Hanzz Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 Moje blbost. Je to mé první auto koupené v bazaru. Předešlé 2 jsem kupoval od známých. Příště už nic nenechám náhodě a nechám to někde prověřit už před koupí. Teď musím pořešit aktuální situaci. S tím motorem to taky není snadné. V Hlučíne na Škoda vrakáči mi řekl, že má 4 motory, ale žádná záruka, neví kolik to má najeto ani serviska. A kupovat zajíce v pytli se mi nechce. Ještě mě napadlo to nějak zrepasovat a prodat. Protože při takovém nájezdu si myslím, že je otázka času, kdy se zas něco posmolí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 toť také otázka, já mám na své haťapce 243 300km, právě jsme s ní byli v Bulharsku a šlape, takže těžko říci, pokazit se může cokoliv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanzz Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 No právě. Možná opravdu zrepasnout a prodat. Při takovém nájezdu to bylo asi služební a to určitě nikdo nešetřil. A stahování kilometrů bych tvrdě trestal. Je to fakt sviňárna. Bohužel jsme v ČR a je tu jakási anarchie v takových věcech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 co je to za rok výroby? Mezi nama, já bych to asi nepouštěl dál do světa, budeš na tom finančně tratit, ten repas ti nikdo nezaplatí a navíc, ty auta co jezdí hodně bývají v lepší kondici, jak ty co se s něma jezdí jen v neděli a to ještě jen když svítí slunce a mají na tacháči za 8 let pouhých 30t km. Prodáš to a co pak, budeš hledat jiné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanzz Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 Je to 2006. Vím, že mi to nikdo nezaplatí, ale jak tak pročítám fórum, tak se tyto problémy řeší hodně často a nerad bych to za chvíli řešil znova. Byl bych aspoň 2 roky bez auta, něco přišetřím a koupím buď něco nového a nebo 1-2 roky staré, ale důkladně proklepnout. Jinak celkově je to auto dobré. Dělal jsem komplet brzdy a natechnické mi to pochválil za dobrý stav. Ale ten motor je srdce auta a bez něj to jaksi nepůjde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 Jestli jsi jinak spokojený nech to opravit. Já to řešil nedávno, cca 8000km, kontrolka, občasné vibrace, tak jsem tušil která bije. Tlaky 14-10-14, Oprava a zároveň výměna rozvodového řetízku,olej,kapalina, Motor šlape jako nový. Bohužel to je vlastnost těchto motorků, ale zase nemusím vrážet peníze do GO turba, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 dvanácti ventily nejsou tak háklivé na opakování, nechal bych to také opravit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanzz Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 Možná to nechám opravit a nechám si to. Teď otázka jestli to řešit ve škodovce nebo v nějakém servisu. Ve škodovce to bude dražší, ale asi tomu víc rozumí podle mě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 napiš soukromou zprávu Hubo44, budeš to mít za polovic co v Škoda servisu a hlavně precizně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanzz Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 Už jsem mu psal a odepsal co by tam dělal. Dělá to za 500 - 600 Euro. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 To Je kružkovanie repas hlavy reťaz a spojka podla potreby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 tak to si myslím že je férová cena, když vím co s tím všechno dělá, ve škodě mají akorát řeči že se ty opravy nedělají, nebo když už, tak tam něco odrbou, nebo podrbou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 já bych neváhal, z Brna jsi tam nejpozději za 2,5 hoďky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanzz Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 jj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanzz Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 Tohle mi přišlo v SZ: zdravim, zabýváme se opravou poškozených a opotřebených motorů htp, víme vyřešit váš problém. Možnost i výměnným způsobem váš motor za zrepasovaný. Skladem máme také zánovní motory z Německa, najeto do 30tis km. Záruka. V případe otázek me kontaktujte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 jo, tuším jsem to také měl nedávno v SZ. Záleží pro co se rozhodneš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanzz Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 Já bych se spíš rozhodl na doporučení a zároveń na základě osobních zkušeností. