Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Uvidíš po testu.

Doporučuji ti, kup si kabel - budeš ho v budoucnu jistě potřebovat (tak jako snad všichni, kteří se nechtějí stále někoho doprošovat). Cena je asi 500,- Kč + samo, že notebook, nebo PC v garáži.

Vloženo (editace)

Jojo, kabel už koupený mám, akorát jsem se ještě nedostal k tomu, abych to napíchl. Jinak jsem měl teď sundaný plast motoru, abych ještě omrkl hadice a všiml jsem si, že byl odpojený kabel od ventilu N75, zapojil jsem ho zpět, projet jsem to ještě nebyl, jenom jsem to protočil na neutrál, takto jsem žádnou změnu nezaznamenal. Nicméně bych neřekl, že v tomhle by byl problém, pokud se nepletu, tak po odpojení toho ventilu právě turbo tlačí na max. bez regulace... odpojený byl ale tedy pouze ten konektor, ne hadice, tak nevím, jaký to mělo vliv.

Editováno: , autor: Wojnar
Vloženo

Takže VAG mi napsal:

01262 - Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku (N75)

26-10 - vystup otevren - Sporadicky

00561 - Prizpusobeni smesi

14-10 - adaptacni hranice (soucet) prekrocena - Sporadicky

Readiness: N/A

Vloženo (editace)

To bude asi tím, že jsi měl odpojený ten N75. Všechno vymaž a počkej si na to co ti to potom napíše.

Je otázka, jestli to někdo neodpojil záměrně...

Editováno: , autor: nosal
Vloženo (editace)

Taky jsem si říkal, že to bude asi tím, že to bylo odpojené. Připojil jsem to zpět, chyby vymazal a s autem jezdím, žádnou změnu jsem nepozoroval. O víkendu to dám zase na VAG a uvidím, co se zapsalo.

Editováno: , autor: Wojnar
  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Vypadá to, že máme fakt stejnej problém Zdeňo. VAG je k ničemu, nic neukáže. Co Ti pomůže je budíček na tlak turba, uvidíš, že to tlačí málo jako mě. Dle mého názoru je to chyba na některé hadici (ať už odvětrávací nebo podtlakové) nebo ventilu. Pokud máš BOV v pořádku, N75 v pořádku, tak to můžou být ještě ty jednocestný, je jich tam prý 5. Jeden je na hadici, co jde ze sani do posilovace brzd, 2 jsou na vedeni od turba k nádobce na aktivni uhlí, další je pod sáním (na odvětrávání výparů oleje a poslední je na hadici, co jde z airboxu k turbu, je to takovej velkej (podobnej origo bovu). Všechny ventily by se měly taky prozkoušet. Ale jak to jednoduše vyzkoušet, tak na to se mě neptej. :feve: Sám si nad tím lámu hlavu. Na obrázku máš zakrouškovaný dva jednocestný sráče.

post-29159-033889900 1286961025_thumb.jp

Editováno: , autor: Pajk85
Vloženo (editace)

Tak ten budíček bohužel nemám, ale tlačí to určitě málo, hlavně v nízkých otáčkách je to tragédie :feve: Když tam třeba v 50km/h dám pětku, tak auto má co dělat, aby to pobralo, přitom co vím, tak by se mělo v pohodě rozjet... Dík za tipy, budu ještě zkoumat, kdybych na něco přišel, tak sem určitě napíšu.

Editováno: , autor: Zdeny1.8T
Vloženo

Tak ten budíček bohužel nemám, ale tlačí to určitě málo, hlavně v nízkých otáčkách je to tragédie :feve: Když tam třeba v 50km/h dám pětku, tak auto má co dělat, aby to pobralo, přitom co vím, tak by se mělo v pohodě rozjet... Dík za tipy, budu ještě zkoumat, kdybych na něco přišel, tak sem určitě napíšu.

Resil jsem podobny problem. Zkus zkontrolovat cerpadlo paliva. Me pomohla vymena celeho(1400,-), protoze tlak byl 2bary,coz stacilo na jizdu, ale netahlo to jak melo.Ted tam je tlak neco malo pres 3bary a je po problemech.

Vloženo

Dá. Sežeň si T kus a dej ho na hadici před palivovou lištu a připoj k němu budík. Nastartuj a měř, pak ještě odpoj hadičku od regulatoru tlaku paliva. Tlak musí stoupnout tak o půl Baru.

Na pětku 50 ??? To je ten motor pěkně podtočený. Se nedivím, že nejede a pěkně ho tím kur..š.

Vloženo

Dík za tip. Dá se to čerpadlo nějak vyzkoušet, jestli dává správný tlak?

Urcite se da nejak promerit, ale bohuzel jsem to nedelal ja, takze nevim, jak to delal svagr. Muzu se optat, ale na tohle ti urcite tady nekdo odpovi. Nebude to urcite zadna velka veda :-)

  • o 5 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj. Prosím poraďte. Mám Octavii 1.8t 110 Kw r.v. 2002 AUM. Problém je v tom, že v zimním období při rozjezdu škube. Projevuje se to pouze u studeného motoru. Pokud nastartuji a nechám auto běžet tak 2 minuty na volnoběh je to ok. Když se hned rozjedu tak motor začne běžet nepravidelně a nedá se s tím jet. Po chvilce se ale otáčky ustálí.

Na VAGU to nepíše žádné závady. Na doporučení jsem dal novou váhu vzduchu, ale je to stále stejné.

Neřešil jste to náhodou někdo? Díky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...