Přejít na obsah

Cuknutí při uvolnění nebo přišlápnutí plynu


simitu

Doporučené příspěvky

Mi tohle vyloženě přijde na nějaký mechanický problém, když to škubne jen při dání nohy na plyn z nulové polohy (stačí trochu, nemusí být až na zem) a při jeho úplném puštění. Kdžy už mám nohu na plynu, tak mohu přidávat, ubírat a chová se to korektně. Problém je jen to sundání nohy nebo naopak přišlápnutí nesešlápnutého pedálu. V ten moment na motor zapůsobí nebo naopak přestane působit síla, což vede k jeho pohnutí, což by měl zdravý silentblok utlumit. Toť má teorie :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mi tohle vyloženě přijde na nějaký mechanický problém, když to škubne jen při dání nohy na plyn z nulové polohy (stačí trochu, nemusí být až na zem) a při jeho úplném puštění. Kdžy už mám nohu na plynu, tak mohu přidávat, ubírat a chová se to korektně. Problém je jen to sundání nohy nebo naopak přišlápnutí nesešlápnutého pedálu. V ten moment na motor zapůsobí nebo naopak přestane působit síla, což vede k jeho pohnutí, což by měl zdravý silentblok utlumit. Toť má teorie :-D

Jo takhle, no tak to bych viděl taky tak no, mě to dělalo i z nulové polohy ale i když jsem měl třeba 1/4 a přidal trochu tak auto cuklo.. Co třeba špatné uložení tlumičů? Při náporu pohoné síly na přední kola, tak jestli se nepohnou?

Silentbloky se můžeš podívat sám a posoudit stav, takže to jsi určitě udělal první takže to bych netipoval, možná ta reakční vzpěra no ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právěže když už je plyn jednou stlačený, je jedno kolik, tak příadné ubírání/přidávání pokud neuberu úplně je bez projevu a jede to jak má : \

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty tlumiče jsou zajímavé, ale na jaře jsem dával na předek nové a dělalo to před nimi se starými a dělá to i s novými. Uložení jsem dával také komplet nové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty tlumiče jsou zajímavé, ale na jaře jsem dával na předek nové a dělalo to před nimi se starými a dělá to i s novými. Uložení jsem dával také komplet nové.

Soudím podle sebe, vím že ho mám horši, a když stojím na parkovišti třeba a mám rejt skoro naplno, tak po celodenním stání v nich pak praská a při rozjedu to tak "hrcne" než se zase srovnají zpátky :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom případě sondu vylučuju ;)

Což je dobré páč je to pálka za ten díl :D

No, koukal jsem, že takový silentblok motoru stojí přes 3 000, takže možná radši lambda za 2k nebo kolik stojí ta nečína

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja sa v tom veľmi nevyznám, Fabiu mám krátko a nie som z toho nadšený, ale nema ona elektronický plyn? Potom je tam nejaký potenciometer, alebo nejaký snímač polohy. V tvojom prípade by som sa povrtal v tomto. Pozri DP. Môže byť ten poťak na začiatku poškodený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja sa v tom veľmi nevyznám, Fabiu mám krátko a nie som z toho nadšený, ale nema ona elektronický plyn? Potom je tam nejaký potenciometer, alebo nejaký snímač polohy. V tvojom prípade by som sa povrtal v tomto. Pozri DP. Môže byť ten poťak na začiatku poškodený.

Máš pravdu to tam opravdu je, ten mi uplně vypadl, tím by to taky mohlo být

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To už mě napadlo, ale nevím, těžko se to popisuje, to škubnutí je takového rázu jako by se něco posunulo nebo zhouplo ... ale za zmínku to také stojí, pokud budou silentbloky a vzpěra OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nuže tour-de-servis pokračuje. Dal jsem to tam, přitom jsem nechal výslovně zkontrolovat ty silentbloky a vzpěru, tak jsem zvědav, jestli na tom něco najdou. Když ne, asi to kašlu a budu jezdit, dokud se něco nevysype, jinak auto jede výborně : \

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nuže vypadá to, že se možná trefil kibi. Silentblok na vzpěře je prý natržený, ale ne utržený, takže by to mohlo být tím, ale moc se jim to nezdálo vzhledem k mému problému, prý by to mělo mít i další projevy (chvění řadicí páky, problémy se řazením, třesení nebo zvukové projevy na volnoběh), což u mého auta není. Ale nechám to vyměnit, zase taková položka to není a stejně je to natržené, kdoví, jak dlouho by to vydrželo. Během příštího týdne dám tedy vědět, jestli to pomohlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Silentblok motoru a převodovky je prý vpořádku. Mi se ale zdá, že když zamelu s tím na straně motoru, že z něj slyším takové lehké, jakoby člověk od sebe odlepoval a zase slepoval dvě gumy v rytmu toho, jak s ním kývu, ale nevrže to, ani netluče, když s tím lomcuju, ani na volnoběh, kdy se motor třese jak osika od toho nejde nic zvláštního slyšet, navíc mi auto ani volant absolutně nevibruje na to, jak si mnoho lidí stěžuje, že htp třese celým autem.

Editováno: , autor: amissus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě mě napadlo, nemohl by to třeba dělat vytahaný řetěz? Že při přerušení nebo naopak započetí tahu motoru způsobuje nad-normální cuknutí, které neutlumí ani dobré silentbloky? Té doživotnosti rozvodů totiž nevěřím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...