Petr Vavroch Vloženo 23. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2012 Zdravím všechny, potřeboval bych radu. Už delší dobu mne na Fabii 1,4 MPI r.v. 2002 bouchá přední náprava, byli vyměněny silombloky na uložení nápravy a dále byli dány nové stabilizátory. Nevím co bych dále měnil. Bouchání se ozívá z levé strany, je to zvuk nějakého mlácení. Auto má najeto 142 000 Km. Prosím pomozte mi tento problém vyřešit. Všem moc děkuju za rady. Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 23. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2012 co horní uložení tlumičů?? to by mohlo dělat jinak velký téma na tento problém je tady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2012 dále byli dány nové stabilizátory. týmto myslíš tyčky stabilizátora,alebo komplet nový stabilizátor aj s uložením? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 23. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2012 Petře pro jistotu si skontroluj zda je dobře upevněný brzdový třmen, už jsem ho viděl uvolněný a mlátí při nerovnostech... jinak kdy ti to mlátí? pří brždění - akceleraci? při nerovnostech? jak ti napsal libero, nové stabilizátory myslíš asi jen kosti? uložení stabilizátoru - gumička je ok? když bez aktivace motoru (nenastartuješ) točíš volantem, nevrže, nemlátí nic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
msmity Vloženo 24. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2012 Mam ten sami problem.......silentbloky vymeneny takze to vypada na horni ulozeni tlumicu......jak psal KIBI......pri toceni volanten mi neco mlati..........co by to mohlo byt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 24. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2012 msmity: pokud jakoby přeskakuje péro, je KO axiální ložisko v horním uložení tlumičů...uložení bývá ok, je to jen kus gumy....pokud budeš měnit, chce to obě dvě strany, pokud uděláš jen jednu, druhá strana většinou odejde chvilku poté Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
msmity Vloženo 24. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2012 (editace) pripada mi ze to spis boucha nez by preskakovalo pero.......je mozne ze boucha to horni ulozeni tlumicu i pri jizde pri prejezdu nerovnosti? Tudiz je to to same i pri toceni volantem? Editováno: 24. Srpen 2012, autor: msmity Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vavroch Vloženo 27. Srpen 2012 Autor Sdílet Vloženo 27. Srpen 2012 Tak mi to dělali ty stabilizatory (kosti). už je naprostý klid. když se zhouplo auto (nerovnosti) stačilo na místě zhoupnout auto a bylo to jasný, na levé straně byl celý uvolněný a už hodně vymlácený. Po rozříznutí gumy okolo čepu se to celé rozpadlo. Byl ještě původní. Děkuju všem za rady a pomoc :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 dostal jsem se k PC pořádně až teď a sláva je vyřešeno KO axiální ložisko nebouchá - spíš lupe pružina, prostě a jednoduše se netočí uložení péra, ale celý péro a to si "přeskočí" = lupne v něm...klepání na nerovnostech dělají většinou právě kosti, nebo uložení stabilizátoru tzv gumičky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 Ja som bol dnes prezúvať zo zimných (plecháčov) na letné (elektróny) a po odchode z pneuservisu a prejdení cca 3 km mi začalo niečo silne búchať,klepať od ľavého predného kolesa,podotýkam že buchot stabilizačných tyčiek,spodných čapov je proti tomuto absolútne ticho.Tupý,silný buchot závislý od otáčania sa kolesa,čím sa koleso točilom pomalšie tým bol buchot s väčšími medzerami no sila zvuku bola taká istá,podobalo sa to nato ako ke´d je v dezéne kamienok a ten cvinká.Zastal som vytočil koleso do oboch strán preskúmal okolie kolesa v podblatníku ale nič som nenašiel.Vydal som sa na cestu domov asi 5 km a zrazu nič nebúchalo.No po prejdení asi polovice trasy sa to znova ozvalo.doma som dalô dole koleso ale nič som nenašiel.Jedine na zvnútra elektrónu prázdne miesta kde boli niekdey nalepené závažia asi staré pretože tam daľšie boli.Na priestrannej ploche som vyskúšal vytočiť volant na full do strany a stále točiť do oboch strán či nieje včudu náhodou niektorý homokineťák,nič necvakalo,alebo nerapkalo ako to býva pri probléme s hom.kľbom.Bol,som sa previesť po meste a aj mimo a nič nebúcha.nestretol sa niekto s takýmto problémom,nerád by som aby som niekde musel odstaviť a volať odťahovku. Čo mohlo spôsobovať takýtyo zvuk,závislý na otáčaní kolies ak nič nezapiera (hom.kľb,ložisko?). