Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim potreboval bych poradit jestli se to nekomu nestalo taktez s fanousem na plyn. Uz delsi dobu mi na plyn cukal v nizkych otackach a ted z niceho nic prestal na plyn uplne jet proste nejede vycistil jsem ten plynovej filtr a porad nic. staci kdyz mi poradite na co se mam kouknout co by mohlo byt spatne a tak. predem diky za rady

pokud cuká na plyn v nízkých otáčkách, určo bych vyměnil svíce, alespoň u Feldy jednobodu co jsem měl, tak jakmile mi to při přidání plynu z nízkých otáček zacukalo, věděl jsem že už se hlásí svíce.

Upraveno od Malta

  • Autor

taky me to napadlo ale na benzin to jede normalne a na ten plyn vubec vazne by to mohlo byt svickama ze na plyn vubec nepali?

  • Autor

tak svickama to neni ted jsem je vymenil a porad nejede. Zkousel jsem prepnout na plyn kdyz byl jeste v karburatoru benzin a nic necukalo coz je znamka toho ze tam nejde vubec plyn takze musi byt chyba nekde v privodu plynu

Ventil na nádrži, plynový ventil, reduktor, může to dělat elektrika, membrány, takže měřit, jestli to spíná, změřit tlak v reduktoru(to sám neuděláš, na to jsou special přípravky)....

ááá takže ještě karbecovej ... tak potom jak psal Karel, svěř se odborníkům, tohle doma neuděláš.

  • Autor

nojo nic jinyho mi nezbyde nez s tim do servisu, to zas bude penez :( ale jinak dik za rady :)

  • Autor

ventil na nadrzi cvaka takze je ok, elektrika je taky dobra mi bylo receno kdyz jsem byl jen ve skole tam kde delaj lpg se optat a rikal ze se mu zda ze nejde vubec plyn do toho reduktoru ze mam vyzkouset oddelat privod pred filtrem a jestli s toho jde plyn. Jen jsem se zapomel zeptat jestli u toho musim startovat nebo jestli staci jen mit zaplej klicek a prepnuto na plyn tak se chci zeptat tady jestli nekdo nevi a jestli ten plyn pred tim flitrem je v kapalnym nebo plynym stavu. diky

  • Autor

jo díky a musim startovat nebo staci mit jen zaplej klicek a potece to s te trubicky pred filtrem?

no já něco podobného řešil v Bulharsku, místní moji historku již znají :smich: , kdy jsem potřeboval profouknout potrubí před filtrem kapalné fáze a postup byl následující: měl jsem oddělané potrubí před filtrem, nastartoval na automatiku a nechal přepnout na LPG po dosažení podmínek (teplota čas), v ten moment foukl ven plyn a hned to přestalo, neboť zasáhl ventil na nádrži, který to zavřel z důvodu velkého úniku. Předpokládám že je to takto dělané i u podtlakových systémů ... pokud ne páni montážníci prosím opravte mě.

jo, nejlepší cesta aby auto bouchlo, stačí když se plyn dostane k rozdělovači, nebo alternátor....jste šílenci, jinak se to nedá nazvat......na reduktor se nasadí spec. tlakoměr,. zapne se klíček a ten ukáže tlak plynu, po přidání poklesy atd., jen blázni odpouští plyn...

no já rozdělovač neměl, dělal to venku a nechal jen odfouknout z tenké šestky trubičky (byla to jediná možnost tam na místě dostat ty sračky z té trubky ven), pak jsem zkompletoval a mohl jezdit dál. Chápu karle z tvých příspěvků, že to vždy vidíš v těch nejčernějších scénářích ... dobrá připouštím, že u jeho karbecové verze ta možnost s rozdělovačem je, nicméně nemyslím že to ufouklé množství je v takové koncetraci a množství, aby to něco udělalo. Ale budíž ty jsi plynař, já jen blbý uživatel.

