Přejít na obsah

Koupě Octavie II


Lancelot

Doporučené příspěvky

tj, ale jak už jsem psal, ty káry za 550tis maj v těle 150-200tis km, generálka bude možná ještě víc jak sto a máš auto, který za nějaký 3-4roky budeš už hodně blbě prodávat...

jinak kombinovaná bude záležet kde budeš jezdit. po praze tam bude 20l/100km v pohodě a kombinovaná bych řekl spíš 12l/100km, když naše 3.0TDI jezdi za 9l/100km.

ale ano, pravdu máš v tom, že i když to bude těch 12, tak je to rozdíl nějaký 2-3l/100km od 2.0 a svezení je uplně jinde

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tj, ale jak už jsem psal, ty káry za 550tis maj v těle 150-200tis km, generálka bude možná ještě víc jak sto a máš auto, který za nějaký 3-4roky budeš už hodně blbě prodávat...

jinak kombinovaná bude záležet kde budeš jezdit. po praze tam bude 20l/100km v pohodě a kombinovaná bych řekl spíš 12l/100km, když naše 3.0TDI jezdi za 9l/100km.

ale ano, pravdu máš v tom, že i když to bude těch 12, tak je to rozdíl nějaký 2-3l/100km od 2.0 a svezení je uplně jinde

ze zkušenosti jednoho z kámošu to bude 14-15l běžné ježdění, plný kotel 23,5 :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koupis za 550 000, udelas generalku za 100 000 ale mas karu jak vino a ne moc daleko cenou od Scouta. Samozrejme se da koupit i kratka verze ze?

ale ten zvuk, kombinovana stim automatem bude lehce 10 l/100 coz je skoro stejny jak u FSI.

Nevěř tomu, že generálku u RS6 uděláš za 100 000 CZK.Taky ta spotřeba je někde jinde.Kolegové z Německa tu jednou s ní byli a spotřebu měli přes 17l a říkali, že je to normální.Na 10 litrů se s ní nedostaneš, koneckonců takový auto si nekupuješ aby sním jezdil ecojízdy.I Audina 4,2FSI jezdí za 13,8l při normální jízdě a na 10l se není možné dostat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebudu se přidávat k ostatním flame ...

Asi bych šel do Scouta (jsem škodovkář) a počkal si na 1.8 TFSI. Auta tohoto typu jsou dnes moderní a je úplně jedno, kde a jak často s ním jezdíš. Dýzl je s pořizovací cenou a cenou nafty totálně vodvařenej :( Když i 100 oktanovej benzín koupí levněji než naftu, vůbec bych nepřemýšlel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Novej Focus RS byl právě představenej v Londýně na autosalónu, ale do výroby půjde asi až někdy po novým roce, ještě ho nemaj celej hotovej. Jinak luke má pravdu, Marios a jeté auto se vylučují :)

Jinak ještě k té Impreze, nová je sice podle mě škaredá, ale aspoň podle různých testů to vypadá, že je opět rychlejší než její starší sestřička (tím nemyslím maximálku či zrychlení, ale celkově na okruhu a nebo nějaké erzetě)

Jinak Audi RS6 a jemu podobné jako M3, či E63 AMG jsou už opravdu trochu někde jinde než RS, to se už nedá srovnávat, ať už jízdnímy výkony, zábavou či provoznímy a servisnímy náklady

Měl jsem to štěstí a nedávno se svezl s MB E55 AMG a je to bomba, hrabe to i na čtverku ve 180km/h :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak od těch 180km/h odečti tu první jedničku, pak možná. ve 180 nehrabe ani F1 woe.

WRX STI je sice rychlejší, ale taky píšou, že nudnější...

Nemyslel jsem tím hrabáním jako že se kola protočí o několik otáček, ale když to más zaplé v módu sport tak ten automat tam ty rychlosti šoupe dost "neurvale" a cítíš jak to s autem škube při zařázení vyššího stupně a mírně ti podjede zadek. Je to tím že ten automat prudčeji pouští spojku.

IMHO F1 dokáže na čterku pěkně hrábnout, obzvláště teď bez trakční kontroly a na okruhu jako je Monte-Carlo, kde mají krátké převody a hrbolatý asfalt...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím,

tak dnes mě pobavil klient, který si u mě chtěl koupit ojetou Octavii Combi 2.0 TDI za 395 000. I přesto, že me budil ráno, že chce tu octavii hned a nechal si u me objednat výmenu všech kotoučů, brzdových destiček, novou sadu 17" kol Pegasus mi pak o dve hodiny (potom co jsem vše objednal) volal, že to ruší protože a teď pozor!

V Brně je prý nějaká firma, která nabízí nové Octavie RS 2.0 TDI DPF a je mu nabídla tuto

Octavia II 2.0 TDI CR RS Combi

v této výbavě:

základ RS(xenony atd.)

navigace Columbus

přední a zadní parkovací čidla

tempomat

kontrola tlaku v pneu

atd..

plus montáž přepážky N1

prostě s výbavou za cenu 980 000 CZK z ceníku konfigurátoru

za cenu : 600 000 CZK včetně DPH!

a pak, že je škodovka předražená, tak si říkám jelsit jsem blbej já, nebo von, že tomudle věří, že je to čistý ... neví nekdo něco bližší?