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 Pokud máš 14" elektrony, tak to mohlo dělat špatně nalepené závaží o třmen brzdy. Je to tam dost natěsno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 Mám 14" elektróny a tiež ma to napadlo s tým závažím,no podozrieval som aj homokľb lebo cca pred 22 000 km bola menená manžeta práve na ľavom kľbe a mechanik to celé rozobral,vyčistil a bol už od toho bordelu čo tam bol trochu chytený ale povedal že to ešte vydrží ke´d tam dá nové mazivo a aj tak bolo,ale ako sa tu píše a aj on hovoril že by pri zatáčaní na full rapkal a jasom také nič nebadal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 15. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2015 Včera sa mi stalo to isté ako som hore popisoval.Bol som v servise na nejaké opravy,čo sa týkalo ľavého ĽP kolesa tak išlo iba o osústruženie kotúča.A zasa sa ozvaly tie silné rany ,ale podotýkam že iba pri brzdení,čím som viac pribrz´doval tým bol klepot razantnejší.Vrátil som sa do servisu,no ani mechanik nevedel od čoho to može byť.Skúsil som to trochu prebehnúť s opatrným brzdeným a asi po 20km to prestalo. Aj minule pri výmene kolies aj teraz pri stočení kotúča iba ľavá strana. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 15. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2015 Včera sa mi stalo to isté ako som hore popisoval.Bol som v servise na nejaké opravy,čo sa týkalo ľavého ĽP kolesa tak išlo iba o osústruženie kotúča.A zasa sa ozvaly tie silné rany ,ale podotýkam že iba pri brzdení,čím som viac pribrz´doval tým bol klepot razantnejší.Vrátil som sa do servisu,no ani mechanik nevedel od čoho to može byť.Skúsil som to trochu prebehnúť s opatrným brzdeným a asi po 20km to prestalo. Aj minule pri výmene kolies aj teraz pri stočení kotúča iba ľavá strana. Ešte dodám že som brzdový pedál viacrát silne prešlapal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2015 mrkni, zda nemáš prasklou manžetu na vnějším homokloubu ... měl jsem něco podobného na pravém kole, kdy byla prasklá manžeta a kloub byl nasucho, tak se mi vždy jednou za čas ozývalo klepání na pár km a zase na nějakou dobu přestalo, naprosto nepravidelně. Pak jsem na rampě zjistil že je mažeta prasklá a když jsem na ní zatlačil, vytekla jen hnusná špinavá voda, bylo to v únoru. Naštěstí kloub ještě nebyl v háji, takže výměna manžety a nová dávka vazelíny vrátila vše do normálu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 16. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2015 Manžeta je ok,bola už sice menená ale je ok,menil mi tyčku riadenia na (spolujazdcovej)pravej strane,gumy stabilizátora a osústružil kotúče.Keď dá auto na zdvihák tak vždy skontroluje všetky manžety. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 24. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2018 Dnes sa mi opäť ozval problém s búchaním ako som popisoval vyžšie príspevky z roku 2015. Pri brzdení triaslo volantom=zvlnené kotúče ATE po 33 000 km,kúpil som TRW. Výmena: zaradená 1,ručná brzda,čiastočné uvoľnenie kolesa,heverom zdvihnutá strana vodiča,dole koleso,dole strmen s platničkami,dole kotúč ATE,hore kotúč TRW,hore strmeň s platničkami,hore koleso,čiastočné dotiahnutie,dole hever dotiahnutie kolesa,hotovo. Tak isto aj strana spolujazdca. Skúšobná jazda s opatrným brzdeným,trasenie volantu zmizlo,no po chvílke som opäť spozoroval klepanie od predu pri brzdení,závislé od točenia kolies,bez brzdenia ticho. možno sa niekto odvtedy stretol s takýmto klepotom po výmene brzd,no možno sa to stratí ako predtým. PS: platničky som nemenil,zostali ATE,majú 3000 km,tým to určo nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.