Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Vidím,že sa trochu odbočuje od témy,ale k tým dieslom,jednoznačne sa prikláňam k názoru silarma,lepčie sa učiť na chybách druhých,ako na vlastných.Mám bohatú skúsenosť z autom,ktoré sa od nova stále kazilo a to bolo ako nočná mora,každý druhý týždeň som pendloval do servisu 100km a vlakom späť,auto tam vždy ostávalo,ešte nebola taká sieť servisov,stalo sa,že mi opravovali prevodovku a pri ceste domov po 50 km mi už nešla zaradiť spiatočka,som myslel,že ma natiahne.Tiež som si myslel,ako niektorí tu na fore,keď so čítal názory majiteľov,že sú to iba kecy a aj cez to som ho kúpil a skoro sme skončili na súde,auto malo milion závad a výsledok bol za kufor lajstrov a nervy na dranc.Auto som predával po necelom roku s veľkou stratou,ale takú radosť z predaja,ako vtedy som ešte nemal.

Odvtedy vsádzam na "istotu" a dám na skúsenosti majiteľov a zatiaľ ťuk ťuk ťuk.

A čo sa týka výberu 1,8 a 1,9,je to každého osobná vec,čo uprednostní,ale pre mňa 1,9 je osvedčený motor,ktorý ťahá docela slušne,zabehával som ju 10tkm a je docela tichá,netvrdím,že tichšia ako benzín,ale nejak to nevnímam,takže je to dobré a rozdiel v spotrebe je tak markantný( navyše 98natural drahši ako nafta),že mi ten výkon navyše za to nestojí a nemám dôvod neveriť tabuľkovým hodnotá,tie sú určite objektívnejšie ako rôzne spôsoby jazdy jednotlivcov,k tomu ešte na rozdielných pneumatikách, rozdielnom režime a rozdielnom teréne

bbus5.png

Poradte,ako mám dať zvuk z mobilu amr. súbor na you tube a ja sem ten zvuk tej "nenornálne hlučnéj 1,9 TDI" dám.Dnes ráno som nahral studený motor a schválne som dal Stream na hlasitosť 2,kto ho má,vie že pri dvojke je Stream ledva počuť a pri tejto hlasitosti je TDI sotva počuť a to som jazdil cez križovatky,kde som musel motor rozťahovať.Pri ustálenej rýchlosti sa hlučnosť vozidla rovná hlučnosti s vypnutým motorom.

Upraveno od Nikita1

z youtubu tady nikdo nic nepozná. mě jde o hluk vytáčenýho motoru, ne ustálenej hluk na volnoběh nebo na stálých otáčkách. a nemyslim, že by zajetí (tys fakt zajížděl 10K km???) mělo nějak zásadní vliv na hlučnost motoru

z youtubu tady nikdo nic nepozná. mě jde o hluk vytáčenýho motoru, ne ustálenej hluk na volnoběh nebo na stálých otáčkách. a nemyslim, že by zajetí (tys fakt zajížděl 10K km???) mělo nějak zásadní vliv na hlučnost motoru

Podle mě taky ne..........Už jsem přebíral dost nových OII 1.9TDI a skoro každej z těch motorů se projevuje trochu jinak.....Tohle možná uměj tak Japonci..že co kus to stejnej motor,ale u Němců na něco takovýho můžeš zapomenout...ty co kus,tak něco jinýho..........Mám tu např.dvě 1.9TDI z 2007 který jsem přebíral úplně stejně a každej ten motor se od začátku co se hlučnosti týče projevuje jinak....

Luky,ja som to normálne točil do tých 2500 ot väčšinou vtedy radím a to som išiel aj s pedálom na podlahe,tak som to aj nahral a to rádio na 2 je tam preto,aby zvuk niekto nedal, ako pri rádii na 20 a potom počúval,aj ked aj to môže urobiť,moc ten motor počuť nebude.Málokedy točím viac (snáď po diaľnici,alebo pri ostrom predbiehaní,ťahá do slušne aj v tých ot.) a presne preto,aby som nemusel točiť som si kúpil diesel.Ak by som chcel motor vytáčať,tak o nafte ani nerozmýšlam.Pri vyšších ot je hlučný aj CR.

