Jump to content
FerdaII

1.8 T netáhne, ztráta výkonu

Recommended Posts

Může mi někdo poradit, proč mi vysazuje motor v jakých koli otáčkách. Auto je z roku 99. Najeto cca 140000. Zaím se nebyl na diagnostice. Ve vyšších otáčkách se to projevuje dušením motoru, resp motor přestává mít tah. Díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

čau mám problém s obsahem motoru 1.8T20V.Neodpovída skutečnosti je jak z obsahu 1.2

nejede a nejede. do 140 super ale pak chytá druhej dech.poradí nekdo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No hele chtělo by to napíchnout na VAGa.

Může to být měřič hmotnosti vzduchu, cívka(y),turbo nebo třeba úplně něco jinýho.

Zkus navšívit nějakej servis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noo když mě odešla cívka...tak neprv byl cítit benzin z výfuku a až do te doby kdy mi auto zdechlo...pak už jsem to nenatočil...tak jsem zkusil jiskru a ono nic.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tipoval bych váhu vzduchu, kamarád taky nevedel a vyměnili jsme váhu a jela jak víno.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podobný problém jsem už jednou popisoval,ale myslel jsem,že vše vyřešila nová lambda sonda,ale zřžejmě nic.Prostě když chci tomu šlápnou na krk třeba při předjíždění,tak se začně pěkně rozjíždět,ale najednou jak stoupají otáčky tak auti začne škubat,jako by mu docházel dech.Všiml jsem si,že k tomuto jevu dochází většinou když je zrovna nějaké stoupání.Na rovince nebo z kopce,když to není jakoby v "námaze" to nedělá.Bylo by možné,že by to způsóbovala prokluzující spojka třeba jen v jednom místě?Už má taky lecos za sebou.Protože spalování,spotřeba apd vše je O.K.

Věděl by někdo o co by mohlo jít?Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prokluzujici spojku bys poznal, todle bude neco jinciho, zkousel si vahu vzdychu zda je OK, pripadne nejakej ten ventil ? Uz se tu toho na todle tema taky dost napsalo, takze zkusit procist.

Edited by MichalF

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prokluzujici spojku bys poznal, todle bude neco jinciho, zkousel si vahu vzdychu zda je OK, pripadne nejakej ten ventil ? Uz se tu toho na todle tema taky dost napsalo, takze zkusit procist.

Jak jsi to myslel s tím ventilem?Jaký ventil máš třeba na mysli?Váha by se chovala asi trochu jinak co myslíš?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já osobně nemám možnost to nějak na VAG dostat takže mi nezbývá než věřit servisu,že je vše O.K.

Už jsem i tady nějaké podobné zkušenosti četl tak asi se nejdřív pustím do vyčištění váhy a projdu všechny hadice jeslti není některá uvolněná.Mám takový divný pocit,že mi ta potvora začala nějak moc žrát olej?Nevíš co by to mohlo znamenat?Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, občas se mi stane že motot přestane táhnout, chová se to úplně stejně jakoby docházel benzín, trvá to jen pár sekund a pak zase vše O.K. Dneska se mi to stalo dvakrát. Mám 1,8T RS. Kde by mohla být chyba? Palivové čerpadlo, filtr, šktící klapka......? Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ahoj, občas se mi stane že motot přestane táhnout, chová se to úplně stejně jakoby docházel benzín, trvá to jen pár sekund a pak zase vše O.K. Dneska se mi to stalo dvakrát. Mám 1,8T RS. Kde by mohla být chyba? Palivové čerpadlo, filtr, šktící klapka......? Díky

Co hlasi VAG?

Edited by Ján Storoška

Share this post


Link to post
Share on other sites
Co hlasi VAG?

Několik chyb se tam našlo, s ím, že se vymazali, nastavili se znova hodnoty a mám se poté znova stavit. Jednalo se o bohatá směs, nějaká sporadická chyba na zapalování a ještě něco s v sání.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Několik chyb se tam našlo, s ím, že se vymazali, nastavili se znova hodnoty a mám se poté znova stavit. Jednalo se o bohatá směs, nějaká sporadická chyba na zapalování a ještě něco s v sání.

