Host amissus Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 Mi tohle vyloženě přijde na nějaký mechanický problém, když to škubne jen při dání nohy na plyn z nulové polohy (stačí trochu, nemusí být až na zem) a při jeho úplném puštění. Kdžy už mám nohu na plynu, tak mohu přidávat, ubírat a chová se to korektně. Problém je jen to sundání nohy nebo naopak přišlápnutí nesešlápnutého pedálu. V ten moment na motor zapůsobí nebo naopak přestane působit síla, což vede k jeho pohnutí, což by měl zdravý silentblok utlumit. Toť má teorie :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 Mi tohle vyloženě přijde na nějaký mechanický problém, když to škubne jen při dání nohy na plyn z nulové polohy (stačí trochu, nemusí být až na zem) a při jeho úplném puštění. Kdžy už mám nohu na plynu, tak mohu přidávat, ubírat a chová se to korektně. Problém je jen to sundání nohy nebo naopak přišlápnutí nesešlápnutého pedálu. V ten moment na motor zapůsobí nebo naopak přestane působit síla, což vede k jeho pohnutí, což by měl zdravý silentblok utlumit. Toť má teorie :-D Jo takhle, no tak to bych viděl taky tak no, mě to dělalo i z nulové polohy ale i když jsem měl třeba 1/4 a přidal trochu tak auto cuklo.. Co třeba špatné uložení tlumičů? Při náporu pohoné síly na přední kola, tak jestli se nepohnou? Silentbloky se můžeš podívat sám a posoudit stav, takže to jsi určitě udělal první takže to bych netipoval, možná ta reakční vzpěra no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 Právěže když už je plyn jednou stlačený, je jedno kolik, tak příadné ubírání/přidávání pokud neuberu úplně je bez projevu a jede to jak má : \ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 (editace) Právěže když už je plyn jednou stlačený, je jedno kolik, tak příadné ubírání/přidávání pokud neuberu úplně je bez projevu a jede to jak má : \ V tom případě sondu vylučuju Což je dobré páč je to pálka za ten díl Editováno: 6. Září 2012, autor: CostOnerOne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 Ty tlumiče jsou zajímavé, ale na jaře jsem dával na předek nové a dělalo to před nimi se starými a dělá to i s novými. Uložení jsem dával také komplet nové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 rkonf ještě psal o vůlích dále v rozvodu hnací síly, to by bylo blbé, kdyby to cukání způsobovala převodovka nebo diferenciál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 Ty tlumiče jsou zajímavé, ale na jaře jsem dával na předek nové a dělalo to před nimi se starými a dělá to i s novými. Uložení jsem dával také komplet nové. Soudím podle sebe, vím že ho mám horši, a když stojím na parkovišti třeba a mám rejt skoro naplno, tak po celodenním stání v nich pak praská a při rozjedu to tak "hrcne" než se zase srovnají zpátky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 V tom případě sondu vylučuju Což je dobré páč je to pálka za ten díl No, koukal jsem, že takový silentblok motoru stojí přes 3 000, takže možná radši lambda za 2k nebo kolik stojí ta nečína Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 To je fakt no, já dával za Lambdu něco okolo 2200 + 200 za práci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobor Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 No ja sa v tom veľmi nevyznám, Fabiu mám krátko a nie som z toho nadšený, ale nema ona elektronický plyn? Potom je tam nejaký potenciometer, alebo nejaký snímač polohy. V tvojom prípade by som sa povrtal v tomto. Pozri DP. Môže byť ten poťak na začiatku poškodený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 No ja sa v tom veľmi nevyznám, Fabiu mám krátko a nie som z toho nadšený, ale nema ona elektronický plyn? Potom je tam nejaký potenciometer, alebo nejaký snímač polohy. V tvojom prípade by som sa povrtal v tomto. Pozri DP. Môže byť ten poťak na začiatku poškodený. Máš pravdu to tam opravdu je, ten mi uplně vypadl, tím by to taky mohlo být Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 To už mě napadlo, ale nevím, těžko se to popisuje, to škubnutí je takového rázu jako by se něco posunulo nebo zhouplo ... ale za zmínku to také stojí, pokud budou silentbloky a vzpěra OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 Nechci vypadat jako puberťák, ale nehoukne tobě, z tý akcelerace? :_icon_smich2: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 Zatím leda tak v peněžence :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 Zatím leda tak v peněžence :-) To nebude tak horký uvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 CostOnerOne necituj prosím, když odpovídáš na předchozí příspěvek ... nechce se mi to procházet a mazat, ale je to takřka každý druhý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 U mě problém s plynovým pedálem vylučuju. Cuká to i na tempomat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 Nuže tour-de-servis pokračuje. Dal jsem to tam, přitom jsem nechal výslovně zkontrolovat ty silentbloky a vzpěru, tak jsem zvědav, jestli na tom něco najdou. Když ne, asi to kašlu a budu jezdit, dokud se něco nevysype, jinak auto jede výborně : \ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniss Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 Dělá mi to to samé co tobě, už od koupě takže nějakách cca 80tis km to takhle škube, nevím jak předchozí majitel. Už jsem si na to zvykl, jinak auto jede bez problému. Bylo by super kdyb jsi to nějak vyřešil :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 Nuže vypadá to, že se možná trefil kibi. Silentblok na vzpěře je prý natržený, ale ne utržený, takže by to mohlo být tím, ale moc se jim to nezdálo vzhledem k mému problému, prý by to mělo mít i další projevy (chvění řadicí páky, problémy se řazením, třesení nebo zvukové projevy na volnoběh), což u mého auta není. Ale nechám to vyměnit, zase taková položka to není a stejně je to natržené, kdoví, jak dlouho by to vydrželo. Během příštího týdne dám tedy vědět, jestli to pomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 (editace) Silentblok motoru a převodovky je prý vpořádku. Mi se ale zdá, že když zamelu s tím na straně motoru, že z něj slyším takové lehké, jakoby člověk od sebe odlepoval a zase slepoval dvě gumy v rytmu toho, jak s ním kývu, ale nevrže to, ani netluče, když s tím lomcuju, ani na volnoběh, kdy se motor třese jak osika od toho nejde nic zvláštního slyšet, navíc mi auto ani volant absolutně nevibruje na to, jak si mnoho lidí stěžuje, že htp třese celým autem. Editováno: 8. Září 2012, autor: amissus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 Ještě mě napadlo, nemohl by to třeba dělat vytahaný řetěz? Že při přerušení nebo naopak započetí tahu motoru způsobuje nad-normální cuknutí, které neutlumí ani dobré silentbloky? Té doživotnosti rozvodů totiž nevěřím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 14. Září 2012 Sdílet Vloženo 14. Září 2012 Nuže u mě to bylo tou reakční vzpěrou, takže díky za tip kibiho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 14. Září 2012 Sdílet Vloženo 14. Září 2012 Dobrý vědět A co to stálo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 14. Září 2012 Sdílet Vloženo 14. Září 2012 Nějak lehce přes 900 stála ta vzpěra celá a za výměnu si řekli 150. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.