Přejít na obsah

Koupě Octavie II


Lancelot

Doporučené příspěvky

sakra,tak ted jsi mi dal brouka do hlavy... lol

abych to jeste doplnil.

Uplne nejvis super je ta sestka. Motor ma dobrej vykon a hlavne kroutak na to ji utahnout. Kdyz nechci delat zavodaka, tak na 75km/h dam sestku a jedu. A nejlepsi na tom je, ze kdyz je treba, tak slapnu na plyn a ono to i na tu sestku ma zaber jako prase. Predjeti neni zadny problem. Musim rict, zeprave tohle mi naprosto vytrelo zrak.

I kdyz, posledni dobou premejslim taky o chipu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych asi taky kouknul po něčem, co má tak do 150 000km najeto, výběr je na Škoda plus dostatečný, lepší něco připlatit a mít auto s méně km na tachometru. Ten finanční rozdíl už není tak veliký.

Ale jestli bylo auto pravidelně servisované a je v dobrém stavu, tak by třeba 400-500 000km mělo v klidu najet.

Já kupoval 4,5 roku staré a 135 000km na tachometru, těch 250 000km to najede s přehledem a pak už stejně asi bude další auto, neplánuju to mít 15 let :) Takovej Superb Combi, to by byl kočárek :wub: , za pět let už jich bude po bazarech dost :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

jsem nový člen, tak prosím mě hned neukamenujte,pokuď něco přehlídnu, díky! :)

Chci koupit Octavia II , měl jsem zálusk na 2.0TDI ,ale co jsem se dočetl ,co se komu rozbilo a že spotřebu skoro každý čekal nižší,tak začínám uvažovat o 1.9TDi a nechám dát chip.

Prosím o Vaše názory, šli by jste stejně do 2.0TDi nebo raději tu 1.9TDi + chip ??

Mám nějaké kandidáty,tak prosím mrkněte a sdělte mi svoje pocity z nabídek:

č.1 - hot

http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/skoda/octavia/8586232?mail=ok#contact

next

http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/skoda/octavia/8573068

http://www.aaaauto.cz/cz/skoda-octavia/car.html?id=2110814&body=H&make=109&model=261&palivo=2&pmax=180000&ymin=2005&ymax=2012

http://www.aaaauto.cz/cz/skoda-octavia/car.html?id=2118007&body=H&make=109&model=261&palivo=2&pmax=180000&ymin=2005&ymax=2012

nebo pokuď víte o nějaké zajímavé nabídce ,dejte tip, cena okolo těch 200tis.

moc díky sejnoha.pa

Já mám taky 1.9TDI a dvoulitr bych nechtěl. Kámoš si ho koupil a po pár měsících mu odešlo v chorvatsku olejové čerpadlo a než se motor stihnul zastavit odešlo turbo. V servisu se dozvěděl že u těhlech motorů je to normální. Oprava 80 000kč. A ta druhá co tu máš ,ta za těch 169 000kč , byla nejspíš bouraná.

Editováno: , autor: maba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak mam dalsiho kandidata,mrknete na to ..

mluvil jsem s prodejcem a auto je po servisu -spojka,brzdy,naplne.. vse dolozi fakturou,serviska je ....

http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/skoda/octavia/8586232?mail=ok#contact

tak prosim vase nazory...

jeste dotaz,jak je to s xenon optikou? staci vymenit kus za kus a naklapeni ovladat v interieru, nebo musi mit naklonovy cidlo??

diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

reaguju na ty xenony -

taky jsem je chtel na svy Octuli dodelat, ale aby to bylo vse OK (neprudili policajti, proslo to technickou a v pripade nehody se po tobe kvuli tomu nemohla vozit pojistovna), musel by jsi vymenit lampy za cockovy s cirou optikou pro xenony, dat naklonovy cidla (dozadu a tusim, ze i dopredu na napravy), dat na naraznik ostrikovace, vse samozrejme homologovane a nechat udelat zapis do TP.

