Publikováno Květen 14, 201213 r Zdravim potreboval bych poradit jestli se to nekomu nestalo taktez s fanousem na plyn. Uz delsi dobu mi na plyn cukal v nizkych otackach a ted z niceho nic prestal na plyn uplne jet proste nejede vycistil jsem ten plynovej filtr a porad nic. staci kdyz mi poradite na co se mam kouknout co by mohlo byt spatne a tak. predem diky za rady
Květen 14, 201213 r pokud cuká na plyn v nízkých otáčkách, určo bych vyměnil svíce, alespoň u Feldy jednobodu co jsem měl, tak jakmile mi to při přidání plynu z nízkých otáček zacukalo, věděl jsem že už se hlásí svíce. Upraveno Květen 14, 201213 r od Malta
Květen 14, 201213 r Autor taky me to napadlo ale na benzin to jede normalne a na ten plyn vubec vazne by to mohlo byt svickama ze na plyn vubec nepali?
Květen 14, 201213 r Autor tak svickama to neni ted jsem je vymenil a porad nejede. Zkousel jsem prepnout na plyn kdyz byl jeste v karburatoru benzin a nic necukalo coz je znamka toho ze tam nejde vubec plyn takze musi byt chyba nekde v privodu plynu
Květen 14, 201213 r Ventil na nádrži, plynový ventil, reduktor, může to dělat elektrika, membrány, takže měřit, jestli to spíná, změřit tlak v reduktoru(to sám neuděláš, na to jsou special přípravky)....
Květen 14, 201213 r ááá takže ještě karbecovej ... tak potom jak psal Karel, svěř se odborníkům, tohle doma neuděláš.
Květen 14, 201213 r Autor nojo nic jinyho mi nezbyde nez s tim do servisu, to zas bude penez ale jinak dik za rady
Květen 15, 201213 r Autor ventil na nadrzi cvaka takze je ok, elektrika je taky dobra mi bylo receno kdyz jsem byl jen ve skole tam kde delaj lpg se optat a rikal ze se mu zda ze nejde vubec plyn do toho reduktoru ze mam vyzkouset oddelat privod pred filtrem a jestli s toho jde plyn. Jen jsem se zapomel zeptat jestli u toho musim startovat nebo jestli staci jen mit zaplej klicek a prepnuto na plyn tak se chci zeptat tady jestli nekdo nevi a jestli ten plyn pred tim flitrem je v kapalnym nebo plynym stavu. diky
Květen 15, 201213 r Autor jo díky a musim startovat nebo staci mit jen zaplej klicek a potece to s te trubicky pred filtrem?
Květen 15, 201213 r no já něco podobného řešil v Bulharsku, místní moji historku již znají , kdy jsem potřeboval profouknout potrubí před filtrem kapalné fáze a postup byl následující: měl jsem oddělané potrubí před filtrem, nastartoval na automatiku a nechal přepnout na LPG po dosažení podmínek (teplota čas), v ten moment foukl ven plyn a hned to přestalo, neboť zasáhl ventil na nádrži, který to zavřel z důvodu velkého úniku. Předpokládám že je to takto dělané i u podtlakových systémů ... pokud ne páni montážníci prosím opravte mě.
Květen 15, 201213 r jo, nejlepší cesta aby auto bouchlo, stačí když se plyn dostane k rozdělovači, nebo alternátor....jste šílenci, jinak se to nedá nazvat......na reduktor se nasadí spec. tlakoměr,. zapne se klíček a ten ukáže tlak plynu, po přidání poklesy atd., jen blázni odpouští plyn...
