Trautenberk Vloženo 14. Září 2012 Sdílet Vloženo 14. Září 2012 Super tak to je fajn, a vzpěra origo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 14. Září 2012 Sdílet Vloženo 14. Září 2012 Jo, nabízeli mi buď Čínu za 400, druhovýrobu za 700 nebo originál za 900. Akorát teď koukám ve faktuře, že jsem to četl bez DPH, takže včetně vyšla ta originál asi na 1100. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniss Vloženo 15. Září 2012 Sdílet Vloženo 15. Září 2012 Tak super, že si to vyřešil. Já dneska sundal starou vzpěru a koukal jsem na ní. Guma nevypadá nijak potrhaně, pořád tam je, akurát se mi zdá už dost měkká, kýval jsem s ní dost lehce jen prstama. Jak je na tom nová? Má to větší odpor? Jestli má cenu to měnit nebo si nepomůžu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
V.Maxxx Vloženo 16. Září 2012 Sdílet Vloženo 16. Září 2012 nebylo by špatný zrekapitulovat stav kilometrů, stil jízdy a fotku tý starý vzpěry... rád bych se toho cukání taky zbavil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 17. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2012 Stav kilometrů 91k, styl jízdy defenzivní, foto bohužel nemám, nechal jsem ji tam, ať se jí zbaví po svém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ss.rambo Vloženo 17. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2012 Já mám stejný problém na 47kW fabii taky. Vzperu sem měl při přezouvání gum vytáhnutou a natrhnutá nikde nebyla... Ale přišla mi docela měkká. Jízda defenzivní, stav km: 115 000. Vzpěra původni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 17. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2012 Co silentblok motoru a převodovky? Po tom bych šel hned posléze, kdyby se to nevyřešilo vzpěrou, ale to už jsou dražší špásy : \ Navíc tady někdo vzadu psal, tuším rkonf, že to vše poměnil a nepomohlo to . . . Ani ta úvaha o plynovém pedálu není marná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 Ještě dodatek pro ty, kterým to dělá, máte v autě klimatizaci? Já než to vyřešil, tak nevím proč, ale celkem znatelně se to cukání při sešlápnutí/puštění plynu zhoršilo se zapnutou klimatizací. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 Potvrzuji, s klimou je to horší. Kompresor zatěžuje motor, takže se při sešlápnutí nebo uvolnění plynu musí překonat vetší přechodový odpor. Když jede klima na vysoký výkon, tak se i spojka zdá taková slabší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 rkonf: Ještě dotaz, máš na motoru původní zapalovací cívky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 19. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2012 Mám původní (rok 2005, najeto 127 tisíc km). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 4. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2012 (editace) Tak všechny stabilizátory, čepy, silentbloky, reakční vzpěry a všechno okolo mám v pořádku a auto pořád dost nepříjemně cuká při přeřazení. Nemůžou to dělat rozvody? Jak to zkontrolovat? Přijde mi tohle jako neřešitelný problém :-( Ještě jsem tu na foru četl názor, že to způsobený velkou časovou prodlevou serva ve škrtící klapce, takže když se šlapnem nebo pustíme plynový pedál, tak poloha klapky se projeví se spožděním což muže způsobit cuknutí. Údajně to řeší CIMBU, kdy vymění řídící jednotku motoru za jinou značku s upraveným softem. Cena je 3000Kč, maličko mi to vrtá hlavou :-) Editováno: 4. Prosinec 2012, autor: Fajfy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 8. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2012 Já soft od Cimbu mám od roku 2007, bohužel to taky nic neřeší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 Co ta úvaha s plynovým pedálem nebo rozvody, někdo, kdo toho měnil a cuká mu dále? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 Myslím, že plynový pedál můžeme také vyloučit, protože na tempomat mi to cuká též. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 19. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2012 S tím cukáním se toho moc dělat nedá, pokud jsou všechny gumový díly v pořádku. Dost to ovlivňuje i celková vůle v hnacím ústrojí (někdy bývá dost velká). Prostě rozdíl mezi malou dodávkou paliva a žádnou je dost velkej a v podstatě takhle cukaj všechny dnešní motory. Jen je to u některejch znát víc a u některejch míň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniss Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 řešení problému viz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 23. leden 2013 Sdílet Vloženo 23. leden 2013 Já si myslím, že u mě to řešení nebude. Otáčky mi při řazení klesají normálně a tempomat při sešlápnutí spojky taky vypne. Ještě ten spínač pro jistotu zkontroluju diagnostikou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniss Vloženo 23. leden 2013 Sdílet Vloženo 23. leden 2013 Diagnostika ti nic neukáže podle mě. Já taky neměl problémy s otáčkama při řazení, jen mi to prostě škubalo při uvolnění nebo sešlápnutí plynového pedálu. Po výměně spínače škubání zmizelo. Já být tebou tak to zkusím, investice 300kč a může být po problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 23. leden 2013 Sdílet Vloženo 23. leden 2013 Také bych to za ty prachy zkusil, objednal jsem si i jeden pro sebe, kdyby náhodou. Záleží, jestli je ten spínač jen sepnuto-vypnuto nebo to třeba i vyhodnocuje odpor během dráhy chodu spojky. Taky by mohl být problém, kdyby třeba docházelo k přepnutí toho spínače až po určité míře sešlápnutí, když má třeba spínat hned. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 23. leden 2013 Sdílet Vloženo 23. leden 2013 Spojkový spínač je opravdu klasický spínač a měl by dávat při sešláputém pedálu 1 a při nesešlápnutém 0. Diagnostika to ukázat musí - viz příloha. Jedině mě snad napadá, že by spínač v horní poloze pedálu dával 1, při mírném sešlápnutí 0 a při vetším zase 1. To by fungoval tempomat, otáčky při řazení taky OK, ale cukat by to mohlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 23. leden 2013 Sdílet Vloženo 23. leden 2013 To ano, jen jsem chtěl říct, že dle mého to, že na diagnostice se projeví jeho přepínání ještě nemusí znamenat, že je opravdu v důsledku celé konstrukce funkční. A vzhledem k tomu kolik to stojí se to vyplatí vyzkoušet. I když je to nepravděpodobné, tak tonoucí se stébla chytá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jabdusko Vloženo 23. leden 2013 Sdílet Vloženo 23. leden 2013 (editace) rkonf- Aj mne otacky klasali normalne dlhu dobu a auto sklbalo ,ale jedneho dna uz vyletovali otacky cize spinac odisiel uplne proste to je otazka casu kedy odide. A k tej diagnostike ta neukaze nic absolutne , vsetko normal . V servise mi nevedeli povedat co sposobuje to sklbanie vymenil som snad vsetko co bolo mozne a nic . A nakoniec stacilo vymenit spinac proste to bola len nahoda ze som ho menil . Editováno: 23. leden 2013, autor: jabdusko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. leden 2013 Sdílet Vloženo 23. leden 2013 no len taká náhoda to nebola..že?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 23. leden 2013 Sdílet Vloženo 23. leden 2013 Tak jsem to kucí byl napíchnout a dle diagnostiky je spínač v pořádku. Reaguje asi 3-4 cm od shora. Myslím, že u mě to bude něco jiného. Navíc to cukání pozoruju už od 50 000 km (nyní 128 000 km) a postupně se to mírně zhoršuje. Když spojku sešlápnu ty 3-4 cm (aby spínač sepnul), tak auto cuká při přidání nebo ubraní plynu podstatně víc (jako by chtěl motor vystoupit). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.