colonel Vloženo 9. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2006 Zdravim vas vsetkych.mal som tu prispevok ohladom felicie ktora vibruje do volantu pri vyssich rychlostiach.dik za tipy na mozne poruchy,no moj problem stale trva,a to aj po vymene vnutornych klbov.auto bolo v servise,no ti chytraci na nic neprisli.dodavam ze su vymenene komplet predne brzdy,tlmice,silentblokom vraj nic nie je,poloos je vyvazena.nerobi to pri brzdeni ale hocikedy nad 100km-h.miestami to prestane a potom sa to znova prejavi.lozisko nie je volne ani za jazdy nehuci.nepocut ziadny kovovy zvuk,len to jemne vibruje do volantu.viete niekto este poradit?dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 19. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2006 Zeptám se tě, jak máš vyvážený kola? Jsou některý pneuservisy, který zavážíčka na disky jen přidávají. Když je pak na disku víc závažíček, nemusí být kolo vyvážené, ačkoliv bude přístroj ukazovat nulu na obou stranách. Víc závažíček může být jen těsně za sebou. Vyvažovačky vyvažuju kola na cca 40km/h. Tuhle informaci mám z několika pneuservisů a vyzkoušel jsem si to i na vlastní kůži, že to tak je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gsmmania Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 Zdravim, v com moze byt problem, pri rychlosti 20-30km/h citit trasenie volantu, pri vyssich je to OK. Felicia 1.3MPI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janko4183 Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 Ako prve skus nechat vyvazit kolesa. az potom hladaj chybu dalej. napriklad v cepoch riadnia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 Při týhle rychlosti nevyvážená kola moc cítit nejsou. To až tak při 40 a pak v 80. Ten volant se ti třepe při tahu, při brždění, bez zařazené rychlosti nebo vždy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matthes Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 Bych to zvednul a hrncoval prednim kolem co to bude delat ... Pokud to ma nejakou vuli ... uvidis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gsmmania Vloženo 30. Duben 2008 Sdílet Vloženo 30. Duben 2008 Při týhle rychlosti nevyvážená kola moc cítit nejsou. To až tak při 40 a pak v 80.Ten volant se ti třepe při tahu, při brždění, bez zařazené rychlosti nebo vždy? Tych 20-30 som len odhadol, proste pohnem sa a trasie , od urcitej rychlosti prestane a ked zastavujem tak zase zacne, robi to teda aj pri pridavani, pri brzdeni aj na volnobehu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tygr Vloženo 30. Duben 2008 Sdílet Vloženo 30. Duben 2008 v první řadě zkontroluj dotažení kolšroubů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 30. Duben 2008 Sdílet Vloženo 30. Duben 2008 ...pak prozkoumej silentbloky, pak vůle na čepech a nakonec můžeš vyměnit homokinetický klouby. Gumy se sjížděj normálně? Nedělaj se někde plošky? Kdyby byly zkroucený kotouče, bys asi poznal sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gsmmania Vloženo 2. Květen 2008 Sdílet Vloženo 2. Květen 2008 Tak je to vyriesene, niektore sruby na kolesach boli mierne povolene. Vdaka vsetkym. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra Louvar Vloženo 8. Květen 2008 Sdílet Vloženo 8. Květen 2008 a co treba vyvážení kol ale to by asi delalo i treba v 80km/h.neni to mozny??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fritol Vloženo 30. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2008 mnel jsem podobnej problme ale me to delalo jen pri brzdeni . a to kdyz sem jel 50 - 100 km tak nic ale jak mile jsem jel tech 150 a zacal jsem brzdit tak me volant malem utrhl ruce furt jsem koumal cim by to mohlo bejt nakonec jsem zjistil ze to bylo v brzdach a to tim ze jse mel utrhnutou tu treci plochu brzdovy desticky z toho drzacku takze kdyz jsem zacal brzdit asi tam litala jak zbesila a moh sem bejt rad ze do ty doby nez jsem na toprisel ze se me to nekde nesprajclo ) by me to asi pekne strhlo nekam do stromu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ustredna Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 (editace) Ahojte, poradte mi niekto, už som z toho zúfalý. Mám felíciu 1,3MPI rok 2000, ked