Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jo, nabízeli mi buď Čínu za 400, druhovýrobu za 700 nebo originál za 900. Akorát teď koukám ve faktuře, že jsem to četl bez DPH, takže včetně vyšla ta originál asi na 1100.

Vloženo

Tak super, že si to vyřešil. Já dneska sundal starou vzpěru a koukal jsem na ní. Guma nevypadá nijak potrhaně, pořád tam je, akurát se mi zdá už dost měkká, kýval jsem s ní dost lehce jen prstama. Jak je na tom nová? Má to větší odpor? Jestli má cenu to měnit nebo si nepomůžu...

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Stav kilometrů 91k, styl jízdy defenzivní, foto bohužel nemám, nechal jsem ji tam, ať se jí zbaví po svém.

Vloženo

Já mám stejný problém na 47kW fabii taky.

Vzperu sem měl při přezouvání gum vytáhnutou a natrhnutá nikde nebyla... Ale přišla mi docela měkká. Jízda defenzivní, stav km: 115 000. Vzpěra původni.

Vloženo

Co silentblok motoru a převodovky? Po tom bych šel hned posléze, kdyby se to nevyřešilo vzpěrou, ale to už jsou dražší špásy : \

Navíc tady někdo vzadu psal, tuším rkonf, že to vše poměnil a nepomohlo to . . . Ani ta úvaha o plynovém pedálu není marná.

Vloženo

Ještě dodatek pro ty, kterým to dělá, máte v autě klimatizaci? Já než to vyřešil, tak nevím proč, ale celkem znatelně se to cukání při sešlápnutí/puštění plynu zhoršilo se zapnutou klimatizací.

Vloženo

Potvrzuji, s klimou je to horší. Kompresor zatěžuje motor, takže se při sešlápnutí nebo uvolnění plynu musí překonat vetší přechodový odpor. Když jede klima na vysoký výkon, tak se i spojka zdá taková slabší.

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Tak všechny stabilizátory, čepy, silentbloky, reakční vzpěry a všechno okolo mám v pořádku a auto pořád dost nepříjemně cuká při přeřazení. Nemůžou to dělat rozvody? Jak to zkontrolovat? Přijde mi tohle jako neřešitelný problém :-(

Ještě jsem tu na foru četl názor, že to způsobený velkou časovou prodlevou serva ve škrtící klapce, takže když se šlapnem nebo pustíme plynový pedál, tak poloha klapky se projeví se spožděním což muže způsobit cuknutí. Údajně to řeší CIMBU, kdy vymění řídící jednotku motoru za jinou značku s upraveným softem. Cena je 3000Kč, maličko mi to vrtá hlavou :-)

Editováno: , autor: Fajfy
Vloženo

Co ta úvaha s plynovým pedálem nebo rozvody, někdo, kdo toho měnil a cuká mu dále?

  • o 2 týdny později...
Vloženo

S tím cukáním se toho moc dělat nedá, pokud jsou všechny gumový díly v pořádku. Dost to ovlivňuje i celková vůle v hnacím ústrojí (někdy bývá dost velká). Prostě rozdíl mezi malou dodávkou paliva a žádnou je dost velkej a v podstatě takhle cukaj všechny dnešní motory. Jen je to u některejch znát víc a u některejch míň.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Já si myslím, že u mě to řešení nebude. Otáčky mi při řazení klesají normálně a tempomat při sešlápnutí spojky taky vypne. Ještě ten spínač pro jistotu zkontroluju diagnostikou.

Vloženo

Diagnostika ti nic neukáže podle mě. Já taky neměl problémy s otáčkama při řazení, jen mi to prostě škubalo při uvolnění nebo sešlápnutí plynového pedálu. Po výměně spínače škubání zmizelo. Já být tebou tak to zkusím, investice 300kč a může být po problému.

Vloženo

Také bych to za ty prachy zkusil, objednal jsem si i jeden pro sebe, kdyby náhodou.

Záleží, jestli je ten spínač jen sepnuto-vypnuto nebo to třeba i vyhodnocuje odpor během dráhy chodu spojky. Taky by mohl být problém, kdyby třeba docházelo k přepnutí toho spínače až po určité míře sešlápnutí, když má třeba spínat hned.

Vloženo

Spojkový spínač je opravdu klasický spínač a měl by dávat při sešláputém pedálu 1 a při nesešlápnutém 0. Diagnostika to ukázat musí - viz příloha. Jedině mě snad napadá, že by spínač v horní poloze pedálu dával 1, při mírném sešlápnutí 0 a při vetším zase 1. To by fungoval tempomat, otáčky při řazení taky OK, ale cukat by to mohlo...

post-1042-0-01025600-1358927741_thumb.pn

Vloženo

To ano, jen jsem chtěl říct, že dle mého to, že na diagnostice se projeví jeho přepínání ještě nemusí znamenat, že je opravdu v důsledku celé konstrukce funkční. A vzhledem k tomu kolik to stojí se to vyplatí vyzkoušet. I když je to nepravděpodobné, tak tonoucí se stébla chytá.

Vloženo (editace)

rkonf- Aj mne otacky klasali normalne dlhu dobu a auto sklbalo ,ale jedneho dna uz vyletovali otacky cize spinac odisiel uplne proste to je otazka casu kedy odide. A k tej diagnostike ta neukaze nic absolutne , vsetko normal . V servise mi nevedeli povedat co sposobuje to sklbanie vymenil som snad vsetko co bolo mozne a nic . A nakoniec stacilo vymenit spinac proste to bola len nahoda ze som ho menil .

Editováno: , autor: jabdusko
Vloženo

Tak jsem to kucí byl napíchnout a dle diagnostiky je spínač v pořádku. Reaguje asi 3-4 cm od shora. Myslím, že u mě to bude něco jiného. Navíc to cukání pozoruju už od 50 000 km (nyní 128 000 km) a postupně se to mírně zhoršuje. Když spojku sešlápnu ty 3-4 cm (aby spínač sepnul), tak auto cuká při přidání nebo ubraní plynu podstatně víc (jako by chtěl motor vystoupit).

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...