Jankulin Vloženo 8. Červenec 2012 Vloženo 8. Červenec 2012 Čau chlapy. Měl bych na vás takovou otázku proč mi pouze při prvním ranním nastarování chvilinku cca 2 vteřiny slyšim klepat ventily ?? Čim by to mohlo bejt ?? Olej tam je pod horní risku a stejnak to klepe. Začalo se to oběvovat po měmění olejového filtru. Jinak je to ročník 2005 nalítáno 126 000 km Citovat
Under Vloženo 9. Červenec 2012 Vloženo 9. Červenec 2012 Jsou to pravděpodobně zdvihátka a klapání prvních cca 5 vteřin je v normálu. Citovat
hubo44 Vloženo 9. Červenec 2012 Vloženo 9. Červenec 2012 To bude robiť olejovy napinak reťaze padne tlak oleja po dlhšom stati a zahrkoce reťaz kym naplači znova olej. Citovat
libero Vloženo 9. Červenec 2012 Vloženo 9. Červenec 2012 presne ako píše hubo44...ale ten zvuk je fakt nepríjemný Citovat
Jankulin Vloženo 9. Červenec 2012 Autor Vloženo 9. Červenec 2012 Aha a můžu stim něco posrat nebo bych to měl nechat vyměnit ?? Citovat
hubo44 Vloženo 9. Červenec 2012 Vloženo 9. Červenec 2012 To ťažko takto povedať ale na jednom mojom aute som sa tak dlho chystal to vymeniť že zrazu to prestalo robiť a dodnes je to dobre. Hore pišeš že po vymene ol. filtru a olej si nemenil? Citovat
Jankulin Vloženo 9. Červenec 2012 Autor Vloženo 9. Červenec 2012 Tak bylo by to fajn kdyby to dalo pokoj. Jinak normálka když měnim filtr tak automaticky měnim olej at má najeto kolik chce jde ven. Citovat
Under Vloženo 9. Červenec 2012 Vloženo 9. Červenec 2012 V tom případě to pořád mohou být hydroštěly. Nedal jsi tam jinou viskozitu oleje (hustší)? Citovat
hubo44 Vloženo 9. Červenec 2012 Vloženo 9. Červenec 2012 Under hydra to nebudu. (nechcen tuna mudrovať a rozpisovať prečo nie) Citovat
Jankulin Vloženo 10. Červenec 2012 Autor Vloženo 10. Červenec 2012 Nee nedal spíš jemnější 5w 40 sem tam začal dávat Citovat
Berry309 Vloženo 8. leden 2017 Vloženo 8. leden 2017 Mám stejný problém jako Jankulin. Při delším stání pak při startu klepání jak kdyby bylo něco volného. Ted v zimě každý první start. Potom už ne. Bylo mi řečeno olejový napínák. Ted to ale začalo dělat i při couvání. Citovat
Karel z HK Vloženo 9. Únor 2017 Vloženo 9. Únor 2017 Ahoj. Tak mě napadlo když mi auto stojí delší dobu vypnout před startam čerpadlo paliva (neudělá se systémový tlak pro vstřiky) a dvakrát, třikrát motor protočit startérem. Vzpoměl jsem jak starý ruský buldozery měli na klíčku před startem polohu předmazání. Přídavný el. čerpadlo udělalo tlak oleje hlavně pro mazání turba. Nebo že by to bylo kvůli hydroštelům? Já ještě pamatuju starší typ Stalince kde se hlavní motor startoval pomocí malýho benzínovýho s magnetem bez baterky za pomocí kliky. Spolehlivej stroj proti dnešním s milionem elekroniky kde se to zastaví pro kdejakou prkotinu. Citovat
Karel z HK Vloženo 12. Únor 2017 Vloženo 12. Únor 2017 Dnes jsem to vyzkoušel. Auto jelo naposled o vánocích. Vypnul jsem přívod do čerpadla a zastartoval. Po pár vteřinách to chytlo ale asi jen tak nějak na páry a chcíplo. Ještě jedenou protočení pak jsem zapnul čerpadlo a start ihned a bez cvakání ventilů! Citovat
hubo44 Vloženo 17. Únor 2017 Vloženo 17. Únor 2017 Asi tolko potrebovalo pretočiť ojejove čerpadlo aby natlakovalo olejovy napinak reťaze. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.