idem rýchlejšie ako cca 70km/h tak sa mi začne chvieť celá predná čast auta. Dosť to cítiť na volante , ked ale prekročím rýchlosť cca 110 km/h silné chvenie pomali zanikne. Nemožem ísť ani po dialnici, pretože je to dosť nepríjemné. to chvenie je dosť silné. Náprava skontrolovaná - OK, Geometria - OK, Nové gumy. Sranda je ale vtom, že ked to trasie jako hrom, tak ked vyšlapnem spojku za jazdy alebo vyhodím rýchlosť, otacky mozem drzať na volnobehu v rovnakych ako keby som isiel na nahon, a na rychlosti nezalezi od 0 - nekonecno , trasenie zazrakom prestane a auto ide uplne perfektne bez jedineho dovodu trasenia alebo chvenia, v momente ked zaradim zase náhon na prevodovku a napravu trasenie sa znova vrati. Už som z toho zúfalý a nemôžem poriadne nikde na aute chodit. Prosím poradte mi co to môže byt. naprava ok, skotrolovana aj vola- nikde nič. Nove tlmice a gumy zavesenia tlmičov. aj skontrolovane klby a vymenene manžety. pozeral som ze mam uz dost opotrebenu gumu na pruznom zaveseni prevodovky o karoseriu ktore sa nachadza pri nadrzke na ostrekovač. Nemože to byť spôsobené aj tým?? alebo poradte co to môže byť. Poloos alebo homokineticke klby by to nemali byť. Dakujem za každú radu a pomoc. Peťo. Editováno: 9. leden 2009, autor: ustredna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 Na dlhsej poloosi je zavazie na tlmenie vibracii-mas ho OK? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ustredna Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 zavazie je ok, vymenena ta stredova guma. Skontrolovane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyssek Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 když jsem měl ještě felicii tak mi přesně tohle delal homo-kloub u kola. Traslo se to jak pod plynem tak i pri jizde s vyřazenou rychlosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 Neviem ci je to blbost,ale skontroloval by som aj spodny silentblok tzv.reakcnu vzperu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ustredna Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 Ale mne to trasie iba ked mam zaradeny nahon ked to ide na volnobeh bez nahonu tak to vobec netrasie. keby to bol homokineticky klb podla mna by to triaslo stale aj bez nahonu, lebo poloos sa stale toci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RST Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 Pokud to dělá jen v tahu, pod plynem, je to kloub u převodovky. Přesně tohle mi felda dělala taky, po výměně poloos (stačil by kloub, ale já vyměnil pro jistotu obě poloosy) byl opět klid. Objevilo se to při cca 70tis. km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ustredna Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 ok, pozriem sa na to, ja mam nabehane už 125000 km planujem na jar urobit mensiu udrzbu auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 ... a zkontroluj všechny silentbloky uložení motoru a převodovky. Já měl prasklej pod vodní pumpou a vibroval mi volant pouze při tahu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 Jj. Taky bych to viděl na vnitřní klouby. Je dobré mrknout na silentbloky a usazení agregátu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
machar1 Vloženo 31. Březen 2009 Sdílet Vloženo 31. Březen 2009 Mohl by mi nekdo poradit? Mam feliciu 1.6. Stava se, ze mne zacne vibrovat volant a ozyva se klepani z leveho predniho kola. Ale kdyz pustim plyn, tak to prestane. Vibrace sou silnejsi pri zataceni doprava. Cim by to mohlo byt? Dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gerrik Vloženo 31. Březen 2009 Sdílet Vloženo 31. Březen 2009 Asi bude v prrrr homokinetický kloub, pokud to dělá v zátahu. Zajeď si s tím na opravu, nebo zůstaneš s tím jednou někde viset, až se rozpadne uplně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Duben 2009 Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 Tohle mi přesně takhle dělalo. Taky jsem napřed vyměnil tu gumu na závaží na poloose a bohužel tím to nebylo. Byl v háji kloub na pravé poloose (ten u převodovky). Nový stál 500 Kč (ovšem nějaká druhovýroba). Byla v něm vysypaná jehličkový ložiska.... Stalo se mi to v cca 117 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.