A čo sa týka hlučnosti od nova,tak klesla,neviem,či zábehom,ale klesla,čo som skúšal inú OII s rovnakým počtom km tam mala motor málo hlučnejší,ale hlavne ten zvuk bol surovší.

Mimochodom tie 18" kolá urobia dosť na úbytku výkonu,ak je clovek vnímavý,ten úbytok už je cítiť pri prechode z 15 na 16.Hlavne to cítiť pri predbiehaní,keď som mal 15 a predbiehal som zo 100km/h rýchlosti,tak na tom kúsku auto zrýchlilo zo 100 na 140 a teraz na 16 pri tom istom zoslapnuti plynu asi tak na 130km/h

Jj,tak to je scela normál že čím víc má nafťák najeto tak ztichává...ale např.tu jednu co mám ze 2007 tak ta je prostě hlučná jak sviňe pořád a to taky TDIčka netočim nad 2500 při akceleraci,max.tak naloženej v kopci když to chci trochu rozjet,ale tahle je hlučná prostě v jakymkoli režimu i z najet.km....ted ve čtvrtek jí dávám do servisu protože se tam objevilo nějaký hučení,prostě ten motor začal houkat jak sova,tak at si s tim známej v autor.servisu nějak poradí.........Jinak tu mám taky tu ze kterou jsem do 200.000km jezdil jen já,ta je z počátku roku 2006 a ta má ten motor 1.9TDI nejlepší co jsem v OII kdy měl......to musim souhlasit z Nikitou že o něm člověk pomalu ani neví,jen tak při rozjezdu a akceleraci si tak zavrní a dál o něm člověk ani neví a navíc je z těch všech i nejživější....

Kolega měl taky svojí první OII 1.9TDI ze 2004(jednu z prvních)....ted před pár měsíci pořídil novou stejnou OII 1.9TDI jen v lepší výbavě a nadává jak špaček že ta nová má mnohem hlučnější motor a že i hůř jede.....tak to je přesně to co jsem řikal....co kus to něco jiného.

karlos,tiež si myslím,že to čo píšeš je pravdepodobnejšie,ako že by tá hlučnosť bola zábehom.

Upraveno od Nikita1

dal som to 2x sorry

Upraveno od Nikita1

jj, já vim, že s těma 18kama je to bída, i když rozdíl mezi 17 a 18 jsem nevnímal, rozdíl mezi 15 a 18 ale už je znatelnej dost. mě prostě přijdou hlučný dost, možná proto, že je moc honim, i když ted jsem zjistil, že když jezdim volně, ujedu na nádrž o 150km víc, což je docela pádnej argument k tomu zvolnit :)

jj, já vim, že s těma 18kama je to bída, i když rozdíl mezi 17 a 18 jsem nevnímal, rozdíl mezi 15 a 18 ale už je znatelnej dost. mě prostě přijdou hlučný dost, možná proto, že je moc honim, i když ted jsem zjistil, že když jezdim volně, ujedu na nádrž o 150km víc, což je docela pádnej argument k tomu zvolnit :)

lol je vidět, že ses začal živit sám. lol

:D

Upraveno od Saiborg

lol je vidět, že ses začal živit sám. lol

to není tím, ve smyslu phm se pro mě nic nezměnilo ;)

  • 2 týdny později...

no pro me je 1,9 tdi proste one. :) cely zivot jsem jezdil jen s benzinem a nemohl jsem ho vynachvalit , ale pak jsem se nechal ukecat na toto auto a uz bych snad nikdy nemenil . spotrba uzasna , motor teda nemam tak hlucny jak tady se nekde pise , a akcelerace je uzasna a predjedu si snad skoro kazdeho . skousel jsem i 2,0 ale me nejak nesedla . je pravda zivejsi , ale tahlucnost uz tam je markantne vyssi nez u 1,9 . ja monu jen a jen doporucit toto auto :) .

Včera som na 1,9 prehodil pneumatiky,kôli predaju,na zimné(zatial,kým nekúpim druhé) 195/65 R15 prešiel som 60km hore-dole rýchlosťou vonku 105-110km/h výnimočne 140,iba pri predbiehaní a cez obce predpisovo a priemer 3,9l/100km.Skutočne vonku žiadných 80-90,ale cez stovku a spotreba fantastická.

