Přejít na obsah

Koupě Octavie II


Lancelot

Doporučené příspěvky

Pravda. Ono to že je to 4x4 je viacejmenej náhoda a mne by nevadil ani predohrab ale kedže je to služobák ževraj by ho mali predávať lacnejšie. Aj som zabudol podotknúť že lak je v dezolátnom stave a je zozadu klepnuté. Nič strašné ale prasknutý zadný spoiler (nárazník). Čo sa týka 4x4 neviem no trošku ho využijem verím tomu že hlavne v zime keď napadne sniežik a cestáry nikdy to sa každý rok doslova prehrabávam mestom na predohrabe takže verím že 4x4 bude mať aspon takýto úžitok. Takže ked ten motor tolko vydrží to som moc rád počul som aj ževraj je to kazové z druhej strany ževraj sú super. Preto sa radšej pýtam aj tu na fóre čo mi poviete Vy skúsený užívatelia. A čo sa týka kompresoru klímy ten neodíde ? Kamarád robí v škodovke prijímacieho technika a hovoril že sú nevydarené tak že s tým mám rátať. Je tam 2 zónový climatronic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud bude za rozumný peníz, tak tu čtyřkolku vem. V zimě jedinečný pomocník, v tvém případě s osvědčeným motorem. Ja k je psáno 85 - 88kW není u tohoto motoru v základu vyjímkou. Se šetrným chipem bezva auto. Jenom zvaž komu dát případně chipovat, ale naftu k fa. Cimbu ani náhodou!! A to že je trochu potrkané?? Vše se dá za rozumný peníz opravit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Veď práve mne vyhovuje že je to také obyté :) Pretože tým pádom snád odhadca povie rozumnú cenu a to už si dám dokopy sám :) Ale rozumný čip čo pod tým rozumieť ? Kedže Cimbu hovorí jeden kolega ano druhý nie čo sportmotor.cz alebo dieselpower.cz. Dieselpower ponúka zhruba 105 kW a 300 N.m čo by mohol byť prve ten rozumný čip ? Inak písal som aj pánom okrem dieselpoweru a sportmotor mi odpísali ževraj tá spojka vydrží 350 N.m. to sa mi mo mezdá a Cimbu odpísali ževraj vydrží 325 N.m. čo je sítce už prijatelnejšie ale stále sa mi zdá tá rezerva moc veľká. A koľko by podla teba bola rozumná cena za takéto auto s tým že je to teraz N1 služobák na ktorý sa ide odpisovať ? Keď ho ponúknu za 6 000€ oplatí sa to ? Ja si myslím že ano za 6 000 by to bola skvelá cena či nie ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak dúfam že takú cenu aj stanovia. Ked to ten odhadca odhadne na moc tak ho osobne pošlem do ..... domov.... :D No ževraj okolo 6 000 to bude tak dúfa že to vyjde. Bral by som aj 5 500 aspon by som mohol nejaké pené elektróny dokúpiť parkovacie senzory dozadu a MF volant... :) otázka ešte dajú sa tam dorobiť xenóny ? počul som že to blbne a bliká to je to pravda alebo ako to je neviete mi takto narýchlo povedať ? Niekde som tu čítal ževraj sa to musí kódovať cez VAG ale v servise že mi to nespravia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ o dvojhmote som už vela počul. A aj sa nejako prajevuje že už odchádza pretože ja sa na tom aute vozím raz za čas tak by som sa započúval. A olej v HALDEX tuším každých 60 000 km ? A čo by si odporúčal potom zostať pri long-life oleji alebo tam buchnúť radšej nejakú full syntetiku a každých 15 000 meniť ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No asi tam fuknem ten shell a každých 15 000 meniť. Len dúfam že to auto ešte veeela vydrží lebo nerád by som do neho vrážal nejaké velké money.... :)

a zabudol som sem dopísať:

Je nejaká monosť tomu motoru nejako pomôcť ? Trebárs nejaké odskúšané aditíva alebo niečo podobné ? Nafta sa tam takuje po celú dobu zo Shell

Editováno: , autor: Dimco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl u MR 2oo6 1,9TDI s DSG soudním znalcem stanovenou cenu 4OOO EUR. Proto jsem ji taky vzal. Částku, kterou píšeš bude maximální, se neboj :) . Dle tabulek budeš mít cenu díky mechanickému poškození a laku dost dole. Nakonec se dá domluvit cokoliv.

