4. Duben 2010 Takže asi tento? http://vapol.cz/cz/produkt/filtr-paliva-fab-s-reg3-bary/?alone=1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 4. Duben 2010 Sdílet Vloženo 4. Duben 2010 A je to kvata ta značka alebo si to len ako vzor sem dal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 4. Duben 2010 Sdílet Vloženo 4. Duben 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 4. Duben 2010 Sdílet Vloženo 4. Duben 2010 Nuž ked chceš teda poctivo meniť tak tam daj nejakú renomovanu značku Mann, Mahle a pod. Je to tam na 60t km tak nech to stojí za to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 4. Duben 2010 Sdílet Vloženo 4. Duben 2010 A je to kvata ta značka alebo si to len ako vzor sem dal. VIKA je made in china. http://www.automotors.sk/clanky/556481 Tým ale nechcem tvrdiť že všetko od nich je šmejd. Mám od nich tempomatovu páčku a nebol s nou ani jeden problém! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 4. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 4. Duben 2010 No já právě ani nevěděl že ten regulátor tlaku je vyndvatelný z toho filtru,myslel jsem že je to celek,ale když jsem našel tohle http://www.obautodily.cz/skoda_fabia_filtr_paliva_1_2_1_4_benzin_original-605043 tak to asi jde rozdělat. A myslíš vikino1 že ten regulátor bude ok? Mám najeto 140tis a asi je tam originál. Nechce se mi dávat 6-7-8 stovek jen za filtr. Svítí totiž kontrolka motoru,a po připojení na vag u kámoše to psalo něco jako špatný tlak na vstřikovacím ventylu,vstřiky jsme už vyměnily a svítí to stále,tak jsem myslel že by pomohla výměna filtru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 Asi by bolo dobré zmerať tlak paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 5. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 No proto jsem myslel že to vyměnim komplet i s regulátorem,může být ten starý už ko a nepouští kolik má,nebo už ten filtr taky bude ucpaný a nepropouští tolik benzínu.No uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 ALBIN: Filter pre tvoje auto:INK1: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q0201512-filtr-paliva-fabia.html LINK2: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q0201051a-palivovy-filtr-trivyvodovy-fabia-fabia-2-roomster-octavia-2-superb-2.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 5. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 A to je přesně ono,píšeš mi tu 2 linky,první je na filtr s 3bar reglem a druhý se 4 bar,proto jsem zakládal toto téma abych věděl jaký,jestly 3 nebo 4bar. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 5. Duben 2010 Sdílet Vloženo 5. Duben 2010 Nechápu co se tady řeší,na tvé auto patří tento: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q0201051b-filtr-paliva-fabia.html nebo tento:http://www.autodoplnkyfro.cz/filtr-paliva-fabia-p-9105.html Pokud nevěříš,ověř si to podle Etky nebo lehni pod auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 6. Duben 2010 Sdílet Vloženo 6. Duben 2010 jj, je to přesně ten jak píše deco, taky jsem nedávno měnil na 1.4 Mpi 44kW,rv. 01, jen bachna na ty hadičky, nejdříve zmáčkni tam modrý čtvereček na těch koncovkách a potom opatrně vyklej až to sjede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sep Vloženo 6. Duben 2010 Sdílet Vloženo 6. Duben 2010 Já koupil tento: http://www.cc-autodily.cz/filtr-paliva-trivyvod?keyword=filtr+paliva&brand=SKODA&model=FABIA Jen je třeba být připraven na to že i když jde o originální díl je to made in china:-),zatím mi leží v krabici,ale chystám se na výměnu ,asi budu