Wojnar Vloženo 9. Červen 2012 Vloženo 9. Červen 2012 Mimo téma: "TOP stav" mně teda fakt! pobavil Citovat
Konny Vloženo 9. Červen 2012 Vloženo 9. Červen 2012 Wojnar: tak jasně, hlava může být OK a jenom bude špatný to těsnění, to se uvidí, až se to rozdělá Jose123: těsnění vyměň až budeš měnit ty kroužky, bylo by zbytečný dávat teď nový a za pár měsíců opět nové. Co se týká druhů kroužků, tak jsou normální (originální velikost) nebo na vyběhané motory, ty jsou o nějakou desetinu milimetru větší než origo. kroužky. Já jsem dal co používá Škodovka http://www.cc-autodily.cz/sada-pist-krouzku-81mm?brand=SKODA&model=OCTAVIA a bez problémů, ale možná by bylo lepší dát kroužky Goetz na vyběhané motory Citovat
Wojnar Vloženo 9. Červen 2012 Vloženo 9. Červen 2012 (editace) Úplně nejlepší by bylo si ty kroužky "půjčit" a vyzkoušet je. To se jednoduše vloží kroužek do "vyběhaného" válce a změří mezera v zámku. Podle toho se zvolí, které kroužky použít. Trochu OT: Třeba já když měnil těsnění pod hlavou, tak jsem si prstem zkusil na stěně válce jak je motor vyběhaný a musím říct, nemám cit v prstech jako slepci, že válec byl jako nový. Po složení a měření tlaků ten motor tlakuje jako nový - 32 atm a to má najeto dle tacho 180 tkm, podle jednoho skeptika 300 tkm. Editováno: 9. Červen 2012, autor: Wojnar Citovat
Konny Vloženo 9. Červen 2012 Vloženo 9. Červen 2012 No jo, ale kdo ti půjčí nový kroužky... Servisy určitě mají nějaký zkušenosti a ví co tam dát a pokud se dají kroužky na vyběhané motory, tak se určitě nic pokazit nemůže, max. budou víc natěsno, což není určitě naškodu a už jsem to tu psal, taky jsem při té výměně kroužků projel prstem po stěnách válců a ty byly jako nový, žádný schodek na kraji válců nebyl a to měl motor natočených 199 000 km Citovat
Jose123 Vloženo 9. Červen 2012 Autor Vloženo 9. Červen 2012 Nechám to na tom servisu, ale zeptám se na ty nadrozměrné. Jinak samozřejmě těsnění + kroužky při jedné práci. Samozřejmě. Jak říkám, zítra sem hodím to foto s expanzkou - při dolévání(kontrole v 207000km) to tam nebylo a teď je to docela dost černý po stěnách - expanzka. Citovat
Wojnar Vloženo 10. Červen 2012 Vloženo 10. Červen 2012 Konny: Kroužek vložený do válce musí mít v zámku určitou vůli. Jinak po zahřátí vlivem tepelné roztažnosti budou ty kroužky moc na těsno, což taky není dobře. Když není kroužek na změření, změřit průměr válce odpichem (mikrometr do díry), někde budou hodnoty od jakého průměru (stupně vyběháni) jdou kroužky použít. Citovat
Jose123 Vloženo 10. Červen 2012 Autor Vloženo 10. Červen 2012 (editace) Tak sem dávám odkaz na ten bordel v expanzce - co na to říkáte ? http://kvatropolis.r...es.cz/nastenka/ Ještě dodávám - voda nemizí, žádné emulze ani na víčku, ani na měrce, voda není mastná, chová se úplně normálně. Editováno: 10. Červen 2012, autor: Jose123 Citovat
Konny Vloženo 10. Červen 2012 Vloženo 10. Červen 2012 Wojnar: vím že kroužek musí mít určitou vůli..., to si ale vyřeší v tom servisu, mikrometr do díry by snad taky měl mít každý servis Jose: no pěknej humus v té vodě máš, pokud ta voda není ani mastná, tak ti tam jdou zplodiny, to těsnění je 100% KO PS: vypadá to, že máš i stejnou barvu auta jako mám já, zelená petrolejová 5550 že? Citovat
Jose123 Vloženo 10. Červen 2012 Autor Vloženo 10. Červen 2012 Konny: Jo barva je stejná - je pěkná , akorát mám kombi. Zítra si to tam domluvím, sice by to asi ještě cca 1000km najelo, ale už s tím moc jezdit nebudu. Co nejdřív nechám opravit. Citovat
