nosal Vloženo 28. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2010 A co na to počítač - mlčí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny1.8T Vloženo 28. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2010 (editace) Na VAGu jsem to ještě neměl, zkusím v týdnu. Editováno: 3. Březen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny1.8T Vloženo 28. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2010 Ještě bych poznamenal, že ve vyšších otáčkách motor dost řve-hučí, jako vysavač nebo tak... řekl bych, že by mělo být tišší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny1.8T Vloženo 29. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2010 Nemohl by to být třeba ventil N75? Pozná VAG jeho závadu? Nebo jak ho otestovat? Když by byl vadný a já ho odpojil, mělo by auto jet líp? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 30. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2010 Uvidíš po testu. Doporučuji ti, kup si kabel - budeš ho v budoucnu jistě potřebovat (tak jako snad všichni, kteří se nechtějí stále někoho doprošovat). Cena je asi 500,- Kč + samo, že notebook, nebo PC v garáži. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny1.8T Vloženo 30. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2010 (editace) Jojo, kabel už koupený mám, akorát jsem se ještě nedostal k tomu, abych to napíchl. Jinak jsem měl teď sundaný plast motoru, abych ještě omrkl hadice a všiml jsem si, že byl odpojený kabel od ventilu N75, zapojil jsem ho zpět, projet jsem to ještě nebyl, jenom jsem to protočil na neutrál, takto jsem žádnou změnu nezaznamenal. Nicméně bych neřekl, že v tomhle by byl problém, pokud se nepletu, tak po odpojení toho ventilu právě turbo tlačí na max. bez regulace... odpojený byl ale tedy pouze ten konektor, ne hadice, tak nevím, jaký to mělo vliv. Editováno: 3. Březen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny1.8T Vloženo 1. Září 2010 Sdílet Vloženo 1. Září 2010 Takže VAG mi napsal: 01262 - Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku (N75) 26-10 - vystup otevren - Sporadicky 00561 - Prizpusobeni smesi 14-10 - adaptacni hranice (soucet) prekrocena - Sporadicky Readiness: N/A Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 3. Září 2010 Sdílet Vloženo 3. Září 2010 (editace) To bude asi tím, že jsi měl odpojený ten N75. Všechno vymaž a počkej si na to co ti to potom napíše. Je otázka, jestli to někdo neodpojil záměrně... Editováno: 3. Září 2010, autor: nosal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny1.8T Vloženo 3. Září 2010 Sdílet Vloženo 3. Září 2010 (editace) Taky jsem si říkal, že to bude asi tím, že to bylo odpojené. Připojil jsem to zpět, chyby vymazal a s autem jezdím, žádnou změnu jsem nepozoroval. O víkendu to dám zase na VAG a uvidím, co se zapsalo. Editováno: 3. Březen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny1.8T Vloženo 6. Září 2010 Sdílet Vloženo 6. Září 2010 Takže VAG už žádné chyby nepíše? Jak můžu přes VAG nalogovat turbo a otestovat, jestli tlačí, jak by mělo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 6. Září 2010 Sdílet Vloženo 6. Září 2010 Já bych ještě počkal, kolik jsi najel po vymazání? Pokud nic moc, tak počkej, řekl bych, že se to po čase projeví... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny1.8T Vloženo 6. Září 2010 Sdílet Vloženo 6. Září 2010 (editace) Od vymazání cca 100 km, budu teda asi ještě chvíli jezdit... Editováno: 3. Březen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny1.8T Vloženo 12. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 Pokud turbo netlačí, nebo tlačí málo, vypisuje VAG nějakou chybu, nebo musím turbo nalogovat a změřit, kolik tlačí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 13. