Přejít na obsah

Koupě Octavie II


Lancelot

Doporučené příspěvky

jde o to, co od toho auta čeká. psalo se tu o největším kufru oktávky, ruku na srdce, kolikrát do roka ho naplníte? myslim, že užitný hodnoty těch všech kombajnů jsou dostačující.

o RS vůbec neuvažuji, protože:

- není 4-kolka

- začíná být tuctovější než SCOUT

- bez urážky, kdejaká 1,6 je předělaná na RS

- viděl jsem SCOUTa na 18-kách a vypadal báječně

Superba II nechci, je hezký, ale zbytečně veliký a takový nafouklý.

Kufr naplním, jak psal LUKIN, jen občas...cihly a cement na chalupu nevozím.

TA BOBA JE UŽ SNAD DEFINITIVNĚ PRYČ !!!

Škodovky a Audi se obecně bojím, že se hodně kradou...ať auta či díly z nich.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to si mě moc nepotěšil, snad se mi vyhnou.

Jinak že turba odcházejí je pravda ale kravina je že je pro to nějaká hranice kilometrů. Já mám těd najeto 170 tis. a turbo stále původní.

Já bych po koupi nechal vyměnit vložky zámků, investoval do zabezpečení a tajného vypínače.

Nebyl bys první komu auto odjelo s originálními a původními klíči...!

Na druhou stranu nebudeš muset řešit turbo... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No chlapi ještě jste zapoměli na havarijní pojistku, ta je u BMW i A4 přeci jen vyšší od OII cca o 10 000,- a je to dost znát.Já jsem pojištěný u Kooperativy a když jsem se ptal na co by přišla kombinovaná pojistka na Audi A4 1.8TSI Avant, tak mi to spočítali na cca 38 000,-.Mě se to nezdá být málo.Jak Audi, tak BMW se kradou a nemít havarijní pojistku je nesmysl.Jinak asi máte pravdu, že u novýho auta není cena servisu až tak důležitá ale přeci jen u Audi na Jarově či u Exnera chtějí cca 1400,- za hodinu kdežto u Okiny je to (např. v Lysé n/L) jen za 550,- a to je potřeba také zvážit, pokud má být vůz užívám třeba 10 let.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci se hadat, ale nerekl bych je RS tuctovejsi jak Scout. Napriklad u nas ve meste je asi 12 Scoutu o kterych vim ze jsou z mesta, ale RS u nas nikdo nema... Ale mozna to je tim ze bydlim v horach, kdybych bydlel v Brne u masarykova okruhu, tak bych asi tvrdil ze je RS tuctofka. IMHO nikdy jsem u nas v horach nepotreboval ctyrkolku, vzdycky jsem dojel kam jsem potreboval, tak mi prijde trochu usmevne ze plno lidi si un as ve meste kupuje Scouta. nerikam je to fajn auto a urcite vyjede to co uz predokolka ne, ale minimalne 9 z tech 12 lidi s tim Scoutem s nim jezdi pouze na vikendove nakupy a kdyz je hnusne tak jsou radsi zalezli doma, proste zadni outdoor blazni. Ja mam teda jasno dalsi auto je RS v benzinu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rosta: tak Exner je jasnej :)

Marios: dost lidí si kupujou auta kvůli stylu. kdybych měl mít auto, který mi dostačuje, pak mi vpodstatě dobře poslouží i Favorit. a další auto RS v benzínu? tak buď jsi blázen a nebo jseš nějakým způsobem zaangažovanej v řetězci Škoda...

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nerekl bych ze by ti stacil favorit, ale to je fuk a s tim RS jsem to nepochopil, asi si sedim na vedeni...

Kazdej ma nejake sve vysnene auto ktere by chtel, jasny kdybych byl prachac, tak si koupim z nejvetsi pravdebodobnosti BMW M6, ale jelikoz jsem nohama na zemi, tak relane auto ktere si muzu dovolit je OII RS, v podstate na to auto kazdej den myslim a je to auto ktere se mi HOOODNĚ MOOOC LIBÍ!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kousek zmazán.. nezajímavé....

Škodovky a Audi se obecně bojím, že se hodně kradou...ať auta či díly z nich.

Tak s tímhle tu budeš určitě za vola.. a proč? Protože když nějakých aut jezdí 50 000 kusů, tak je pravděpodobnější že se jich ukradne víc než třeba Loganů, že jo.. :palec2:

Kup si Masserati, těch se zaručeně krade nejméně.. lol

Editováno: , autor: superfatty
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Marios: proč by nestačil? kdybych k tomu přistupoval tak, jako ty píšeš, že lidi co si kupujou Scouta stejně ve většině případů nevyužijou a do terénu s tim nejezdí a s dvoukolkou jsi zatim vyjel všude.