Editováno: , autor: Nexus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no keďže je tam N1 takže asi -19%daň ale ajtak ty vychádza na zľavu asi 25%čo je nereálne asi ;)

nene, on bere dvě a prej bez DPH za ně dá kolem 1 000 000 !!

firma BP Bike, která prodává Puma boty skutry Peugeot to dělá

to superfatty, někdy si říkám že na todle už fakt nemám :D

Editováno: , autor: Nexus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si myslím že to tak úplně nereálná cena není, v Německu se prodávají RS TDi od 23.000 Euro a když přepočtu

600.000 po 24 za/1 Euro tak má na nákup auta cca 25000 Euro. Zkus se podívat tady : www.autoscout24.de

Já sám jsem si takto letos novou Octavii 2.0 TDi Elegance přivezl a cena byla 19.300 Euro vč. DPH (to jsem již zde rozepisoval).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasné, ale to pak není koupené u dealera Škoda...

V servisní knížce je uvedený oficiální dealer Škody a kupní smlouva je s tím německým prodejcem (řekněme prostředníkem)

který prodává spoustu značek, měl na ploše 370 aut k okamžitému odběru. Veškeré záruky a případné opravy v rámci záruky

lze uplatnit v čechách u jakéhokoli autoriz. servisu. Pokud budu auto prodávat a neukážu tu smlouvu o koupi, na všech dokladech

a razítkách je uvedený autoriz. prodejce.

Jiná věc je že si u tebe auto a díly zamluvil a pak to zrušil, to se nedělá.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V servisní knížce je uvedený oficiální dealer Škody a kupní smlouva je s tím německým prodejcem (řekněme prostředníkem)

který prodává spoustu značek, měl na ploše 370 aut k okamžitému odběru. Veškeré záruky a případné opravy v rámci záruky

lze uplatnit v čechách u jakéhokoli autoriz. servisu. Pokud budu auto prodávat a neukážu tu smlouvu o koupi, na všech dokladech

a razítkách je uvedený autoriz. prodejce.

Jiná věc je že si u tebe auto a díly zamluvil a pak to zrušil, to se nedělá.....

ok, děkuji :) aspoň jsem hned chytřejší :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To su z Brna a o ničem takovým nevím, ani jsem si nevšiml..

Název toho prodejce mi nic neříká a možná bych v tom viděl nějakou pofidernost.. nebo odvoz z ciziny, tam jsou ty auta prostě levnější..

Když to koupíš někde za hranicema u prodejce škoda, máš nový se všema dokladama (snad jen čj návod, ale ten stáhneš..) a za menší cenu. Ale 600tis je celkem málo na RS v plné palbě..

Jo lidi jsou hold občas svině a divní :( Souhlasím s Melmanem. (co si budem nalhávat, lepší nabídka je prostě lepší nabídka a po té český národ jde..)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

V Brně je prý nějaká firma, která nabízí nové Octavie RS 2.0 TDI DPF a je mu nabídla tuto

Octavia II 2.0 TDI CR RS Combi

v této výbavě:

základ RS(xenony atd.)

navigace Columbus

přední a zadní parkovací čidla

tempomat

kontrola tlaku v pneu

atd..

plus montáž přepážky N1

prostě s výbavou za cenu 980 000 CZK z ceníku konfigurátoru

za cenu : 600 000 CZK včetně DPH!

a pak, že je škodovka předražená, tak si říkám jelsit jsem blbej já, nebo von, že tomudle věří, že je to čistý ... neví nekdo něco bližší?

Nexus, v kratkosti a strucnosti napisane, je to P****A !! OII RS je "nosny" produkt (tako ako scout), tu si skoda auto velmi dobre strazi cenu. Za 600.000,- Cz (720 tis,- Sk)by mozno sa dostal k jazdenemu sedanu, ibaze by niekto ukradol navigaciu Colombus aj s celym auto, a teraz to predaval ako funglac....

..ak mas telefon na dotycnu osobu, zavolaj mu, a chodte sa spolocne pozriet na tie RS-si. Ak sa mu dovolas, a povie ti, ze ich uz nemaju na sklade je jasne, o co ide !!!

Este doplnam (cca o 2hod. neskor ako som napisal prvu cast prispevku), ze OII RS TDI PD s najazdenymi cca 72 tisic km vo vybave ostrekovače svetlometov, handsfree, nastaviteľný volant, vyhrievané zrkadlá, senzor automatického spustenia stieračov, zadný stierač s ostrekovačom, autorádio, CD menič, filter pevných častíc,systém kontroly tlaku v pneumatikách,LightAssistant-automatické zapnutie svetiel,audiovstup v JumboBoxe,asistent rozjazdu do kopca, kúpené v SR, verzi N1, stresne okno, parkovaci asistent je v cene 775.000,- Sk (620.000,- Cz)

Ale pozor, je to mr 2006, a km je 72tisic !!!

Editováno: , autor: wagoo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...