Konny Vloženo 10. Červen 2012 Vloženo 10. Červen 2012 JJ tato barva je pěkná a hlavně se moc na octách nevidí, aspoň ve svém okolí jsem viděl tak 5 octavií s touto barvou Jinak já asi v úterý nebo ve středu budu dávat octu na opravu zadních bubnů, tak se tam třeba někdy potkáme Citovat
Jose123 Vloženo 10. Červen 2012 Autor Vloženo 10. Červen 2012 Konny: Jenom ještě prosím o upozornění toho kamaráda, aby věděl, že tam předpokládám zítra, nebo prostě v týdnu s tím autem přijedu. Aby věděl , o co jde. Díky Citovat
Konny Vloženo 10. Červen 2012 Vloženo 10. Červen 2012 Tak jsem zašel za tím kamarádem a budou tě tam očekávat Citovat
Jose123 Vloženo 10. Červen 2012 Autor Vloženo 10. Červen 2012 Konny: Díky díky, super, budu pak informovat, co a jak s tím je. Dneska to už chrstalo vodu z výfuku při cca 3500ot. jako z puštěného kohoutku ... Jasné příznaky, snad ujede těch 23km, dám si bacha. Citovat
Konny Vloženo 10. Červen 2012 Vloženo 10. Červen 2012 OK , jinak tu vodu hlídej, ať nevyvřeš pokud to teda byla voda z chladící soustavy, třeba to byla zkondenzovaná voda ve výfuku... Jinak až to budeš mít spravený, tak nezapomeň že to musíš zajet, takže prvních 1000 km opatrně, na plyn šlapat s citem a pomalu a motor nevytáčet na víc jak 3000 ot., dalších 1000 km tomu můžeš už začít pomalu nakládat no a pak už tomu můžeš dávat v klidu pokouřit (po těch celkových 2000 km) Citovat
Konny Vloženo 11. Červen 2012 Vloženo 11. Červen 2012 Jose123: dnes jsem viděl tvou octu, jak už čeká v servisu Citovat
Jose123 Vloženo 11. Červen 2012 Autor Vloženo 11. Červen 2012 Koony: Jo, už stojí a měla by být v pátek hotová, no tak uvidíme co a jak. Věřím(spíš doufám), že ještě aspoň 100000km najede. Pak poreferuju. Citovat
Wojnar Vloženo 11. Červen 2012 Vloženo 11. Červen 2012 (editace) Kdy? Po těch stotisících ? My počkáme. Editováno: 11. Červen 2012, autor: Wojnar Citovat
Jose123 Vloženo 11. Červen 2012 Autor Vloženo 11. Červen 2012 (editace) wojnar: samože ještě tento týden Po 100000km to bude tak za 3 roky, ještě dlouhá doba ... Dnes jsem napsal už tak 15 mailů, takže jsem již intelektuálně unaven Editováno: 11. Červen 2012, autor: Jose123 Citovat
Konny Vloženo 11. Červen 2012 Vloženo 11. Červen 2012 Jose: až to teda budeš mít hotový, tak poreferuj co a jak a hlavně jak už jsem napsal, jezdi s tím opatrně, musíš se k tomu chovat, jako by to byl fungl novej motor, ať si to dobře sedne PS: ty za 3 roky najedeš 100 000 km? Citovat
Jose123 Vloženo 12. Červen 2012 Autor Vloženo 12. Červen 2012 (editace) Jo slyšel jsem o tom zajíždění už dřív, mám to na paměti, hlavně nezapomenout ... 100 000km najezdíme v rodině tak za 3-4 roky - jezdí se dost, proto to lpg. Ale octávky jako celek by měly zvládnout 500 000km, vůbec ty škodovky jsou skvělé stroje - tady je např. jeden, který má už přes 880 000km a chce to dotáhnout na milion (ale fabia 1,9 tdi) - http://www.skodacomm...unserer-skodas/ K mému údivu to PD vydrželo, někdy odejde hlava do 100tkm, tady zřejmě vyjímka. Editováno: 12. Červen 2012, autor: Jose123 Citovat
Konny Vloženo 13. Červen 2012 Vloženo 13. Červen 2012 Dnes jsem byl v servisu a viděl jsem, že se pilně pracuje na tvé octě, písty už byly nasazeny zpět v motoru, ale jinak byl ještě komplet rozdělanej Citovat
