Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím Nenašel sem na foru odpověd na mou otázku.Před výměnou sem to nekontroloval tak nevím jestli je běžné ,aby po jízdě byly zahřáté disky na obou předních kolech. Jedná se o plechové,to zřejmě nehraje roli každopádně jsou namontovány nove kotouče i destičky

Podle mě při brždění vzniká tření a tudíž se zahřívají kotouče a desky a teplo se rozšiřuje i na ty plecháče, které samozřejmě roste teď přes "skoro" léto. Navíc ty nové disky určitě potřebují "zajet", takže tam může být i vysoká teplota.

ještě bych zkusil jestli ti nepřibrždují, ale pokud ti to dělaly v servise tak bych to skoro vyloučil, i když nikdy nevíš. :kol-31: . zvedni přední napravu (napr. paletákem, nebo postav auto na špalky abys měl prostě přední kola v luftě) a zkus, jestli se ti kola točí volně, popř. požádej někoho aby ti parkrát stlačil brzdu(stačí rukou, do auta na špalcích bych radši moc nelezl), a zase zkus potočit, musí se točit při uvolněné brzdě uplně volně.

Je to normální že se teplo ze zahřátého kotouče přenáší přez náboj až na disky. Hlavně na plechy, u alu kol je tam rozdíl v materiálu a většinou i platové středící kroužky které to izolují. Samozřejmě pokud by it chytaly brzdy tak to je treba zkontrolovat, ale samotné zahřívání po delší jízdě je naprosto normální

Je to naprosto normalni. Pokud nejsou vylozene horke. Nebo zkus na mirnem kopecku jestli auto po uvolneni brzdy stoji.

Ono zahřáté a zahřáté je také rozdíl, takže těžko takhle říct, ale v nějaké rozumné míře je to normální.

Dělá mi to na mé F1 i na rodinné nové F2, na alu i plechových.

Před výměnou sem to nekontroloval tak nevím jestli je běžné ,aby po jízdě byly zahřáté disky na obou předních kolech. Jedná se o plechové,to zřejmě nehraje roli každopádně jsou namontovány nove kotouče i destičky

Záleží na situaci:

-pokud jsi právě absolvoval sjezd z Hojsovy Stráže přes Hamry do Zelené Lhoty dolů, je to OK

-pokud jsi ujel 30 km po dálnici bez brzdění, pak sundal nohu z plynu a tak dojel na odpočivadlo, normální to není.

Upraveno od Tonda-B

Přesně tak, pokud před zastavením intenzivně nebrzdíš, tak by neměly být teplé. A pokud by ti lehce přibržďovaly, tak by to asi bylo slyšet drhnutí.

  • 1 rok později...

Ja riešim problém s nepravidelným hlukom od pravého predného kolesa,pri rýchlosti cca 50km/h.Jazda na inom kolese,rezerve,preváženie pôvodného kolesa,bezo zmeny.Najprv som sa zameral na ložisko,no po prečítaní tohoto príspevku by to mohli robiť aj doštičky o kotúč.Skúšal som na zdviháku hýbať kolesom horizontálne aj vertikálne.Vertikál ok,no v horizontálnej polohe som cítil malinkú vôľu,mohlo by ísť o čap riadenia (170 000 km),podotýkam že nič nebúcha ani neklepe.Skúšal som točiť kolesom,nonedá sa roztočiť,viem ho rukou pohnúť no v jednom bode šúcha  a zastane,tak isto sa chová aj ľavé predné.Buď sa nevracajú poriadne doštičky alebo je minimálne pokrivený kotúč,má 20 000 km ATE.Čo sa týka zadných tak ľavé sa po roztočení ľahlo, plynule a ticho točí a pravé sa ľahko,plynule a ticho točí no v jednom mieste šuchne asi o paknu ale točí sa ako ľavé,(bubny a pakne,valčeky menené pred 33 000 km).Auto brzdí dobre.Pri brzdení nepociťujem žiadne anomálie na pedále a volant,Iba ten hluk ako keď je kamienok v dezéne myslím takú pravidelnosť,hluk nieje nejak extra výrazný no je.

Dnes som prišiel nato čo tak kvílivo hučalo.Po zime išly zadné kolesá dopredu,majú o 1mm hlbší dezén.Skúšal som iné koleso z iného auta,moju rezervu a stále bezo zmeny.Dal som pôvodné LP koleso po zime bolo ako LZ teraz ako PP a to hučavé ako LZ a hluk zmizol,lepšie povedané o 90% sa stratil,zo zadu to tak nepočuť ako z predu.Nezainteresovaná osoba si nič nevšimne.No aj tak mám v pláne vyriešiť či je to pneumatikou alebo diskom.Gumy sú 2009 a majú nad 70 000 km,samé osebe sú dosť hlučné aj od novoty Dunlop SP Sport 01.Na druhom aute a aj na felde som mal Matadorky a o tých som ani nevedel že ich mám,sice boli 165-ky.

  • 1 měsíc později...

Po výmene nových gúm sa hluk stratil.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.