Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím! Problém sa týka Fábie 1.2HTP 12V. Dnes po asi 50km jazde sa rozblikala kontrolka emisí a motor fungoval len do 2000ot/min a mal trhavý chod. Po odstavení a ochladení už išiel normálne..... Napichol som to na VAG a v RJ motora bola len chyba 16686. Tak som pozrel do skupiny 015 a všimol som si ,že 2-valec vynecháva.( iba na volnobeh-pri lahkom zvýšení otáčok na cca 900ot sa vynechávanie zastaví). Skúšal som zamenit zapalovacie moduly,ale chyba zostala na 2-valci. Najviac ma zaskočilo to,že po opetovnom naštartovaní motor vydáva zvláštny zvuk pri zábere na 1 a 2 rýchlostnom stupni. Tak ma napadlo či nemohlo dôjst aj k preskočeniu rozvodov( auto je r.v 2004,takže ešte asi krátke lišty , motor AZQ)??????? Prejavujú sa skočené rozvody nejakou konkrétnou chybou v pameti RJ????? Sviečky a olej sú po pravidelnej výmene (sviečky NGK, olej 5W-40 norma 502 00). Vdaka za prípadné rady!!

pokud jsi cívku zaměnil a chyba zůstala na stejném válci, zkus ještě odpojit konektor od EGR ventilu, nejlépe za chodu ... tvůj popis mi totiž silně připomíná moji závadu ... mimochodem za jízdy ti rozvody neskočí

takže čti tady, třeba ti to pomůže

  • Autor

Vdaka za tip. Ale neviem,ako môže EGR ovplyvnit len jeden valec...... Skúsim odmerat tlaky a prípadne zamením vstrekovače. Ten EGR som čistil spolu s klapkou,ale skúsim ho odpojit. Dám vediet,ako to dopadlo.

no je fakt že mně to házelo vynechávání na všech válcích na volnoběh, ale po tom martýriju než se na to přišlo bych se nedivil ničemu. Každopádně napiš jak to dopadlo

  • Autor

Tak dnes som odmeral tlaky. 1valec 1,4. 2valec 1,1!!!! 3valec 1,3. Takže problém bude asi v nízkom tlaku. Vskúšal som spravit readines podla DP a všetky položky OK. (viem,že to nemá súvis,ale aspon viem,že to neodnášajú lambdy a kat..)

Kôli slabým ventilom som nechcel kupovat 6 ventil a pre manželku som splašil tento 12V. A vidím,že problém s kompresiou sa môže ukázat aj pri 12V....... Ak budem dávat dole hlavu,tak pri jednom asi vyriešim aj zámenu napínacej lišty za dlhší typ....

A rozvody som pozrel aspon cez VAG. V kanáli 012 sú hodnoty presne v strede tolerančného rozsahu...

Upraveno od juro sdi

mel jsem podobny problem. motor max 2000 otacek. jelo to na 2 valce v nouzovem rezimu. byl vadny vstrikovaci ventil. benzin sice strikal ale ne tak jak by mel.

  • 1 rok později...

->juro sdi: jaké mají být hodnoty v kanálu 012 ??

juro sdi:  Ja mam ten isty motor a toto som nedavno riesil. Hlava zrepasovana a rozvody vymenene aj s lepsim napinakom. Kolko ze to ma nabehane ?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.