Tak dnes som išiel schválne predpisovo vonku 90km/h cez obce 60km/h,odjazil som 90km a priemer 3,6l/100km tri krát bol motor stopnutý,čo so niečo vybavoval,ale nevychladol.

Hele Nikito, z tebe se stává dieslovej Marios. :D Tenhle motor je úspornej, o tom žádná. Nedávno jsem jel ze Šumavy do Prahy s plně naloženým autem předpisově za 4,6L a to jezdím na 17kách.

Ja som to sem viacmenej hodil za to,že v poslednej dobe sa tu moc hovorí o spotrebe rôznych motorov a koniec koncov ja pod 100 nechodím,tak že u mna je to nerealne. Ja mám 16"a 15" kolá mám iba do vtedy,kým kúpim 17".

16" som teraz z auta odmontoval.A mimochodom,čumím aj ja,ako málo to na 15" berie.

Ale keď sme už pri tom,aspoň vidíš,aký je medzi 15" a 17" pneumatikami v spotrebe rozdiel.

Upraveno od Nikita1

  • 2 týdny později...

Jaky je motor 2.0TDI 103kw BMP s common rail podle vas?

Upraveno od mattyy

chci jit do OII 1.9 tdi tak 04-09/2006 do 80t km a 15k eur. chci se zeptat na pneu. maji vetsi rafky s sirsima gumama lepsi spotrebu nez mensi rafky s uzsima?

diky

Ne.Je to přesně naopak.Jde tam o větší valivý odpor a pneu R17 bude mít větší spotřebu než R15.

občas si říkám, že některý dotazy snad ani nemůžou bejt myšlený vážně

luke:prosím Ťa,ktorý z uvedených motorov žerie menej benzínu :kol-98: . občas tomu neverím ani ja,to sa proste nedá.

Jaky je motor 2.0TDI 103kw BMP s common rail podle vas?

UP

  • 3 týdny později...

No ja mam 1.9 TDI combi. Ma to najazdene 150 tisic, a poslednych 30tisic km jazdim s chipom. Je to rozdiel, hlavne ked potrebujes predbiehat v kopcocj - je dost citit zvyseny krutak. Ked sa autu velmi naklada,zacne presmykovat spojka - takze ta sa bude menit. Ale to je o tom,ze kto jazdi rozumne,ale rad vyuziva na Octafke II krutak, tak proste tie spojky su tam slabsie a niektorym odchadzaju uz pri 100 tis. km. Kazdopadne dolezita vec - pokial sa motor nezahreje tak jazdit ako invalid pod 2000 otacok a ked tomu nakladas tak nechat vyhladit turbo. Mam chip a 150tis km a octafka ani naznakom nezadtmi ked jej slapnem. Jasne, nie je to BMW, takze zvuk zetor crystal je na mieste :) No a samozrejme dolievanie oleja - u mna asi tak 1liter na 30tis km. Chip + 225 pneu 17" + dost svizna jazda = 6.9l dlhodoby priemer. Ale zatim pohoda. ;)

  • 3 měsíce později...

Tak já mám 2,0 125 kw a jsem spokojen, hezký svezení průměr 6,8 l/100 km. Ovšem ta nálože kolem 2000 otáček je nepovedená. člověk si na ni zvykne. Mám taky 1,9 77 Kw, tam mi přijde nárůst výkonu celkově v celém rozsahu otáček plynulý a vyvážený i když po přesednutí je to trochu vždycky šok. Ale myslím, že 77 kw stačí, předjíždím s tím na dálnici výkonější auta. Měl jsem i Trabanta a taky stačil, byl bez čipu a honil jsem s tím škody 120.

Ta hlučnost PD je dána taky kvalitou nafty, hlavně výší cetanového čísla. Tankuji stále jenom u Shellu (bohužel musím) a pozoruji, že se motor v poslední době trochu ztišil. Zdá se mi, že se Shell z kritiky poučil a naftu trochu zkvalitnil.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.