rekordman ,podle všeho je původní ještě original a auto má 165 tkm,schválně si ho pak rozkrájím.Jen mám trochu strach jak jsem někde četl že rády praskají ty koncovky,nějaký osvědčený fígl?Co jsem tak lehce na rampě zkoušel tak zatlačit ty pojistky nešly vůbec,plus snad první roky výroby při výměně mají přehozené hadičky,černá za modrou oproti původnímu zapojení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 7. Duben 2010 Sdílet Vloženo 7. Duben 2010 Přesně ten jsem kupoval, a v pohodě, ty hadičky fakt moc nejdou, ty čtverečky se nějak noc nezmáčknou, spíš mi přišlo že se jen tak trochu prohnuli, mačkal jsem co to šlo a trochu s tím vyklal až to sjelo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 7. Duben 2010 Sdílet Vloženo 7. Duben 2010 Když jsem měnil filtr u minulé fabky,koncovky hadiček jsem očistil , prostříkl konkorem a koncovky šly bez problému dolů.Toť moje zkušenost,třeba to někomu pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sep Vloženo 7. Duben 2010 Sdílet Vloženo 7. Duben 2010 2Viewer:a bylo tedy nutné hadičky přehodit oproti původnímu zapojení?Díky. 2deco:díky za tip,určitě to zprubnu s konkorem v ruce taky.-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 7. Duben 2010 Sdílet Vloženo 7. Duben 2010 Nijak jsem je nepřehazoval, dal jsem je stejně jak byly. Fabia 1.4 Mpi 44kW,rv. 01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sep Vloženo 9. Duben 2010 Sdílet Vloženo 9. Duben 2010 Tak dnes vyměněno,hadice se musely přehodit,koncovky držely jako čert a starý originál byl překvapivě čistý,až jsem koukal po rozřezání,žádné kaly,žádné černé hnusy,ještě místy i původní odstín filtru,na 165tkm hodně slušné,no je tam nový a je klid:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bryxus Vloženo 24. Duben 2010 Sdílet Vloženo 24. Duben 2010 Zdarec chlapi.Tak dnes jsem se připojil k vám s výměnou palivového filtru. I když nejsem automechanik,pustil jsem se do toho sám. Vlastním Fabii Sedana 1,4 mpi,50 kw, rok výroby 2002. Mám najeto zhruba 91 500 km a filtr tam byl původní / VW AG-ET 6Q0201511-3 bary/.Nahradil jsem ho filtrem "ORIGINAL"-6Q0201051. V uvozovkách proto,neboť je to taktéž Čína/UFI/.Nástavce na modrou a černou hadičku jsou sice o něco delší, ale jde to tam v pohodě až rychlospojky zacvaknou. Ale to sundávání.Černý rychlospojky šly poměrně dobře,ale ta modrá!!! To byl porod. Chce to opravdu trpělivost. Mě ten modrý obdelníček nešel zmáčknout vůbec a na těch černých rychlospojkách to šlo mačkat v pohodě. Musel jsem tedy použít slabý šroubováček a opatrně tu modrou rychlospojku mačkat,otáčet s ní a s citem páčit šroubováčkem,až sjela a bylo vyhráno. Ale před tím jsem sundal filtr z objímky. Je k tomu lepší přístup a člověk může líp zabrat. Ale s citem!!!!Hadičky jsem taktéž přehazovat nemusel,dal jsem je tak,jak byly původně/modrou na střed a černou ke kraji/.Tak hodně zdaru a snad někomu tyto rady budou dobré.Filtr je docela drahej,ale myslím si,že se to vyplatí. Funguje to,jak má a ani to nikde neteče. Mnoho šťastných kilometrů bez nehod přeje BRYXUS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 25. Duben 2010 Sdílet Vloženo 25. Duben 2010 Měnili jsme před měsícem na 44kW, 07/00 a hadičky jsou samozřejmě přehozeny, takže sundavání hadiček nadvakrát, což pro ty plasty není to pravé ořechové. P.S. Před výměnou jsem zde na fóru hledal starší témata a nenalezl, úpravy fóra bych si raději odpustil a byl bych zato mět tady i staré, ale stále aktuální a pro mě nezbytné příspěvky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.