Dimco Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 Pravda. Ono to že je to 4x4 je viacejmenej náhoda a mne by nevadil ani predohrab ale kedže je to služobák ževraj by ho mali predávať lacnejšie. Aj som zabudol podotknúť že lak je v dezolátnom stave a je zozadu klepnuté. Nič strašné ale prasknutý zadný spoiler (nárazník). Čo sa týka 4x4 neviem no trošku ho využijem verím tomu že hlavne v zime keď napadne sniežik a cestáry nikdy to sa každý rok doslova prehrabávam mestom na predohrabe takže verím že 4x4 bude mať aspon takýto úžitok. Takže ked ten motor tolko vydrží to som moc rád počul som aj ževraj je to kazové z druhej strany ževraj sú super. Preto sa radšej pýtam aj tu na fóre čo mi poviete Vy skúsený užívatelia. A čo sa týka kompresoru klímy ten neodíde ? Kamarád robí v škodovke prijímacieho technika a hovoril že sú nevydarené tak že s tým mám rátať. Je tam 2 zónový climatronic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bolek Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 Pokud bude za rozumný peníz, tak tu čtyřkolku vem. V zimě jedinečný pomocník, v tvém případě s osvědčeným motorem. Ja k je psáno 85 - 88kW není u tohoto motoru v základu vyjímkou. Se šetrným chipem bezva auto. Jenom zvaž komu dát případně chipovat, ale naftu k fa. Cimbu ani náhodou!! A to že je trochu potrkané?? Vše se dá za rozumný peníz opravit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dimco Vloženo 11. leden 2011 Sdílet Vloženo 11. leden 2011 Veď práve mne vyhovuje že je to také obyté Pretože tým pádom snád odhadca povie rozumnú cenu a to už si dám dokopy sám Ale rozumný čip čo pod tým rozumieť ? Kedže Cimbu hovorí jeden kolega ano druhý nie čo sportmotor.cz alebo dieselpower.cz. Dieselpower ponúka zhruba 105 kW a 300 N.m čo by mohol byť prve ten rozumný čip ? Inak písal som aj pánom okrem dieselpoweru a sportmotor mi odpísali ževraj tá spojka vydrží 350 N.m. to sa mi mo mezdá a Cimbu odpísali ževraj vydrží 325 N.m. čo je sítce už prijatelnejšie ale stále sa mi zdá tá rezerva moc veľká. A koľko by podla teba bola rozumná cena za takéto auto s tým že je to teraz N1 služobák na ktorý sa ide odpisovať ? Keď ho ponúknu za 6 000€ oplatí sa to ? Ja si myslím že ano za 6 000 by to bola skvelá cena či nie ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 11. leden 2011 Sdílet Vloženo 11. leden 2011 (editace) za takovou cenu to ber. me stala sice v super stavu 12000eur Editováno: 11. leden 2011, autor: italik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dimco Vloženo 11. leden 2011 Sdílet Vloženo 11. leden 2011 No tak dúfam že takú cenu aj stanovia. Ked to ten odhadca odhadne na moc tak ho osobne pošlem do ..... domov.... No ževraj okolo 6 000 to bude tak dúfa že to vyjde. Bral by som aj 5 500 aspon by som mohol nejaké pené elektróny dokúpiť parkovacie senzory dozadu a MF volant... otázka ešte dajú sa tam dorobiť xenóny ? počul som že to blbne a bliká to je to pravda alebo ako to je neviete mi takto narýchlo povedať ? Niekde som tu čítal ževraj sa to musí kódovať cez VAG ale v servise že mi to nespravia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 11. leden 2011 Sdílet Vloženo 11. leden 2011 ja mam senzory i MV je to super,ale jezdi to i bez toho. hlavni jsou naplne,filtry a pozor na tu dvouhmotu ta je kolem 500eur. taky olej a filtr v haldex spojce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dimco Vloženo 11. leden 2011 Sdílet Vloženo 11. leden 2011 JJ o dvojhmote som už vela počul. A aj sa nejako prajevuje že už odchádza pretože ja sa na tom aute vozím raz za čas tak by som sa započúval. A olej v HALDEX tuším každých 60 000 km ? A čo by si odporúčal potom zostať pri long-life oleji alebo tam buchnúť radšej nejakú full syntetiku a každých 15 000 meniť ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 11. leden 2011 Sdílet Vloženo 11. leden 2011 O long live je tady toho mraky. Ja davam long live,ale menim po 15tis. Financne ten long live uz je na stejno. 