Smazáním chyb se závada neopraví. Je potřeba zjistit, proč se tam ta chyba objevila.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Smazáním chyb se závada neopraví. Je potřeba zjistit, proč se tam ta chyba objevila.

Já vím. Dneska jsem dostal několik tipů, ale celkem široká škála: palivový čerpadlo, váha vzduchu, turbo, zapalovací modul. Tak a co teď? :help:

Edited by cobra11

Share this post


Link to post
Share on other sites
Několik chyb se tam našlo, s ím, že se vymazali, nastavili se znova hodnoty a mám se poté znova stavit. Jednalo se o bohatá směs, nějaká sporadická chyba na zapalování a ještě něco s v sání.

Mam uplne to same...

17705 - Spojeni turbodmychadlo-skrtici klapka Pokles tlaku

P1297 - 35-10 - - - Sporadicky

17545 - rada 1: prizpusobeni smesi (add.) System prilis bohaty

P1137 - 35-10 - - - Sporadicky

17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy

P1128 - 35-10 - - - Sporadicky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By SRowars
      Dobrý den,
       
      nevíte, prosím, od čeho by mohla bejt tato hadička? (viz obr. č. 1 a 2). Napadá mě, že možná od zásobníku podtlaku, kterej tam nemám (viz ilustrační obr. 3).
       
      Jinak se mi začal se mi snižovat výkon při vyšších převod. stupních ve větších rychlostech + občas při brzdění přestane fungovat brzd. posilovač. Po vyp. a zap. motoru, tušim funguje.
      Co se týká výkonu:
      vzduch. filtr, sací potrubí/netěsnost ok, snímač množství nasávanýho vzduchu (váha vzduchu) přeměřený, kolem EGRu nětěsnost oleje, turbo tušim ve vyšších otáčkách popískává (+ tušim nětěsnost oleje, pokud to není z vrchu z okolí EGRu), škrt. klapka a komprese nekontrolovaný, starty bezproblémový. Hrubej čistič/sací koš podávacího paliv. čerpadla čistej, paliv. hadice nekontrolovány.
      U brzd. posilovače:
      tušim, že po vypnutí motoru, když se našlape brzd. pedál, zůstane tvrdej a po nastartování se nepropadne, možná až cca za 10 sekund + tušim občas zazní zasyčení. Vakuová hadice ("kolínko") mezi brzd. posilovačem a podtlak. čerpadlem (vývěvou) kontrolovaná.
       
      Jedná se o Octavii I, 1.9 TDI, 66 kW, r. v. 2000.
       
      Děkuju Vám za odpovědi!



    • By Hurikan88
      veškeré info pouze od: http://forum.skodahome.cz/user/2276-mustafa/
       
      Úpravy Škody Octavie RS od APR
      Octavia RS je i po motorové stránce velice schopné auto. Motor je z výroby až extrémně podladěný, takže chiptuning je téměř "must have". Už jen se základní úpravou řídící jednotky na fázi APR Stage 1 se dá dostat na 316 koní a 516 Nm viz graf, která se dá ještě vylepšit na úpravu Stage 2, která je kalibrovaná pro použití APR prvního dílu výfuku. Pro ty, kteří nechtějí tak extrémní zvýšení výkonu je zde i umírněnější varianta na 295 koní a 457 Nm, která je více šetrná ke spojce a dalším komponentům. Zároveň má citelnější výkonovou špičku posazenou do vyšších otáček, která může vyhovovat více. Zákazník si může vybrat jak mezi výkonnější a umírněnější variantou, tak u každé varianty má možnost volby specifikace paliva, na kterou bude chip optimalizován.

      V každém chipu je zakomponovaná kalibrační strategie "Torque Management", která upravuje dávkování točivého momentu na přední kola tak, aby motor podával jen takový výkon, který je auto schopné přenést na vozovku. Díky tomu nebudete zbytečně pálit pneumatiky, jako v případě úprav od konkurence. Více o chování chipu napoví video pod grafy.