schneefall Vloženo 13. Červen 2012 Vloženo 13. Červen 2012 Já měl následující problém: Motor 1.6 BFQ 75 Kw Motor byl za volnoběhu nekultivovaný, olej žral podle zátěže, nejvíc při jízdě po dálnici a to až 1l/1000 km, velmi mizerný zátah v nižších otáčkách a při otevření víčka na dolití oleje se inule velké množství páry > motor dýchal.Po přečtení fóra to vypadalo na typický přiznak buď pístních kroužků nebo gufer, ale vzhledem k tomu, že později i ve vagu se objevovala závada špatné zapalování, vypadalo to na kroužky.Motor se rozebral ahle problém....ve válci byla drážka.Válce vyvložkované nejsou takže nezbývalo než sehnat nový motor nebo polomotor.Naštěstí se štěstí přecijen otočilo na mojí stranu a v Praze na vrakáči jsem sehnal komplet motor BFQ vyrobený 10/2010 (auto je 2005) čistounký vonavoučký, bud to někdo ukrad nebo někdo nabořil nove auto.Cena byla opravdu směšná.Kdybych to rozprodal po částech, zarobil bych tak 300% z nákupky + ještě použitelné součástky ze starého motoru. No motor se před necelým rokem dosadil, vyměnil se olej, filtry a 15 000 kmj sem nedolil ani kapku a auto jezdí jako drak.Chystám se na první výměnu oleje.Takže pokud po sundání hlavy není vnitřek nikterak mechanicky poškozen, šel bych asi do těch kroužků, pokud teda třeba není možnost nějaké extra výhodné koupě nového motoru v dobrém stavu. Citovat
Jose123 Vloženo 15. Červen 2012 Autor Vloženo 15. Červen 2012 Tak mám auto zpátky doma: Jezdí hezky, mám nové kroužky Goetze, těsnění hlavy ale prasklé nebylo, což mě překvapuje. Každopádně ve vodě se nacházely spaliny a olej, takže jsem z toho jelen, co vlastně tomu bylo. Nyní je to ale již jedno, doufám že spotřeba oleje ustane a nyní budu již moct spokojeně jezdit. Cena byla 13700kč, je to trochu víc než u Tebe Konny, ale přesto OK. Měnila se navíc napínací kladka řemene alternátoru. A s tím souvisí moje nespokojenost. Přes upozornění, že chci jenom a zásadně značkové díly, tak jsem dostal kladku čína - fa. Vika a novou expanzku téže firmy. Toto jsem samože zjistil až doma, tak příští týden jedu na znovuopravu a díly si dodám již vlastní. Prý mi odečtou cenu, no tak uvidíme ... Toto jediné mi kazí radost na znovu 100% funkčním autě. S Vikou jsou všude kolem tak akorát negativní zkušenosti. Stačí mi představa, že řemen nebude napnutý a rozstřelí mi dekl od rozvodů .... dál již raději nepomýšlím ... Citovat
Konny Vloženo 15. Červen 2012 Vloženo 15. Červen 2012 Dneska jsem tam byl a octu jsem ještě viděl..., motor měl fakt pěknej zvuk, teď bude mít sice měnší sílu, ale okolo 300 km se začne probouzet k životu a sám uvidíš, jak pěkně pojede . Co se týká ceny, tak já jsem to dělal nadvakrát (nejdřív gufera na ventilech a až potom kroužky), takže mě to vyšlo taky okolo 13 000 Kč, normálně by mě to vyšlo okolo 10-11 tis Kč (tobě se tam dávali nějaký věci navíc) a co se týká těch čínských dílů, tak třeba si to při objednávání neuvědomili že jsi chtěl originál, protože co mi kdysi kamarád říkal, tak většina zákazníků chce opravu co nejlaciněji a proto často používají čínské díly (u mě si už pamatují, že si potrpím na kvalitu a radši si připlatím ), ale pokud ti vyšli vstříc a vymění ti tu kladku a expanzku, tak si myslím že není co řešit (tu expanzku si ale myslím, že je zbytečný měnit, protože se mi zdála OK a není co by se na ni pokazilo, ale tu čínskou kladku bych taky nechtěl)... Na závěr ti přeju ať už motor olej nežere a celkově ať Octa slouží ještě hooodně km Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.