Přejít na obsah

Cuknutí při uvolnění nebo přišlápnutí plynu


simitu

Doporučené příspěvky

Jo, nabízeli mi buď Čínu za 400, druhovýrobu za 700 nebo originál za 900. Akorát teď koukám ve faktuře, že jsem to četl bez DPH, takže včetně vyšla ta originál asi na 1100.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak super, že si to vyřešil. Já dneska sundal starou vzpěru a koukal jsem na ní. Guma nevypadá nijak potrhaně, pořád tam je, akurát se mi zdá už dost měkká, kýval jsem s ní dost lehce jen prstama. Jak je na tom nová? Má to větší odpor? Jestli má cenu to měnit nebo si nepomůžu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Co silentblok motoru a převodovky? Po tom bych šel hned posléze, kdyby se to nevyřešilo vzpěrou, ale to už jsou dražší špásy : \

Navíc tady někdo vzadu psal, tuším rkonf, že to vše poměnil a nepomohlo to . . . Ani ta úvaha o plynovém pedálu není marná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě dodatek pro ty, kterým to dělá, máte v autě klimatizaci? Já než to vyřešil, tak nevím proč, ale celkem znatelně se to cukání při sešlápnutí/puštění plynu zhoršilo se zapnutou klimatizací.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak všechny stabilizátory, čepy, silentbloky, reakční vzpěry a všechno okolo mám v pořádku a auto pořád dost nepříjemně cuká při přeřazení. Nemůžou to dělat rozvody? Jak to zkontrolovat? Přijde mi tohle jako neřešitelný problém :-(

Ještě jsem tu na foru četl názor, že to způsobený velkou časovou prodlevou serva ve škrtící klapce, takže když se šlapnem nebo pustíme plynový pedál, tak poloha klapky se projeví se spožděním což muže způsobit cuknutí. Údajně to řeší CIMBU, kdy vymění řídící jednotku motoru za jinou značku s upraveným softem. Cena je 3000Kč, maličko mi to vrtá hlavou :-)

Editováno: , autor: Fajfy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

S tím cukáním se toho moc dělat nedá, pokud jsou všechny gumový díly v pořádku. Dost to ovlivňuje i celková vůle v hnacím ústrojí (někdy bývá dost velká). Prostě rozdíl mezi malou dodávkou paliva a žádnou je dost velkej a v podstatě takhle cukaj všechny dnešní motory. Jen je to u některejch znát víc a u některejch míň.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Diagnostika ti nic neukáže podle mě. Já taky neměl problémy s otáčkama při řazení, jen mi to prostě škubalo při uvolnění nebo sešlápnutí plynového pedálu. Po výměně spínače škubání zmizelo. Já být tebou tak to zkusím, investice 300kč a může být po problému.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také bych to za ty prachy zkusil, objednal jsem si i jeden pro sebe, kdyby náhodou.

Záleží, jestli je ten spínač jen sepnuto-vypnuto nebo to třeba i vyhodnocuje odpor během dráhy chodu spojky. Taky by mohl být problém, kdyby třeba docházelo k přepnutí toho spínače až po určité míře sešlápnutí, když má třeba spínat hned.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spojkový spínač je opravdu klasický spínač a měl by dávat při sešláputém pedálu 1 a při nesešlápnutém 0. Diagnostika to ukázat musí - viz příloha. Jedině mě snad napadá, že by spínač v horní poloze pedálu dával 1, při mírném sešlápnutí 0 a při vetším zase 1. To by fungoval tempomat, otáčky při řazení taky OK, ale cukat by to mohlo...

post-1042-0-01025600-1358927741_thumb.pn

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ano, jen jsem chtěl říct, že dle mého to, že na diagnostice se projeví jeho přepínání ještě nemusí znamenat, že je opravdu v důsledku celé konstrukce funkční. A vzhledem k tomu kolik to stojí se to vyplatí vyzkoušet. I když je to nepravděpodobné, tak tonoucí se stébla chytá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rkonf- Aj mne otacky klasali normalne dlhu dobu a auto sklbalo ,ale jedneho dna uz vyletovali otacky cize spinac odisiel uplne proste to je otazka casu kedy odide. A k tej diagnostike ta neukaze nic absolutne , vsetko normal . V servise mi nevedeli povedat co sposobuje to sklbanie vymenil som snad vsetko co bolo mozne a nic . A nakoniec stacilo vymenit spinac proste to bola len nahoda ze som ho menil .

Editováno: , autor: jabdusko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to kucí byl napíchnout a dle diagnostiky je spínač v pořádku. Reaguje asi 3-4 cm od shora. Myslím, že u mě to bude něco jiného. Navíc to cukání pozoruju už od 50 000 km (nyní 128 000 km) a postupně se to mírně zhoršuje. Když spojku sešlápnu ty 3-4 cm (aby spínač sepnul), tak auto cuká při přidání nebo ubraní plynu podstatně víc (jako by chtěl motor vystoupit).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...