simitu Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 Mám problém, že zhruba v polovině případů, kdy šlápnu na plynový pedál (stačí jemně, nemusí to být až na zem) nebo jej úplně uvolním, cítím z auta takové lehké škubnutí. Hledal jsem tady v různých tématech, ale vůbec netuším, kudy se vydat. S motorem jinak žádný problém nemám. Táhne a zní jako vždy. HTP 12V, BME, MR2006, 91000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 mrkni na silentblok vzpěry - je to toto, siletblok - guma v kulaté objímce, co drží kovový hranol nesmí být potrhaná http://www.cc-autodily.cz/vzpera-zadni-fabia-2_2 PS: já to tedy zatím řešil jen na TDíčkách, ale první fáze je cukání při hraní si s plynem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
simitu Vloženo 2. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 2. Září 2012 Díky za tip, bylo by upřesnění, kudy to mohu v autě zahlédnout? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 vlezeš pod auto, koukneš se na nápravnici...kulatá část je vsunutá do nápravnice, drží ji jeden šroub....druhá část je chycená k převodovce, tuším dva šrouby....pokud je to jako ub TDI, tak vyndání nandání je práce na 10 minut... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 Jak kibi piše a ešte mrkni silenblok motora pod expanzkou. Nedavno som to riešil len pocukaš motorm a bolo to počuť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
simitu Vloženo 2. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 2. Září 2012 Díky, už jsem si to dohledal v DP, zítra na to kouknu. Je v případě té vzpěry nápravnice nutné dělat po výměně geometrii? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 není, s nápravnicí, ani dílama nápravy nehýbeš....odšroubuješ vyndáš, mrkneš - pokud KO pořídit dobrou, pokud OK, vrátíš = chytíš k převodovce, přitáhneš rukou převodovku k nápravnici, vsuneš tam vzpěru a chytíš šroubem...není tam žádná věda...jestli je u HTp nějaký fígl navíc, tak se omlouvám že matu, ale dle mně je to stejný PS: známýmu dělala Fabka neskutečnej bordel, když sem vytáhl vzpěru, tak tam už neměl ani kousek toho silentbloku....navíc byl pátek podvečer a on musel pryč...tu gumu jsem vyřezal z gumové "patky" co je na spodku invalidní hole pár stovek km, než dorazila nová vzpěra držela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
simitu Vloženo 2. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 2. Září 2012 Jeste dotaz, jsou tam ty vzpery dve u kazdeho ramene jedna nebo to je jen na jedne strane pridelane k prevodovce? Jestli mam shanet berle dve nebo staci jedna : ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 Len jedna je tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 Přesně toto mi dělá moje HTP také (BME, 2005, 124000 km). Ale už se to nedá úplně označit za lehké škubnutí... Plyn musím přidávat skoro po mikrometrech a stejně je to trochu cítit. To cuknutí pozoruju už asi od 50000 najetých km a postupně je znatelnější. Oba silentbloky motoru + reakční vzpěru jsem měnil letos na jaře. Vyčištění škrtící klapky taky nepomůže. Už jsem se s tím smířil. Tipuju to na součet vůlí v převodovce (v diferáku) a na poloosách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 Taky mi to dělalo, ale já měl problém někde jinde, bylo to něco v elektronice, ale kdyby jste mě zabili nevzpomenu si jak se to jmenovalo, vyměnilo se nějaké čidlo a jezdilo se dál.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sgar1 Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 niekedy to cukne aj mne ale za studena ked prepne na plyn teda 35°c mam nadstavenú prepínaciu teplotu ale to bude asi v lpg tak som to neriešil ale pozriem tie silentbloky mam tam 174000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 už vím, svítila kontrolka EPC a byla vadná lambda sonda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 Přesně jak píše rkonf, také je při lehkém sešlápnutí nebo sundání nohy z plynu cítit škubnutí, pokud chci jezdit plynule, musím mít hodně citlivou nohu. Vyčištění škrtící klapky nepomohlo, kdyby jste někdo na to přišel co s tím, tak dejte vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 Také mám teď přesně ten problém. EPC mi nesvítí, pomáhá jedině velice jemná a pomalá práce s plynem nebo při sundání nohy z plynu velice těsně vyšlápnout spojku. Ve středu jsem objednán na servis, poprvé neautorizovaný (pěkně mi teď v autorizovaném hnuli žlučí), tak jsem zvědav :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 4. Září 2012 Sdílet Vloženo 4. Září 2012 Tak pak dej vědět, jak jsi dopadl a co to bylo :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 4. Září 2012 Sdílet Vloženo 4. Září 2012 Jasně, zítra dám vědět. Snad to bude ta vzpěra, to se jeví jako nejekonomičtější řešení situace :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 5. Září 2012 Sdílet Vloženo 5. Září 2012 Takže po servise a nikam se to neposunulo. Projížděli to 2x, a že se jim to zdá normální, čistili škrtící klapku, dělali diagnostiku a nic zvláštního. Že to mám zkusit projet já a přijet, když to bude pokračovat - pokračuje. Ještě zjistili zajímavou skutečnost, že na roční prohlídce v autorizovaném servise, když mi měnili svíčky, tak mi dali jednu jinou než zbývající dvě, takže k tomu jak mě vytočili už minule mě potěšili ještě dodatečně . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 5. Září 2012 Sdílet Vloženo 5. Září 2012 To ti řekli přesně to samé co mě v servise. Myslím si, že to je neřešitelný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 Zítra jdu zkusit ještě jeden servis, na který jsem dostal tip. Na mé připomínky k silentblokům a reakční vzpěře se tvářili vcelku pozitivně, tak snad to také řádně prohlédnou. Zítra dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 U mě nic z toho bohužel nepomohlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr369 Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 To jsem teda zvědav co ti řeknou, snad to odhalí. Docela rád bych se tohoto nežádoucího jevu zbavil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 A ten můj typ na lambda sondu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 No, lambda by snad měla házet nějaké chyby a rozsvěcet kontrolku, i když bych přísahal, že už jsem tady viděl téma (nedaří se mi dohledat), kde se lambda chovala diagnosticky korektně, ale její výměna vedla k vyřešení problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 To bylo i u mě, to EPC nesvítilo vždycky, jeden čas pak "pořád" ale před servisem už ne, a na dignostice že je ok, pak ale nebyla a vyměnila se, od té doby zase plynule jako po másle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.