5 l Schel ultra extra 5w30 1000kc. Taky jsem to resil, kazdej mi rekl max.15000km a vymenit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dimco Vloženo 11. leden 2011 Sdílet Vloženo 11. leden 2011 (editace) No asi tam fuknem ten shell a každých 15 000 meniť. Len dúfam že to auto ešte veeela vydrží lebo nerád by som do neho vrážal nejaké velké money.... a zabudol som sem dopísať: Je nejaká monosť tomu motoru nejako pomôcť ? Trebárs nejaké odskúšané aditíva alebo niečo podobné ? Nafta sa tam takuje po celú dobu zo Shell Editováno: 11. leden 2011, autor: Dimco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bolek Vloženo 11. leden 2011 Sdílet Vloženo 11. leden 2011 Já měl u MR 2oo6 1,9TDI s DSG soudním znalcem stanovenou cenu 4OOO EUR. Proto jsem ji taky vzal. Částku, kterou píšeš bude maximální, se neboj . Dle tabulek budeš mít cenu díky mechanickému poškození a laku dost dole. Nakonec se dá domluvit cokoliv. Po koupě si dej auto nejprve do cajku, až později se věnuj chipu. Ten má čas. Chip si nechel udělat u Dieselpover,bo u TDIfun v Českém Těšíně. Pokud to máš blízko do Martina, i tam dělají slušný chipy. Záleží na tobě komu auto svěříš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dimco Vloženo 11. leden 2011 Sdílet Vloženo 11. leden 2011 Aj jaj Bolek ty si ma teraz moc potešil To je jasný že chip pôjde až posledný. Dúfam že sa mi potom podarí cez kamaráda vybaviť technika v Škoda čo mi to všetko porobí vrátane zastriekanie blatníka a podobne. A s tým chipom fakt že na slovensku tomu moc neverím takže sa vyberiem do Čiech Dieselpower má velmi dobré referencie aj tu z fóra takže asi sa rozhodnem pre neho. Takže podla všetkého jednoznačne za tie peniažky kúpiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bolek Vloženo 11. leden 2011 Sdílet Vloženo 11. leden 2011 Nezapomeň na DPH. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dimco Vloženo 11. leden 2011 Sdílet Vloženo 11. leden 2011 Počkaj to musím jako zaplatiť aj DPH ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bolek Vloženo 11. leden 2011 Sdílet Vloženo 11. leden 2011 (editace) Co se divíš ?? Pokud bereš z fabriky, tak každopádně. Alespoň já tedy platil. Editováno: 12. leden 2011, autor: bolek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dimco Vloženo 12. leden 2011 Sdílet Vloženo 12. leden 2011 Sakra a nám sa tu v tejto diere akurt zdvihla DPH hm....tak s tým budem musieť rátať... sakra ... no neva snád to vyjde aj tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejnoha.pa Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 Zdravím, jsem nový člen, tak prosím mě hned neukamenujte,pokuď něco přehlídnu, díky! Chci koupit Octavia II , měl jsem zálusk na 2.0TDI ,ale co jsem se dočetl ,co se komu rozbilo a že spotřebu skoro každý čekal nižší,tak začínám uvažovat o 1.9TDi a nechám dát chip. Prosím o Vaše názory, šli by jste stejně do 2.0TDi nebo raději tu 1.9TDi + chip ?? Mám nějaké kandidáty,tak prosím mrkněte a sdělte mi svoje pocity z nabídek: č.1 - hot http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/skoda/octavia/8586232?mail=ok#contact next http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/skoda/octavia/8573068 http://www.aaaauto.cz/cz/skoda-octavia/car.html?id=2110814&body=H&make=109&model=261&palivo=2&pmax=180000&ymin=2005&ymax=2012 http://www.aaaauto.cz/cz/skoda-octavia/car.html?id=2118007&body=H&make=109&model=261&palivo=2&pmax=180000&ymin=2005&ymax=2012 nebo pokuď víte o nějaké zajímavé nabídce ,dejte tip, cena okolo těch 200tis. moc díky sejnoha.pa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 12V Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 Já řešil asi rok podobné dilema a až před dvěma týdny jsem se konečně dokopal k nákupu 2,0 TDI + výkon, šestistupňová převodovka - co jsem tak zjišťoval, tak třeba vstřiky, spojka, turbo, setrvačník (u toho si nejsem jistý) je mnohem dražší než na 1,9TDI. Praskající hlavy by už snad měli být minulostí, alespoň podle pana Jandy (mr. CIMBU) . Trochu vyšší spotřebu než u 1,9TDI bych neřešil, ten výkon za to stojí. 1,9TDI + levnější díly, nižší spotřeba, možná spolehlivější ? - pětistupňová převodovka, moc nejede, ale kdo chcě, může nechat načipovat. Když nebude jezdit jako prase, tak motor vydrží stovky tisíc km Já jsem tedy zvolil s ohledem na další možné investice 1,9TDI s tím, že to případně nechám načipovat. Zpočátku se mi ten motor zdál dost líný a to jsem prosím přesednul z 1,2 HTP 52kW, ale za ty dva týdny si začínám zvykat a docela mi ten motor vyhovuje. Na předjetí a pohodovou jízdu ten výkon stačí, začínám si to autíčko pomalu zamilovávat. A k bazarům, já jsem kupoval u autorizovaného prodejce v systému Škoda plus , v normálních bazarech jsem se ani nebyl podívat, nevzbuzují ve mně důvěru. Auto mi ty dva týdny šlape bez problémů, zatím tedy spokojenost, doufám že to budu moc říct i třeba za dva roky, snad nebudou žádné velké výdaje na servis. S tím že se může něco podělat ale počítám, není to holt nové auto s dvouletou zárukou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kominor Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 (editace) Mám cca 5 měsíců 1.9 TDI a zatím jsem max spokojený. 