      Více o úpravě APR stage 1 v odkaze: http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/apr-stage-1-316hp-516nm-chiptuning-skoda-octavia-3-rs-2-0-tsi-5298.html
      APR Stage 1
      Graf pro silnější variantu:

      Graf pro umírněnější variantu:

      APR Stage 2
      Graf úpravy APR Stage 2 s APR prvním dílem výfuku a APR karbonovým sáním:

      Rozdíl výkonů mezi úpravami APR Stage 1 a 2

      * grafy ukazují naladění na 98 oktanový benzín. Pro více informací klikněte na produkt

      Úprava od APR stála také za nejsilnější Škodou Octavia III RS v ČR. Více o tomto autě zjistíte kliknutím na graf:


      Všechny tyto úpravy prošly důkladným testováním tak, aby se docílilo nejlepšího naladění. Zákazníci mají plnou podporu od APR. V případě, že se díky novým kalibračním postupům objeví nové možnosti ve zlepšení chipu, popřípadě se po zkušenostech z provozu objeví nějaké neduhy, vydá APR novou inovovanou verzi této úpravy, kterou budou moci zákazníci využít samozřejmě zdarma.

      U APR máte možnost v případě pozdějších dalších úprav, jako je dosazení APR výfukého systému, upgradu vaší APR Stage 1 na Stage 2 zdarma. Tím ušetříte peníze za další doladění a vždy tak budete moci využít maximální potenciál přidaných komponent.
      * Pro zákazníky s výfukovým systémem od jiné značky bude upgrade na Stage 2 za příplatek.

      Momentálně se pracuje na tom, aby úprava mohla obsahovat i pokročilé EMCS funkce, možnost přepínání softwaru a napojení na APR Mobile dongle pro diagnostiku automobilu. Prozatím bude nahrána jen jedna mapa bez dalších funkcí a jakmile bude k dispozici novější verze s naprogramovaným EMCS, tak bude mít zákazník možnost upgradu zdarma.

      Torque Management




      29.7.2014 - Uvedení APR Stage 1 úpravy V1.0
      Vydána úprava pro 2,0 TSI 220/230hp

      12.1.2015 - Aktualizace V1.2
      Vydána aktualizace chipu:
      - vyhlazení chipu v nižších otáčkách. Příjemnější chod, dřívější náběh turbodmychadla
      - protažení výkonové špičky. Výkon drží více až k omezovači.
      - u DSG zlepšení přechodů při přeřazení, obecně hladší řazení.
      - odstraněna neduha u jedné série aut, kde výkon klesal kolem hranice 6tis ot

      23.2.2015 Uvedení APR Stage 2 úpravy
      - kalibrovaná pro použití APR prvního dílu výfuku
       
      Značení APR úprav:
      APR Stage 1 - úprava kalibrovaná pro sériové auto bez větších úprav
      APR Stage 2 - úprava kalibrovaná pro auto osazené kompletním výfukovým systémem
      APR Stage 3 - kompletní úprava zahrnující větší turbodmychadlo s na míru kalibrovanou úpravou řídící jednotky

      Hardwarové doplňky:
      APR přichází i s řadou hardwarových produktů, které jsou potřeba v případě dalšího zvyšování výkonu.

      APR Karbonové sání:
      Toto odcloněné sání s přímým přívodem chladného vzduchu zpoza přední masky zaručí reálné zvýšení výkonu, snížení prodlevy turbodmychadla a protažení výkonové špičky do vyšších otáček. Běžný nárůst výkonu u APR Stage 1 na RSu je cca 10 koní v maximu výkonu a více jak 17hp kolem 6600 ot.