Po koupě si dej auto nejprve do cajku, až později se věnuj chipu. Ten má čas.

Chip si nechel udělat u Dieselpover,bo u TDIfun v Českém Těšíně. Pokud to máš blízko do Martina, i tam dělají slušný chipy. Záleží na tobě komu auto svěříš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aj jaj Bolek ty si ma teraz moc potešil :) To je jasný že chip pôjde až posledný. Dúfam že sa mi potom podarí cez kamaráda vybaviť technika v Škoda čo mi to všetko porobí vrátane zastriekanie blatníka a podobne. A s tým chipom fakt že na slovensku tomu moc neverím takže sa vyberiem do Čiech :) Dieselpower má velmi dobré referencie aj tu z fóra takže asi sa rozhodnem pre neho. Takže podla všetkého jednoznačne za tie peniažky kúpiť :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

jsem nový člen, tak prosím mě hned neukamenujte,pokuď něco přehlídnu, díky! :)

Chci koupit Octavia II , měl jsem zálusk na 2.0TDI ,ale co jsem se dočetl ,co se komu rozbilo a že spotřebu skoro každý čekal nižší,tak začínám uvažovat o 1.9TDi a nechám dát chip.

Prosím o Vaše názory, šli by jste stejně do 2.0TDi nebo raději tu 1.9TDi + chip ??

Mám nějaké kandidáty,tak prosím mrkněte a sdělte mi svoje pocity z nabídek:

č.1 - hot

http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/skoda/octavia/8586232?mail=ok#contact

next

http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/skoda/octavia/8573068

http://www.aaaauto.cz/cz/skoda-octavia/car.html?id=2110814&body=H&make=109&model=261&palivo=2&pmax=180000&ymin=2005&ymax=2012

http://www.aaaauto.cz/cz/skoda-octavia/car.html?id=2118007&body=H&make=109&model=261&palivo=2&pmax=180000&ymin=2005&ymax=2012

nebo pokuď víte o nějaké zajímavé nabídce ,dejte tip, cena okolo těch 200tis.

moc díky sejnoha.pa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já řešil asi rok podobné dilema a až před dvěma týdny jsem se konečně dokopal k nákupu :)

2,0 TDI

+ výkon, šestistupňová převodovka

- co jsem tak zjišťoval, tak třeba vstřiky, spojka, turbo, setrvačník (u toho si nejsem jistý) je mnohem dražší než na 1,9TDI. Praskající hlavy by už snad měli být minulostí, alespoň podle pana Jandy (mr. CIMBU) .

Trochu vyšší spotřebu než u 1,9TDI bych neřešil, ten výkon za to stojí.

1,9TDI

+ levnější díly, nižší spotřeba, možná spolehlivější ?

- pětistupňová převodovka, moc nejede, ale kdo chcě, může nechat načipovat. Když nebude jezdit jako prase, tak motor vydrží stovky tisíc km

Já jsem tedy zvolil s ohledem na další možné investice 1,9TDI s tím, že to případně nechám načipovat. Zpočátku se mi ten motor zdál dost líný a to jsem prosím přesednul z 1,2 HTP 52kW, ale za ty dva týdny si začínám zvykat a docela mi ten motor vyhovuje. Na předjetí a pohodovou jízdu ten výkon stačí, začínám si to autíčko pomalu zamilovávat.

A k bazarům, já jsem kupoval u autorizovaného prodejce v systému Škoda plus , v normálních bazarech jsem se ani nebyl podívat, nevzbuzují ve mně důvěru.