Takze jsem od napadu zase rychle upustil :aggressive:

Ale jestli muzu doporucit, lampy jsem vymenil za lampy s cockou a cirou optikou (ktere se davali do verze Scout), dal tam zarovky Varta Silverstar a naprosta spokojenost - sviti to jako blazen a velmi dobre to na aute vypada... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no horší je ,že u mě těch 200tis. kč je už takový ten strop no...

hlavně to neuspěchej, pakliže nutně nepotřebuješ auto ihned. Řešení by taky bylo vzít o něco dražší auto třeba na úvěr, když se zaplatí většina ceny hotově, tak splátky nebývají velké a ještě zbydou peníze na případné opravy. Za 250 000 už bude O2 3-4 roky stará a do 150 000km. Koupí ojetého auta starosti nekončí, je potřeba mít určitou finanční rezervu.

Jo a s čipem bych počkal klidně delší dobu, i 1,9TDI jede pěkně. Když načipuješ ihned a odejde ti druhý den turbo nebo něco jiného, tak to pak těžko můžeš reklamovat jako skrytou vadu. Rozhodně bych pár tisíc kilometrů najezdil bez čipu, abych zjistil, zda auto nežere nadměrně olej, neztrácí se voda, nezlobí elektronika motoru, až když budu mít jistotu, že auto je 100% OK, tak bych zkusil čip, dřííve určitě ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mám 1,9TDI od novoty mohl jsem si vybrat i 2,0TDI ale i prodejce mi schválil 1,9ku. sám prodávající má 2,0 TDI a řekl že by vyměnil!!! Jasně 2,0 je raketka a 6Q je lepší ale záleží co upřednostňuješ, hlavně u jetýho auta bych dal přednost spolehlivosti!!! Koukni tady si určtě vybereš s větší jistotou jsou tam do 210ti a mají najeto do 150ti km a nebouraný:

http://www.skodaplus.cz/Search/result?scrollPosition=0&mark=32&model=404&modelSpecification=&priceFrom=&priceTo=250000&inOperationFrom=&inOperationTo=&speedometerFrom=&speedometerTo=&loadFrom=&loadTo=&bodyMix=1_6_7_13&body[0]=1&body[1]=6&body[2]=7&body[3]=13&doors=0&color=0&capacity=0&fuel=2&transmission=0&condition=0&leasing=0&maxItems=15&daysOld=0

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hlavně to neuspěchej, pakliže nutně nepotřebuješ auto ihned. Řešení by taky bylo vzít o něco dražší auto třeba na úvěr, když se zaplatí většina ceny hotově, tak splátky nebývají velké a ještě zbydou peníze na případné opravy. Za 250 000 už bude O2 3-4 roky stará a do 150 000km. Koupí ojetého auta starosti nekončí, je potřeba mít určitou finanční rezervu.

Jo a s čipem bych počkal klidně delší dobu, i 1,9TDI jede pěkně. Když načipuješ ihned a odejde ti druhý den turbo nebo něco jiného, tak to pak těžko můžeš reklamovat jako skrytou vadu. Rozhodně bych pár tisíc kilometrů najezdil bez čipu, abych zjistil, zda auto nežere nadměrně olej, neztrácí se voda, nezlobí elektronika motoru, až když budu mít jistotu, že auto je 100% OK, tak bych zkusil čip, dřííve určitě ne.

Tak pod toto se podepíšu.Sohlasím plně s HTP 12V. :palec2: Já osobně jsem vybíral auto rok než jsem si našel to pravé. A v mém případě rezerva padla jen na prohlídku po roce/15 tis. km + dorazy na zadních tlumičích. A co se týče čipu tak s ním taky ještě vyčkávám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám 1,9 Tdi 245 000 km chip a max spokojenost .Spotřeba kolem 6,5 l. :palec2:

Auto si raději kup přes AutoPlus prověřené.