      Více o APR karbonovém sání v odkaze:
      http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/sportovni-filtry-a-sani/apr-karbonove-sani-2-0-tsi-skoda-octavia-rs-vw-golf-7-r-gti-performance-s3-5333.html

      APR Turbo Muffler Delete
      APR představilo díl, který odstraňuje tlumič hluku a pulzů, který je namontovaný na turbodmychadle. Ideální díl, pokud chcete své auto více vnímat.


      Více o APR Turbo Muffler delete v odkaze:
      http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/apr-turbo-muffler-delete-5406.html
       
      APR Downpipe výfukový systém
      Výměnou seriového prvního dílu výfuku za precizní APR díl vyrobený přesným odlitím nerezové slitiny je perfektní způsob jak dále zlepšit výkon a přidat sofistikované vrčení ke zvuku výfuku. Ideální naladění je dosaženo odvedením výfukových plynů maximální rychlostí skrze nízko turbulentní, litý první díl výfuku. Navrženo a zkompletováno přímo u APR za použití těch nejkvalitnějších materiálů a užitím vrcholných světových technik pro dosažení nesrovnatelné kvality a spolehlivosti.


      Více o APR Downpipe výfukovým systému v odkaze:
      V přípravě..


      Možné problémy spojené s úpravou:
      1) VW použilo nové IHI turbodmychadlo s elektronicky ovládanou regulací obtoku. Ta při zaseknutí může způsobit i destrukci turbodmychadla. Toto se stává jak na sériových, tak samozřejmě i upravených autech. APR neručí za případné potíže s tímto dílem, který je již z výroby takto poruchový. Nicméně APR se snaží udělat jejich úpravu řídící jednotky pro VW servis maximálně neviditelnou. Díky tomu byli zákazníci zatím 100% úspěšní a ve 3 případech (z cca 30ti upravených aut) jim byla uznána reklamace a dostali nové turbodmychadlo nejnovější revize.

      2) U jedněch z prvních vyrobených aut (revize softwaru S0007) se kolem 6ti tis otáček mohl u některých aut objevit prudší pokles výkonu. Verzí chipu V1.2 odstraněno.

      Vše najdete na http://www.H-H-S.cz
    • By Qaibot
      Dobrý den, mám škodu octavii II s motorem 2.0 FSI 110 kw. S vozem jsem spokojen až na jednu věc, přijde mi, že nedosahuje takových kvalit, kterých by měl dosahovat. Zrychluje tak nějak líně i přes sešlápnutí pedálu až na podlahu. Tak se mi stává, že zbržduju auta za mnou. O tom, že se auto táhne nějak líně mi řekl i chlap z autobazaru (chtěl jsem ho prodat, ale neprodal). Tak se chci zeptat v čem může být problém? V autoservise mně řekli, že už bude v pohodě, že odstranili přes počítač chyby, ale problém fůrt přetrvává. V červnu jsem měnil střední díl výfuku a vlnovce. Děkuji za odpovědi.
    • By Mustafa
      Úpravy Škody Octavie 1,8 TSI od APR
      Octavia 1,8 TSI je i po motorové stránce velice schopné auto. Motor má z výroby značné rezervy, takže chiptuning je téměř "must have". Už jen se základní úpravou řídící jednotky na APR Stage 1 se dá dostat na 251 koní a 404 Nm viz graf. Pro ty, kterým se to zdá málo je zde i pokročilejší úprava APR Stage 2, která je kalibrovaná pro použití sportovního výfuku, se kterým produkuje 256 koní a 412 Nm. Tato úprava sice na první pohled nepřidává tolik k maximálnímu výkonu, její hlavní cíl je ale výkon ve vyšších otáčkách, kde je nárůst velice výrazný a má citelnější výkonovou špičku posazenou do vyšších otáček, která více přispívá ke sportovnosti.
       
      V každém chipu je zakomponovaná kalibrační strategie "Torque Management", která upravuje dávkování točivého momentu na přední kola tak, aby motor podával jen takový výkon, který je auto schopné přenést na vozovku. Díky tomu nebudete zbytečně pálit pneumatiky, jako v případě úprav od konkurence. Více o chování chipu napoví video pod grafy.
       