2.0 Tdi jsem nechtěl. Nicméně příští měsíc se chystám na čip, tak myslím, že se pak tomu 2.0 tdi vyrovná. Jedinou výhodou, co by se mi moc líbilo je těch 6 rychlostí co ma 2.0. Hold něco za něco Jinak to druhý auto ma v přední části ( kapota a blatníky) jiný odstín než zbytek auta, tudíž bylo jistě bourané, no a do AAA bych si já už nezašel ani na záchod Editováno: 17. leden 2011, autor: kominor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 zajimave je maji vsechny najeto od 150do180 zjistisi si VIN kody a over ve skodovce jestli sedi KM a jestli nebyly bourane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fonci Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 Ačkoliv nemám naftu ale benzína tak vůči motoru ti neporadím Ale osobně bych si také nekoupil auto z těchto bazarů, a už vůbec ne z AAA, nevím jakou snima máš zkušenost ale do toho bych nešel (můj názor). Já kupoval ve škodě plus před rokem a max spokojenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejnoha.pa Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 diky za odpoved a hlavne za odkaz... hned se mi tam zalibila http://www.skodaplus.cz/Car/337130/skoda-octavia-1-9-tdi-elegance?query=%26priceFrom%3D0%26priceTo%3D250000%26inOperationFrom%3D2004%26inOperationTo%3D2011%26speedometerFrom%3D0%26mark%3D32%26model%3D404%26fuelList[2]%3D2%26body[0]%3D1%26body[1]%3D6%26body[2]%3D7%26body[3]%3D13%26bodyMix%3D1_6_7_13%26off%3D15 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 (editace) Jak zde psali ostatní. Záleží co od toho auta chceš. Pokud chceš jezdit lakýrky,trhat asfalt tak si kup 2.0 TDI. Pokud chceš spotřebové auto s velkou životností a nechceš jezdit kudlu tak si pořiď 1.9 TDI. Osobně jsem kupovat taktéž 1.9 TDI bez DPF. Což jsou největší držáky - alespoň podle mě. Jinak v AAA bych nekoupil ani stěrač a ostatní bazary no nechci jim křivdit, ale 99% O2 je tam stočených. Jak zde někdo psal Škoda plus, nebo HAVEX, zde bych se asi nebál. Editováno: 17. leden 2011, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaGmann Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 Taky jsem se pred pul rokem rozhodoval. Mel jsem moznost vyzkouset obe motorizace a rozdil ve vykonu byl dost markantni. Ale porad jsem si rikal, ze ta nizsi spotreba je vyhodou. Nakonec jsem neodolal a koupil 2.0TDi a po cca 6000 do dneska najetych km bych rozhodne nemenil. Auto slape jako hodinky, ty konici pod kapotou se mi uz mockrat hodily, 6 rychlosti naprosto luxusni. A spotreba za tu celou dobu mi vychazu na 6.1l, coz si myslim, ze je naprosta bomba, kdyz vim, ze Oktuli docela casto poradne protahnu a spousta jizd je se studenym motorem. Preju stastnou ruku pri vyberu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejnoha.pa Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 no tak jsem se rozhodl pro 1.9tdi 77kw,necham to nacipovat na 96kw, 6tis. za chip je parada... hned zitra zavolam do zlina na tu octu a uvidim... jinak moc diky za odpovedi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejnoha.pa Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 Taky jsem se pred pul rokem rozhodoval. Mel jsem moznost vyzkouset obe motorizace a rozdil ve vykonu byl dost markantni. Ale porad jsem si rikal, ze ta nizsi spotreba je vyhodou. Nakonec jsem neodolal a koupil 2.0TDi a po cca 6000 do dneska najetych km bych rozhodne nemenil. Auto slape jako hodinky, ty konici pod kapotou se mi uz mockrat hodily, 6 rychlosti naprosto luxusni. A spotreba za tu celou dobu mi vychazu na 6.1l, coz si myslim, ze je naprosta bomba, kdyz vim, ze Oktuli docela casto poradne protahnu a spousta jizd je se studenym motorem. Preju stastnou ruku pri vyberu sakra,tak ted jsi mi dal brouka do hlavy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.