Auto mi ty dva týdny šlape bez problémů, zatím tedy spokojenost, doufám že to budu moc říct i třeba za dva roky, snad nebudou žádné velké výdaje na servis. S tím že se může něco podělat ale počítám, není to holt nové auto s dvouletou zárukou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám cca 5 měsíců 1.9 TDI a zatím jsem max spokojený. 2.0 Tdi jsem nechtěl. Nicméně příští měsíc se chystám na čip, tak myslím, že se pak tomu 2.0 tdi vyrovná. Jedinou výhodou, co by se mi moc líbilo je těch 6 rychlostí co ma 2.0. Hold něco za něco

Jinak to druhý auto ma v přední části ( kapota a blatníky) jiný odstín než zbytek auta, tudíž bylo jistě bourané, no a do AAA bych si já už nezašel ani na záchod

Editováno: , autor: kominor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ačkoliv nemám naftu ale benzína tak vůči motoru ti neporadím :feve: Ale osobně bych si také nekoupil auto z těchto bazarů, a už vůbec ne z AAA, nevím jakou snima máš zkušenost ale do toho bych nešel :palec2: (můj názor). Já kupoval ve škodě plus před rokem a max spokojenost ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diky za odpoved a hlavne za odkaz...

hned se mi tam zalibila

http://www.skodaplus.cz/Car/337130/skoda-octavia-1-9-tdi-elegance?query=%26priceFrom%3D0%26priceTo%3D250000%26inOperationFrom%3D2004%26inOperationTo%3D2011%26speedometerFrom%3D0%26mark%3D32%26model%3D404%26fuelList[2]%3D2%26body[0]%3D1%26body[1]%3D6%26body[2]%3D7%26body[3]%3D13%26bodyMix%3D1_6_7_13%26off%3D15

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak zde psali ostatní. Záleží co od toho auta chceš. Pokud chceš jezdit lakýrky,trhat asfalt tak si kup 2.0 TDI. Pokud chceš spotřebové auto s velkou životností a nechceš jezdit kudlu tak si pořiď 1.9 TDI. Osobně jsem kupovat taktéž 1.9 TDI bez DPF. Což jsou největší držáky - alespoň podle mě. Jinak v AAA bych nekoupil ani stěrač a ostatní bazary no nechci jim křivdit, ale 99% O2 je tam stočených. Jak zde někdo psal Škoda plus, nebo HAVEX, zde bych se asi nebál. :palec2:

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem se pred pul rokem rozhodoval. Mel jsem moznost vyzkouset obe motorizace a rozdil ve vykonu byl dost markantni. Ale porad jsem si rikal, ze ta nizsi spotreba je vyhodou. Nakonec jsem neodolal a koupil 2.0TDi a po cca 6000 do dneska najetych km bych rozhodne nemenil. Auto slape jako hodinky, ty konici pod kapotou se mi uz mockrat hodily, 6 rychlosti naprosto luxusni. A spotreba za tu celou dobu mi vychazu na 6.1l, coz si myslim, ze je naprosta bomba, kdyz vim, ze Oktuli docela casto poradne protahnu a spousta jizd je se studenym motorem.

Preju stastnou ruku pri vyberu :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem se pred pul rokem rozhodoval. Mel jsem moznost vyzkouset obe motorizace a rozdil ve vykonu byl dost markantni. Ale porad jsem si rikal, ze ta nizsi spotreba je vyhodou. Nakonec jsem neodolal a koupil 2.0TDi a po cca 6000 do dneska najetych km bych rozhodne nemenil. Auto slape jako hodinky, ty konici pod kapotou se mi uz mockrat hodily, 6 rychlosti naprosto luxusni. A spotreba za tu celou dobu mi vychazu na 6.1l, coz si myslim, ze je naprosta bomba, kdyz vim, ze Oktuli docela casto poradne protahnu a spousta jizd je se studenym motorem.

Preju stastnou ruku pri vyberu :palec2:

sakra,tak ted jsi mi dal brouka do hlavy... lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...