Vlady25 Vloženo 20. Červen 2012 Sdílet Vloženo 20. Červen 2012 Chalani chcem sa opytat, viem ze vo vagu blok hodnot 004 ma byt posledna hodnota nastavena na 0, je to dost babaracka avsak ak sa mi podari nastavit to presne na nulu tak vstrekovacie mnozstvo paliva na volnobeh je 5,8-6,5 mg a okamzita spotreba na PP je 0,8-09 ale ked nastavim rozvody na cca 1,1-1,7 tak je vstrekovacie mnostvo paliva 4,7-4,9 a okamzita spotreba na pp je 0,6 tak teraz neviem ako to nastavit, ked to dam na 0 tak budem mat vyssiu spotrebu co prave pri 0 by mala byt idealna, poradte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasatko Vloženo 14. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2012 je to těžké nastavit? nebo to pochopí zkušený automechanik? zatím jsem nemám u sebe VAG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2012 "skúsený" mechanik by mal takéto veci už ovládať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 15. Duben 2013 Sdílet Vloženo 15. Duben 2013 Cau kluci. dnes jsem na svem superbu 1.9 96kw awx steloval rozvody. puvodni hodnoty jsem mel: synchronizace vacky +4.7 stupne, vstrikovace1valec: -0,72valec: 0,03valec 0,24valec 0,5 a spotrebu na volnobeh jsem mel 0,6-0,7 l/hpo serizeni vacky na 0,0 stupnu jsem mel1valec: -0,12valec: -0,23valec: 0,04valec: 0,5spotreba na 0,5 l/h motor je klidnejsi a odost lip akceleruje uz tolik nevybruje takze je to super jen me zajima jestli na tom vstiku c.1 a c.4 nejsou moc velke rozdily v hodnotach ze se snazi vyvazovat spatny vstrik da te to podle techto hodnot usuzovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Polamil Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 Chlapci zdravim Vás, mam spotřebu na volnoběch 1.1-1.2 je to vysoka hodnotak tak taky hodlam laborovat s nastavením rozvodů, jen se chci ujsit zda tomu rozumím správně, že na vačce to seřídím povolením třema šroubama a pootočením vačky asi tak o par desetin milimetru a sledovat polohu vačky na vagu? Veškerou elektroniku na motoru mám v pořádku aspon podle diagnostiky ani jedna chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 pozri tie videá... http://forum.skodahome.cz/topic/122812-%C5%A1kub%C3%A1n%C3%AD-p%C5%99i-1800-2100-ot%C3%A1%C4%8Dk%C3%A1ch-v-tahu/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Polamil Vloženo 29. Duben 2013 Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 Díky moc hned jak budu mít čas to skusím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 29. Duben 2013 Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 Pánové proč je důležité nastavit ty rozvody správně? Staré rozvody ( řemen contitech ) spotřeba volnoběh 0,6 - 0,7 kolísala Nové rozvody ( origo WV Germany.dvojitý řemen) spotřeba 0,6 - 0,7 kolísá Vše mi sedí jak předtím co vy nato ? Je to třeba u mě ? Popřípadě z videa vidím, že jim tam kolísá hodnota 0,6 / 1,7 / 2,2 jestli chápu dobře docilujou hodnoty maximalne 2,2 ale nevim co to je presne je a k cemu to je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 29. Duben 2013 Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 tak spotřebu máš stejnou protože ti ten dotyčný vše zaaretoval při výměně a dal to správně jak má být.Kdyby se seknul tak bys to poznal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 29. Duben 2013 Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 Jop jop to je mi jasné :-) Viděl jsem to na vlastní oči :-) Mě spíš šlo o ty hodnoty na VAGU sčím souvisí a jaký mají vliv jestli jenom na spotřebu nebo tak... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Polamil Vloženo 2. Květen 2013 Sdílet Vloženo 2. Květen 2013 Chlapci tak jsem to teda skusil dat z -1.6 do nuly spotřeba klesla na 0,8l, ale pak jsem laboroval dal a posunul jsem to +1.3° a spotřeba spadla na 0,6-0,7l . Dle přiručky je to v normě i když se to posune až na 3°, ale to už bych nezkoušel, ono přece jenom jak se rozvodák vytahuje tak se vačka natači. 1,9 TDI 96kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 2. Květen 2013 Sdílet Vloženo 2. Květen 2013 kamarad ma tu silnejsi variantu 96kw a ma vacku posunutou na 7.7 stupne plus coz uz je extrem jezdi pres 7.5 litru a volnobeh ma na 0,3 l/h coz je zajimave ale motor uz opravdu netahne a celkem i kouri uvidime az mu to opravime co se mu podari se spotrebou 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Polamil Vloženo 3. Květen 2013 Sdílet Vloženo 3. Květen 2013 To je hodně zajimavé :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rooc Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 jsem se na to díval a okamžitá spotřeba 0,3 bez klimy, s klimou 0,5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 Chlapci tak jsem to teda skusil dat z -1.6 do nuly spotřeba klesla na 0,8l, ale pak jsem laboroval dal a posunul jsem to +1.3° a spotřeba spadla na 0,6-0,7l . Dle přiručky je to v normě i když se to posune až na 3°, ale to už bych nezkoušel, ono přece jenom jak se rozvodák vytahuje tak se vačka natači. 1,9 TDI 96kw. jasne plus 1,5 je v norme lepsie ako minus!a spotreba je lepsia o 0,5l na 100kmh odskusane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.