Nejde o kilometrový nájezd, ty motory vydrží 500 tis. km, ale jen o to že cca za 220.00Kč můžeš při troše štěstí sehnat vůz servisovaný v autorizovaném servisu najeto do 150 tis. a staré do 5 let. I když je pravda, že pokud bude mít auto nějaký DRIVER co dostane auto od tatínka, tak si ho vážit nebude a může být zhuntované na 60 tis km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

souhlasim se vsim, co pisi kolegove vyse. Tohle se proste nesmi uspechat (i kdyz chapu Tvoje nadseni pro vec) a i tak je to o stesti. Dovnitr nikdo nevleze. Taky jsem vybiral dost dlouho, az me to uz nebavilo ;)

Kazdopadne doporucuju vzit s sebou nejakyho znamyho mechanika, ktery do toho ze svy profese vidi. Nechat mu auto projet, poradne prolizt, nechat zvednout, aby to poradne prosmejdil. On uz bude vedet na co se podivat, jestli to bylo bourany, co te hned po koupi ceka a tak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli můžu taky přispět do diskuze,tak máma kupovala jetou OII před 7 měsíci.je v ni 1.9 tdi a je nadmíru spokojená,jede to pěkně a spotřebu ma dlouhodobou 4.5 litru.kupovana byla u autorizovanyho prodejce skoda a naprosta spokojenost se vším.jinak ti samo přeju abys vybral dobře a nové autí ti dělalo jen radost :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mně připomíná příběh, nákupu auta v německu ... :kol-75: Záleží samozřejmě na kusu, ale pár jsem jich už viděl a můžu říct, že fakt dobrý.

Všichni víme, že tam mají lepší silnice a tím pádem např. 3 roky staré auto, které má najeto 150t km je jako nové, protože nejspíš jezdilo jako firemní po dálnicích sem a tam.

Je to v podstatě dobře zajeté auto. Trefit na bazar s nějakým takovým autem není v německu takový problém, nehledě na výbavu ve které jsou. :kol-24:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zatím vsázím také na tu olomouc, podle fotek krása,ale jak říkáte,fotka je fotka..

Jsem zvědavý na servisku , horší je,že určitě nebude měněná spojka,setrvák,tak mě to bude čekat(podle ujetých km),ale chtěl bych tu cenu srazit tak o těch 10tis.

jinak co jsem koukal na autoscout24.de -- tak tam mají hodně jen combi s 2.0TDI ,to se zrovna nehodí, jsem moc vybíravej.. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tedy nevím, ale nájezd 150tis není zrovna jak tu někdo píše "zajetý motor" :) a to ani u diesla. Není to zrovna málo km, uvědomte si, kdo z vás má tyto km najety, jak dlouho jste v tom autě strávili, co jste všechno projeli, čili chci tím jen říct, že na tom autě samozřejmě ty km už vidět budou a auto nebude v žádném případě jako nové, to jsou kecy a může jezdit třebas jen dálnice.

Je třeba si uvědomit, že ve 150tis.km už je auto po rozvodech, min. výměně všech brzdových kotoučů a možná i tlumičů. Současně může být pomalu ny výměnu spojka. Znám auta, co nemají ani kilo a spojka je v tahu. Ale jsou tu další věci, že jako přední náprava atd...

já osobně bych auto s tolika km nekoupil, pokud bych řešil ojeté vozidlo, tak max. do 50tis km, protže předpokládám že já sám něco najedu a potřebuju, aby to auto pár let sloužilo. Navíc kde máte záruku, že těch 150tis je poctivejch?

To je jen můj názor, nic ve zlém hoši :)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem řešil nákup ojeté OII předloni a ještě vloni. Měsíce jsem hledal na internetu, začal jsem v Čechách, ale to nikam nevedlo. Přesunul jsem hledání do Německa, to už bylo mnohem lepší. Nakonec jsem našel pěkné auto u Frankfurtu, v malém bazaru Audi, VW a Škoda. Majitel byl velice ochotný, dal mi ještě slevu 1000 EUR, zavezl mě pro převozní SPZ, byl jsem v sedmém nebi. Auto mám už skoro rok a šlape jako z partesu, i s karavanem v levém pruhu. Německo má výhodu v lepších silnicích, auta nejsou tak domlácená, jsou pravidelně servisována, mají bohatou výbavu, je tam větší jistota skutečných kilometrů, takže radím ohlédnout se tam (ale k Němcům, ne k Turkům). Jinak jsem koupil OII kombi, 2 Tdi, modelový rok 2008, najeto 123000 km za 9500 EUR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...