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2010 (editace) Vypadá to, že máme fakt stejnej problém Zdeňo. VAG je k ničemu, nic neukáže. Co Ti pomůže je budíček na tlak turba, uvidíš, že to tlačí málo jako mě. Dle mého názoru je to chyba na některé hadici (ať už odvětrávací nebo podtlakové) nebo ventilu. Pokud máš BOV v pořádku, N75 v pořádku, tak to můžou být ještě ty jednocestný, je jich tam prý 5. Jeden je na hadici, co jde ze sani do posilovace brzd, 2 jsou na vedeni od turba k nádobce na aktivni uhlí, další je pod sáním (na odvětrávání výparů oleje a poslední je na hadici, co jde z airboxu k turbu, je to takovej velkej (podobnej origo bovu). Všechny ventily by se měly taky prozkoušet. Ale jak to jednoduše vyzkoušet, tak na to se mě neptej. Sám si nad tím lámu hlavu. Na obrázku máš zakrouškovaný dva jednocestný sráče. Editováno: 13. Říjen 2010, autor: Pajk85 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny1.8T Vloženo 14. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 (editace) Tak ten budíček bohužel nemám, ale tlačí to určitě málo, hlavně v nízkých otáčkách je to tragédie Když tam třeba v 50km/h dám pětku, tak auto má co dělat, aby to pobralo, přitom co vím, tak by se mělo v pohodě rozjet... Dík za tipy, budu ještě zkoumat, kdybych na něco přišel, tak sem určitě napíšu. Editováno: 14. Říjen 2010, autor: Zdeny1.8T Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 14. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 Dnes jsem našel jednu podtlakovou hadičku prasklou a stejně to ní nebylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bozkovak Vloženo 16. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2010 Tak ten budíček bohužel nemám, ale tlačí to určitě málo, hlavně v nízkých otáčkách je to tragédie Když tam třeba v 50km/h dám pětku, tak auto má co dělat, aby to pobralo, přitom co vím, tak by se mělo v pohodě rozjet... Dík za tipy, budu ještě zkoumat, kdybych na něco přišel, tak sem určitě napíšu. Resil jsem podobny problem. Zkus zkontrolovat cerpadlo paliva. Me pomohla vymena celeho(1400,-), protoze tlak byl 2bary,coz stacilo na jizdu, ale netahlo to jak melo.Ted tam je tlak neco malo pres 3bary a je po problemech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny1.8T Vloženo 16. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2010 (editace) Dík za tip. Dá se to čerpadlo nějak vyzkoušet, jestli dává správný tlak? Editováno: 3. Březen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 16. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2010 Dá. Sežeň si T kus a dej ho na hadici před palivovou lištu a připoj k němu budík. Nastartuj a měř, pak ještě odpoj hadičku od regulatoru tlaku paliva. Tlak musí stoupnout tak o půl Baru. Na pětku 50 ??? To je ten motor pěkně podtočený. Se nedivím, že nejede a pěkně ho tím kur..š. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny1.8T Vloženo 16. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2010 (editace) ok, díky, zkusím to čerpadlo prověřit... s tou 50tkou na pětku to byl jenom test... prostě by to mělo jet líp, než to jede mě... Editováno: 3. Březen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bozkovak Vloženo 17. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2010 Dík za tip. Dá se to čerpadlo nějak vyzkoušet, jestli dává správný tlak? Urcite se da nejak promerit, ale bohuzel jsem to nedelal ja, takze nevim, jak to delal svagr. Muzu se optat, ale na tohle ti urcite tady nekdo odpovi. Nebude to urcite zadna velka veda :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny1.8T Vloženo 15. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2010 Nějaký nový poznatek, chlapi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vaneš Vloženo 20. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2010 Ahoj. Prosím poraďte. Mám Octavii 1.8t 110 Kw r.v. 2002 AUM. Problém je v tom, že v zimním období při rozjezdu škube. Projevuje se to pouze u studeného motoru. Pokud nastartuji a nechám auto běžet tak 2 minuty na volnoběh je to ok. Když se hned rozjedu tak motor začne běžet nepravidelně a nedá se s tím jet. Po chvilce se ale otáčky ustálí. Na VAGU to nepíše žádné závady. Na doporučení jsem dal novou váhu vzduchu, ale je to stále stejné. Neřešil jste to náhodou někdo? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 20. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2010 Co svíčky a filtry? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantisekM Vloženo 20. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2010 vyměň snímač tlaku a teploty vzduchu a bude po problému snímač najdeš na intercooleru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.