      Více o úpravě APR stage 1 a 2 v odkaze: http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/apr-stage-1-251hp-404nm-chiptuning-skoda-octavia-3-audi-a3-1-8-tsi-5413.html
      APR Stage 1
      Graf výkonu:

      APR Stage 2
      Graf výkonu:


       
      Úprava od APR stála také za nejsilnější Škodou Octavia III RS v ČR. Více o tomto autě zjistíte kliknutím na graf:

       
      Všechny tyto úpravy prošly důkladným testováním tak, aby se docílilo nejlepšího naladění. Zákazníci mají plnou podporu od APR. V případě, že se díky novým kalibračním postupům objeví nové možnosti ve zlepšení chipu, popřípadě se po zkušenostech z provozu objeví nějaké neduhy, vydá APR novou inovovanou verzi této úpravy, kterou budou moci zákazníci využít samozřejmě zdarma.
       



       
      U APR máte možnost v případě pozdějších dalších úprav, jako je dosazení výfuku, upgradu vaší APR Stage 1 na Stage 2 zdarma. Tím ušetříte peníze za další doladění a vždy tak budete moci využít maximální potenciál přidaných komponent.
       
      Úpravy budou do budoucna obsahovat i pokročilé EMCS funkce, možnost přepínání softwaru a napojení na APR Mobile dongle pro diagnostiku automobilu. Prozatím bude nahrána jen jedna mapa bez dalších funkcí a jakmile bude k dispozici novější verze s naprogramovaným EMCS, tak bude mít zákazník možnost upgradu zdarma.
       
      Torque Management


       
      10.1.2015 - V1.0
      Vydána úprava pro 1,8 TSI 180hp
       
      - v počáteční fázi je možné, že úprava prozatím nebude určená pro všechny typy řídících jednotek. V případě zájmu nás kontaktujte na: prodej@hothatchshop.cz
       
      Značení APR úprav:
      APR Stage 1 - úprava kalibrovaná pro sériové auto bez větších úprav
      APR Stage 2 - úprava kalibrovaná pro auto osazené kompletním výfukovým systémem
       
      Hardwarové doplňky:
      APR přichází i s řadou hardwarových produktů, které jsou potřeba v případě dalšího zvyšování výkonu.
       
      APR Karbonové sání:
      Toto odcloněné sání s přímým přívodem chladného vzduchu zpoza přední masky zaručí reálné zvýšení výkonu, snížení prodlevy turbodmychadla a protažení výkonové špičky do vyšších otáček.

       
      Více o APR karbonovém sání v odkaze:
      http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/sportovni-filtry-a-sani/apr-karbonove-sani-2-0-tsi-skoda-octavia-rs-vw-golf-7-r-gti-performance-s3-5333.html
       
      APR Turbo Muffler Delete
      APR představilo díl, který odstraňuje tlumič hluku a pulzů, který je namontovaný na turbodmychadle. Ideální díl, pokud chcete své auto více vnímat.

       
      Více o APR Turbo Muffler delete v odkaze:
      http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/apr-turbo-muffler-delete-5406.html
       
      Možné problémy spojené s úpravou:
      Prozatím nebyly hlášeny žádné problémy s úpravou, takže můžeme nastínít jen obecné věci, které se týkají asi všech úprav: 
      1) Ztráta záruky. Jakmile se udělá motorová úprava, kterou v servise poznají, tak je pravděpodobné, že zákazník příjde o záruku. Nicméně APR se snaží udělat jejich úpravu řídící jednotky pro VW servis maximálně neviditelnou. Díky tomu byli naši zákazníci zatím 100% úspěšní a ve 3 případech (z cca 30ti upravených aut) jim byla uznána reklamace a dostali nové turbodmychadlo nejnovější revize.
       
      2) U manuální převodovky lze podle stylu jízdy očekávat lehce sníženou životnost spojky.
       
      Vše najdete na http://www.H-H-S.cz
×
×
  • Create New...