Upraveno od Malta

já to v nejčernějších scénářích nevidím jak myslíš, zabývám se plynem od r.1995, a tuto zkušenost znám,taky se mi stalo, že jsem nahonem opravoval starou škodovku, majitel honem honem, taky zaplý klíek, otevřený ventil, pomlel jsem s kabelážía najednou jsem před očima viděl modro, ožehlé ruce, obličej....2 měsíce neschopnost, takže na rozdíl od kutilů mám před plynem veliký respekt....byla to asi 250tá 120cítka co jsem kdysi montoval a takhle to dopadlo, mnozí tady ani netuší! co všechno se může stát...jak při tankování sám, tak při takovýchto opravách, vidím to i při návštěvách s vyšetřovateli od hasičů při požárech plynových aut....proto když někomu odpovím, ať s problémem raději navštíví servis, není to, že je někdo blbý, ale představuji si možné následky...já jsem proti ním i pojištěný, člověk nikdy neví...

  • Autor

díky za názory budu se tedy muset rozmyslet zda do toho sahat sam ale zduvodu ze to je bez penez to asi vyzkousim ale budu davat pozor aby plyn kdystak utikal nekde mimo auto

  • 1 rok později...

Zdravim potreboval bych poradit jestli se to nekomu nestalo taktez s fanousem na plyn. Uz delsi dobu mi na plyn cukal v nizkych otackach a ted z niceho nic prestal na plyn uplne jet proste nejede vycistil jsem ten plynovej filtr a porad nic. staci kdyz mi poradite na co se mam kouknout co by mohlo byt spatne a tak. predem diky za rady

Ahoj Zdrvím mam Formana Favorit 1992 ak ti cuka ako mnhe cukalo a nešlo ani nastavit poriadne otáčky naln kolísali tak treba vymenit v Lovate celu sadu tesneni a pojde ti ako nové ak ti to roby len na Plyne Romčo pekný den

Zdravim potreboval bych poradit jestli se to nekomu nestalo taktez s fanousem na plyn. Uz delsi dobu mi na plyn cukal v nizkych otackach a ted z niceho nic prestal na plyn uplne jet proste nejede vycistil jsem ten plynovej filtr a porad nic. staci kdyz mi poradite na co se mam kouknout co by mohlo byt spatne a tak. predem diky za rady

ináč neporovnavaj Fabiu z Favoritom to je uplne iny voz lebo tam je vstrekovanie a favorit je bez katalizatoru klasika u fabie to ukáže na sviečky a je tam ine lovato ako na favorite favorit ma 4 sviečky Fábia ma len 3 sviečky

  • 6 měsíců později...

Mam problem s el. ventilem na lpg-lovato zasekava se lze ho nejak rozebrat a vycistit?

Většina elm-v lze rozebrat. Ne vždy pomůže čištění a nebo ne nadlouho. Pak je lepší zaději nové.

post-84038-0-32314400-1388868887_thumb.jpost-84038-0-68950500-1388869079_thumb.j

a ma nekdo zkusenost rozebirani tohoto ventilu?zhora je matka na 17 klíč ale jak dal?

Upraveno od Pankac1985

Zešrubuj tu matku....měli by ti vyskočit vnitřky (asi :kol-28:  )

jsem zvedav ,no doufam že nic neztratím a,každopadne to vše vyfotím pro další dobrodruhy jako jsem ja :-)

tak jsem zjistil ze na tom není poradne co fotit,není to zadna veda je to na 17 klič po opatrnem vysroubovaní zasyci zbyteček plynu a po tim sroubkem je malinkate perko neco jako v propiscce a to uz bylo doost unavene a netlacilo zpet poradne a tudis se to nedoviralo,jinak ten zaviraci ventilek byl zašedly-uhlik,tak jsem ho otrel lihem a seskladal zpet a parada vše funguje jak ma :-)to je jinak pro všechny navod jak na nej apak vše prekontolovat hlavne tesnost

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.