Přejít na obsah

zhasínání motoru 1,6tdi cr


Doporučené příspěvky

Zdravím, chtěl bych se zeptat, kdo tedy využívá v autě motor 1,6 tdi cr 66kw, jestli se to někomu již nestalo. Při studeném motoru se mi stává, že při dojezdu třeba na křižovatku na neutrál mi motor zhasne (nemám systém start-stop).Není to pravidlem a někdy zhasne i když je motor zahřátý.Někdy třeba vůbec při celodenním provozu. Roomster je rok výroby 2010 a má filtr pevných částic. Bohužel v servisu nezhasl ani jednou(jak naschvál). Nemá někdo podobné zkušenosti popř. kdyby jo, co s tím.Díky,

Editováno: , autor: Shumemir
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam s tímto motorem najeto přes 16 000 km k absolutní spokojenosti, podle toho co píšeš to vypadá, že motor zhasíná v režimu na volnoběh, s tím sem se nikdy nesetkal... Tyhle CR motory mají takovou ochranu že pokud při zátěži mají snahu klesnout otáčky pod hodnotu volnoběhu (např. při rozjezdu na 2 rychlostní stupeň) tak řidíci jednotka motor zastaví. mě se to párkrát podařilo ze začátku, neb před tím jsem měl motor neřízenej , kterému to bylo jedno...

Zkus prolézt téma 1.6CR na Octávkovém foru, je tam toho podstatně víc než zde

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem s tímto motorem také naprosto spokojen,co se např. týče spotřeby,paráda.Také se mi stávalo při rozjezdu,že mi motor chcípnul,před tím jsem měl 1,4 benzín,ale to jsem se už naučil. Servisáci chtějí poslat střiky na analýzu do Soběslavi,tak uvidim, co se z toho vyvrbí.Jinak díky za radu, mrknu tam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tankuju jenom u značek Benzina, ÖMV, Agip. No a když jsem třeba v Chorvatsku, tam musíš, co ti zrovna cvrnkne do nosu :kol-28: . Jinak zatim nezhasíná, ale sem tam ty otáčky spadnou třeba až na 500 a pak se zase vrátěj zpátky, ale nechcípe, což je důležitý!

Editováno: , autor: Shumemir
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zatím jsou otáčky na volnoběh po vyřazení rychlosti při studeném motoru v pohodě. Chtěl jsem se jen zeptat na opravdovou spotřebu tohoto agregátu u Roomstera, Na palubním počítači se ukazuje dlouhodobá spotřeba 6,9 , tedy když vezmu v úvahu opravdu jen popojížďky po městě, z garáže do práce a naopak, to se opravdu motor nestačí ani zahřát. Při delších cestách, třeba dovolená , tedy kombinace město , dálnice, atd... se mi spotřeba pohybuje okolo 5,6-5,8l na sto.Ale na nabulkové hodnoty, 4,7, 4,1 se opravdu, ale opravdu nedostanu ani s lehkou nohou.Je to prostě nesmysl a nebo opravdu s tím motorem něco je.Díky za názory... Ještě jsem chtěl připomenout, najeto 22000Km.

Editováno: , autor: Shumemir
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...