Přejít na obsah

Polamil

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Polamil

  • Narozeniny 30.10.1990

Návštěvy profilu

883 zobrazení profilu

Oznámení Polamil

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Tohle jsem řešil i na mojem superbu, vyřešeno, problém v kabelu na mínus pól baterie. Byl zaoxydovadý v místech lisování oka na kastli a konektoru baterie. Ubytek po startu byl na tomhle kousku kabelu až 0.6 V !!!!! Vyřešeno novým.
  2. Buď je to čidlo tlaku za turbem, nebo turbo dava velky tlak neregulujou naklopne klapky v turbu, stači jen rozhybat. Většinou to byvaji pravě ty naklopne packy, zanesou se karbonem.
  3. Johanku69: Vyměna rozvodů dle doporučení škodovdy je 180 t. nebo 6 let pro CR motory mají tenčí rozvodák (25mm), ten delší najezd 210t. je pro CR a maji silnější rozvodák(30mm). Tenhle 180t. nájezd na 25mm řemen nedoporučiji v žádném případě, dělal jsem inspekci na svojem superbu motor 2.0 CR 125 kw CFGB náhodou jsem se mrkl i na řemen a mám ho totalně stářím rozpraskaný nájezd 120 000km. Okamžitě se mi zježili všechny chlupy a ihned jsem obědnal celou rozvodovou sadu! 180 t. je velmi hraniční, nejspíš by to vydržel, ale za risk to opravdu nestojí!
  4. Mám 2.0 cr CFGB s DSG Stejný problem pod 1500 ot/min dunivý zvuk. Dunění pochází od plastového víka pro náporové nasávání vzduchu před airboxem. Já jsem ten díl odmontoval, jen víc zanaší filtr a zbytečně zavazá, jinak žádný užitek nemá. Martas67: filtry K&N v testu vyšli jako nejhorší lapače prachu ze všech filtrů, jsi na nejlepší cestě odrovnat motor.
  5. Měl jsem ten samý problém, stačil vyměnit termostat u DSG převodovky a vše ok.
  6. To divne chovni je prehraty chladic klimatizace, taky mi kompresor sem tam vypne kdyz mam rozehrate auto a stojim ale jinak za jidzdy uz pak ne ani kdyz zastavim. Kdyz ti skace ta teplota to vypada jako kdyby nefungoval ventilator a nebo jen spatne cidlo teploty, kdyz ani jedno tak je to termostat.
  7. Chlapci tak jsem to teda skusil dat z -1.6 do nuly spotřeba klesla na 0,8l, ale pak jsem laboroval dal a posunul jsem to +1.3° a spotřeba spadla na 0,6-0,7l . Dle přiručky je to v normě i když se to posune až na 3°, ale to už bych nezkoušel, ono přece jenom jak se rozvodák vytahuje tak se vačka natači. 1,9 TDI 96kw.
  8. Díky moc hned jak budu mít čas to skusím.
  9. Chlapci zdravim Vás, mam spotřebu na volnoběch 1.1-1.2 je to vysoka hodnotak tak taky hodlam laborovat s nastavením rozvodů, jen se chci ujsit zda tomu rozumím správně, že na vačce to seřídím povolením třema šroubama a pootočením vačky asi tak o par desetin milimetru a sledovat polohu vačky na vagu? Veškerou elektroniku na motoru mám v pořádku aspon podle diagnostiky ani jedna chyba.
  10. Zdravím, mám problém při diagnostice se spojit s komfortkou na ostatní se připojím bez problému. Nefunguje mi pamět na sedačce řidiče a parkovací asistent a nemužu je diagnostikovat, nevíte kde je problém? 1.9 tdi 96kw
×
×
  • Vytvořit nový...