nevim, jestli si sedíš nebo nesedíš na vedení, nicméně nikdy jsem nepochopil a asi ani nepochopim, proč si někteří kupujou dvakrát stejné auto pouze s rozdílem motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi proto protoze OII je podle meho nazoru na trhu to nej auto ktere si za danou castku muzu koupit, bohuzel nic lepsiho neni. Lepsi auto nez OIIRS je pro me uz financne moc vzdalene. Jinak Scout je fajn to nerikam, ale troufam si tvrdit ze vsici co maj Scouta, tak jeho prednosti vyuzivaji v mnohem mensi mire, nez clovek co si koupi RSku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mariosi, myslím, že nemáš pravdu... osobně si myslím, že jsou 3 zádní rozdíly mezi Scoutem a RS a to je: RS má silnější motor, Scout má Haldex a třeím rozdílem je vzhled... já jsem taky uvažoval o RS s TFSI v combiku... ale nakonec jsem zvolil Scouta hlavně kvůli Haldexu... nejen že mám větší jistotu na zasněžených silnicíh a že si můžu i zablbnout na louce, navíc mi Haldex pomáhá i na suché silnici při průjezdu zatáčkou... atd.

každopádně si myslím, že skutečně 90% lidí co má auta kategorie SUV a 4x4 s Haldexem do terénu nejezdí... nevím, zda já jezdím terénem, když jezdím po polní cestě 80 km/h ... a v zimě si blbnu na poli... ale každopádně mám pocit, že mi to auto nabízí víc jak RS, protože i na silnici mám dostatek výkonu, takže si to můžu patřičně užít... ALE každý jsme jiný a každý máme jiný vkus, jiné priority :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo souhlasím že rozdíly tam jsou a ty třeba ty rozdíly využiješ (haldex, vyšší světlou výšku, oplastování), ale pak je plno lidí co znám já v mém okolí co si Scout koupili ale nikdy s tím nejeli ani po prašné udusané cestě natož někde v blátě po louce a ve sněhu jako ty vorlajzi. Proto si troufam tvrdit, že clovek co se Scoutem nemá potřebu a nechce jezdit do lehkého terénu, tak by udělal lépe kdyby si radší za ty stejné prachy koupil RSo, pač i když 110 kW je slušný výkon, tak přeci jen kW navíc by užili více než haldex, který s jejich stylem jízdy a terénem se zapojí do akce tak maximálně 2x do roka, když zrovna musí jet do kauflandu na zasněžené silnici jen proto, že tam mají vajíčka v akci! Nicméně mám kamaráda který dělá u horské služby u nás v Jeseníkách a ti si tam koupili jednoho Scouta s FSI a nemůžou si ho vynachválit, ale u nich to chápu pač to auto jezdí z 60% ač po zpevněných tak kamenitých a prašných cestách a v zimě to samé akorat ve sněhu a břečkách.

Jinými slovy pro člověka který z 99,9% naježděných km neopustí s autem asfaltovou cestu a nemá chalupu, či penzion vysoko v horách kde se půl roku drží metrová vrstva sněhu, tak je lepší si za ty stejné prachy koupit RS, pač tam i když nebude využivat auto, respektive výkon motoru na 100% (ostatně to ani prakticky nejde) tak pořád díky tomu že je motor výkonný tak bude mít ve stejných otáčkách cca. o třetinu ne-li polovinu vyšší výkon než ten se Scoutem :) A jak podle pořekadla u nás, že slivovice není nikdo dost, tak tady by se to dalo napsat i o výkonu motoru :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Gembler: pokud bys kupoval tu Okinu s naběhanými 74 tis km, mělo by stačit prohlédnout spodek-případná poškození ochranných manžet,řídících tyčí ap., nerosí-li převodovka či Haldex jinak by tam neměl být žádný větší problém.Výměnu kapalin řeš podle servisní knížky.Při normální jízdě na dochlazení turba nějakých 30-60s určitě stačí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cupra a všeobecně celej Seat má otřesný interierý, takže to nee, STčko je fajn, to je možná varianta pokud by udělal Ford stejnou slevu jakou se dá získat na RSo, takže s tím s tebou souhlasím a nová Impreza se mi nelíbí jak exteriérem tak interierem, joo kdyby to byla ta starší Impreza s prdelkou tak ta je pěkná, ale ta nová se mi nelíbí, navíc cena je o 100k víc než RSo.

Ale ten Focus ST je zajimavej, nicméně Focus RS bude ještě zajimavější.... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moc se ve fordech neorientuju, takže nevim, jestli nový RS už je, nebo bude nebo nebude, nicméně designově se mi líbí moc. s interiérem seatu souhlasim, ten je děsnej, ale exteriér mi přijde super. preza už neni co bejvala, ale mě se líbí. tyhle jsem nahodil jen jako varianty k OII RS, ale už seš koukám rohodnutej :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mno, tak to je asi trochu úlet. jednak ty auta maj namleto mraky kilometrů, jednak rozdíl mezi OII RS a RS6 je naprosto diametrální hlavně v provozních nákladech. další věc je, že u většiny těhle aut je dobrý hned po koupi udělat velkej servis, jehož částka bude hezky kulatá, protože takovýhle auta se rozhodně nešetří.

na druhou sranu zvuk RS6 je neskutečně návykovej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...