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 Huba sice zatial nespoznám osobně, ale mailov sme si už vymenili vela. Onehdá jsem mu dohodil taky jednoho Slováka a jak byl rád, že dal za opravu polovic a měl to v cajku. Já měl problémy zač.jara a vše s ním konzultoval a už to skoro vypadalo, že se k němu rozjedu, ale nakonec byla příčina jinde, takže repas hlavy nebyl nutný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puummy Vloženo 9. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2012 (editace) Poprosím Vás pány znalé . Jaké mají být tlaky válců pro 1,2 12V AZQ MR2005 POUZE BENZÍN ??? . Trápím se s volnoběžnými otáčkami které jsou na hranici 680-704ot/min. najeto máme poctivých 117.000km, na 75.tkm rozvodová sada Orig. s přípravky na aretaci, v 90.000km výměna 3ks cívek Orig. a spojky Sachs na 115.000km velký servis ( filtry, svíčky, oleje, kapaliny ) . Klepavý zvuk od levého předního kola je slyšet do 780 ot/nim pak už krásný klidný chod... už jsem došel do fáze sehnání shodné starší škrtící klapky a vyvrtání do ní 2mm díry. Otáčky stouply na 840 - 960ot/min motor houpe a svítí občas Check a padá do nouzového režimu. problém přetrvává od cca 85.000km a postupně se zhoršujě. VELMI prosím o radu. Jediné mi zbývá nechat změřit tlaky a pak jedině k Mr. Cimbu na chip.... Editováno: 9. Srpen 2012, autor: puummy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 10. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2012 AZQ má dle výrobce rozsah volnoběžných otáček 640-860 ot./min., takže jseš v normě. Mám přečipováno od Cimbu a ten vyšší volnoběh (alespoň v mém případě) klepání převodovky neřeší (je slyšet hlavně u studeného motoru v zimě). Jako bonus jsem málem neprošel emisemi, protože tam musí být volnoběh v rozsahu určeném výrobcem. Takže jsem si stejně přes VAG volnoběh snížil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2012 tlaky by měly být 13 a více a hlavně rovnoměrně stejně na každém válci. Já třeba mám na Fábulu, měřeno letos v únoru, 13,3; 13,3; 12,9 ... není to sice ideál, ale vzhledem k 244 000km to nepovažuji za žádnou tragédii 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Ticháček Vloženo 10. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2012 Poprosím Vás pány znalé . Jaké mají být tlaky válců pro 1,2 12V AZQ MR2005 POUZE BENZÍN ??? . Trápím se s volnoběžnými otáčkami které jsou na hranici 680-704ot/min. najeto máme poctivých 117.000km, na 75.tkm rozvodová sada Orig. s přípravky na aretaci, v 90.000km výměna 3ks cívek Orig. a spojky Sachs na 115.000km velký servis ( filtry, svíčky, oleje, kapaliny ) . Klepavý zvuk od levého předního kola je slyšet do 780 ot/nim pak už krásný klidný chod... už jsem došel do fáze sehnání shodné starší škrtící klapky a vyvrtání do ní 2mm díry. Otáčky stouply na 840 - 960ot/min motor houpe a svítí občas Check a padá do nouzového režimu. problém přetrvává od cca 85.000km a postupně se zhoršujě. VELMI prosím o radu. Jediné mi zbývá nechat změřit tlaky a pak jedině k Mr. Cimbu na chip.... pokud jsou najeté km pravdivé tak tlaky 14bar za předpokladu že je motor mechanicky v pořádku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puummy Vloženo 10. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2012 tlaky by měly být 13 a více a hlavně rovnoměrně stejně na každém válci. Já třeba mám na Fábulu, měřeno letos v únoru, 13,3; 13,3; 12,9 ... není to sice ideál, ale vzhledem k 244 000km to nepovažuji za žádnou tragédii Tak to je super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puummy Vloženo 10. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2012 Díky moc pánové za odpovědi, v pondělí jedu na měření a pomalu snad budu rád když tlaty budou rozdílné a nižší... dnes jsem zjištoval v ori. servisu opravný kit ( repasovaná kompletní hlava + kat) pro tento motor 15.900,- s DPH bez práce. Kilometry jsou pravdivé. Tankuji výhradně na Benzině 95 + jednou za měsíc plnou Vervy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puummy Vloženo 10. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2012 AZQ má dle výrobce rozsah volnoběžných otáček 640-860 ot./min., takže jseš v normě. Mám přečipováno od Cimbu a ten vyšší volnoběh (alespoň v mém případě) klepání převodovky neřeší (je slyšet hlavně u studeného motoru v zimě). Jako bonus jsem málem neprošel emisemi, protože tam musí být volnoběh v rozsahu určeném výrobcem. Takže jsem si stejně přes VAG volnoběh snížil... a to jde přes Vag zvýšit volnoběžné otáčky??? To asi jde až když má chip, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.