Květen 15, 201213 r no já rozdělovač neměl, dělal to venku a nechal jen odfouknout z tenké šestky trubičky (byla to jediná možnost tam na místě dostat ty sračky z té trubky ven), pak jsem zkompletoval a mohl jezdit dál. Chápu karle z tvých příspěvků, že to vždy vidíš v těch nejčernějších scénářích ... dobrá připouštím, že u jeho karbecové verze ta možnost s rozdělovačem je, nicméně nemyslím že to ufouklé množství je v takové koncetraci a množství, aby to něco udělalo. Ale budíž ty jsi plynař, já jen blbý uživatel. Upraveno Květen 15, 201213 r od Malta
Květen 16, 201213 r já to v nejčernějších scénářích nevidím jak myslíš, zabývám se plynem od r.1995, a tuto zkušenost znám,taky se mi stalo, že jsem nahonem opravoval starou škodovku, majitel honem honem, taky zaplý klíek, otevřený ventil, pomlel jsem s kabelážía najednou jsem před očima viděl modro, ožehlé ruce, obličej....2 měsíce neschopnost, takže na rozdíl od kutilů mám před plynem veliký respekt....byla to asi 250tá 120cítka co jsem kdysi montoval a takhle to dopadlo, mnozí tady ani netuší! co všechno se může stát...jak při tankování sám, tak při takovýchto opravách, vidím to i při návštěvách s vyšetřovateli od hasičů při požárech plynových aut....proto když někomu odpovím, ať s problémem raději navštíví servis, není to, že je někdo blbý, ale představuji si možné následky...já jsem proti ním i pojištěný, člověk nikdy neví...
Květen 16, 201213 r Autor díky za názory budu se tedy muset rozmyslet zda do toho sahat sam ale zduvodu ze to je bez penez to asi vyzkousim ale budu davat pozor aby plyn kdystak utikal nekde mimo auto
Červen 15, 201312 r Zdravim potreboval bych poradit jestli se to nekomu nestalo taktez s fanousem na plyn. Uz delsi dobu mi na plyn cukal v nizkych otackach a ted z niceho nic prestal na plyn uplne jet proste nejede vycistil jsem ten plynovej filtr a porad nic. staci kdyz mi poradite na co se mam kouknout co by mohlo byt spatne a tak. predem diky za rady Ahoj Zdrvím mam Formana Favorit 1992 ak ti cuka ako mnhe cukalo a nešlo ani nastavit poriadne otáčky naln kolísali tak treba vymenit v Lovate celu sadu tesneni a pojde ti ako nové ak ti to roby len na Plyne Romčo pekný den
Červen 15, 201312 r Zdravim potreboval bych poradit jestli se to nekomu nestalo taktez s fanousem na plyn. Uz delsi dobu mi na plyn cukal v nizkych otackach a ted z niceho nic prestal na plyn uplne jet proste nejede vycistil jsem ten plynovej filtr a porad nic. staci kdyz mi poradite na co se mam kouknout co by mohlo byt spatne a tak. predem diky za rady ináč neporovnavaj Fabiu z Favoritom to je uplne iny voz lebo tam je vstrekovanie a favorit je bez katalizatoru klasika u fabie to ukáže na sviečky a je tam ine lovato ako na favorite favorit ma 4 sviečky Fábia ma len 3 sviečky
Leden 4, 201411 r Mam problem s el. ventilem na lpg-lovato zasekava se lze ho nejak rozebrat a vycistit?
Leden 4, 201411 r Většina elm-v lze rozebrat. Ne vždy pomůže čištění a nebo ne nadlouho. Pak je lepší zaději nové.
Leden 4, 201411 r a ma nekdo zkusenost rozebirani tohoto ventilu?zhora je matka na 17 klíč ale jak dal? Upraveno Leden 4, 201411 r od Pankac1985
Leden 5, 201411 r jsem zvedav ,no doufam že nic neztratím a,každopadne to vše vyfotím pro další dobrodruhy jako jsem ja :-)
Leden 5, 201411 r tak jsem zjistil ze na tom není poradne co fotit,není to zadna veda je to na 17 klič po opatrnem vysroubovaní zasyci zbyteček plynu a po tim sroubkem je malinkate perko neco jako v propiscce a to uz bylo doost unavene a netlacilo zpet poradne a tudis se to nedoviralo,jinak ten zaviraci ventilek byl zašedly-uhlik,tak jsem ho otrel lihem a seskladal zpet a parada vše funguje jak ma :-)to je jinak pro všechny navod jak na nej apak vše prekontolovat hlavne tesnost
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.