Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Jo nabuduce si pozri v akej sme sekcii :)

  • 8 měsíců později...

Chtěl bych vás požádat o radu, jak vyměnit MAP senzor teploty a tlaku u 1.4 55kw 16v. Vidím tam pouze uprostřed jednu "packu" ta se prstem odtáhne a vyndá senzor nebo je třeba provézt ještě něco navíc? Díky za případnou radu, jsem venku a není tam moc vidět a nechtěl bych to poškodit.

Snímač tlaku máš z lavej bočnej strany motora. Niekde ako ti ide riska na meranie oleja. Trochu je to tam blbo vymyslené, nemotorný prístup ale dá sa to v pohode dať von. Je to len na dvoch skrutkách torx, veľkosť už neviem. Inak zvykne sa aj znášať bordelom, tak keď ho budeš mať vonku odporúčam vyčistiť.

Díky moc za radu - díval jsem se tam i přes zrcátko a ty torxky jsem tam neviděl a snímač měl i trochu vůli, zítra se do toho znova dám. Mám koupený nový na výměnu, starý prohlídnu zkusím vyčistit a když tak nechám jako náhradní.

Keď budeš meniť za druhý tak zo starého musíš potom prehodiť taký pliešok.

Aha že to odšroubuji ještě s něčím, kouknu na to. Ten přístup tam ale není nic moc.

Upraveno od psurn

Díval jsem se na to znovu a mám asi nějakou modernizaci na motoru, protože tam na upevnění žádné šrouby nejsou, je tam opravdu  plastový zobáček ale jde ztuha a mám obavy, aby nepraskl. Tak to ještě zkusím až bude zahřátý motor.

Zdravím, tento týden jsem řešil problém přesně ten co tu rozepisujete, udělal jsem výměnu egr ventilu,celého sání, snímače tlaku , atd. a až po radě od

maros621  a výměně odlučovače oleje motor běhá jak má! v odlučovači oleje byla prasklá memrána! tímto maros621 ti děkuji za radu!

to CiMKO: nakonec jsem zjistil, že ty šrouby tam být opravdu mají - jak jsi psal, ale mně tam prostě chyběly a snímač byl volný a netěsnil. Koupil jsem originál šrouby N 104 420 03 5x16 a dal je tam a zdá se býti po problému. Je až s podivem, jak to auto jezdilo bez obou šroubů..

viem,že niektoré modely (presne už neviem) tam šróby nemali

  • 4 týdny později...

To bude můj případ. Snímač jsem nakonec musel vyměnit za nový, tak snad bude po problému s kolísáním otáček. Zkoušel jsem starý očistit benzínem, ale bez úspěchu. Máte někdo zkušenost, čím by se dal vyčistit? 

Zdravím, měl bych dotaz nevíte někdo co by to mohlo když mě to píše na VAGu - 17811 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Regulacni odchylka
        P1403 - 35-00 -  -
myslím si že je to ERG ventil ale nevím jestli je vadný nebo by stačil vyčistit.

Jinak je to fabia 1,4 16V 55kw kod motoru AUA r.v.2000

Předem děkuji za radu.

  • 1 rok později...

Tak mě tyhle dvě kontroky taky začínají trápit: Na otcově fabce (AUA) permanentně svítí kontrolka výfukových plynů (to jsem viděl), během jízdy se prý po pár metrech rozsvítí ještě EPC (to jsem neviděl, ale věřím tomu). Auto údajně jezdí normálně, žádný nouzák. A teď to nejlepší - VAG nenalezl žádné chyby, všechny readiness OK. Víte někdo, co s tím?   

hmm, koukám, že nikdo nic. Tak ještě jinak - je vůbec možné, že svítí varovná kontrolka a v paměti závad není žádná chyba? Nebo dělám něco blbě?

 

Jedinou chybu jsem našel v klimatizaci - klasika sporadický signál na mísící klapce, ale to dle mého nemůže mít vliv. Teď mě napadá, že jsem asi vynechal servo a airbag, ale to by také nemělo mít vliv... 

Asi se to dá jen dál sledovat .Když to normálně startuje,jezdí,nežere.Přece,kdybys cokoli rozebral a zkoušel očistit,nebo opravit a pak by se ti tam nějaká chyba zobrazila,tak nemůžeš vyloučit,že to není následek té opravy... 

No právě, že už to moc sledovat nemůžu, protože auto musí na emise. A tam se jim ty kontrolky asi líbit nebudou, i když chyby nejsou a readiness jsou samé nuly.

A ty kontrolky nezhasnou vymazáním paměti počítače?Nebo zhasnou a po nastartování se ihned rozsvítí?Nebo po nějaké určité době?Nebo po zvýšení otáček na určitou hodnotu? To by přece nějakou chybu muselo znamenat...Jedině s tím potom zajet na počítač do servisu.S těmi emisemi je to otázka,jestli by jim vadila kontrolka,nebo se spokojili s tím,co naměří.Vsadím se,že by to nebylo prvně,co by tam tu kontrolku viděli.

Mně to přijde hodně zvláštní, že nemáš zapsanou v jednotce motoru nebo abs žádnou chybu. Ta kontrolka výfukových plynů je stejná jako u ovětrání nádrže? Pokud ano, já jsem nedávno asi po 4 letech měnil opět ten ventil N80, on se podle mě za nějaký čas ucpe a nemusí se ani přetankovat. Ale psalo mi samozřejmě chybu s emisemi.

Emise svítí okamžitě (po nastartování nezhasne), EPC se zpravidla přidává po chvíli jízdy.

Je to fakt divný. Podle mě musí primárně vzniknout záznam o chybě, přičemž některé chyby jsou navíc zdůrazněny kontrolkou. Jinými slovy kontrolka bez záznamu chyby svítit nemůže.

Začínám se klonit k variantě, že to je error mezi sedadlem a volantem - ale fakt netuším, kde přesně. Nastartuju auto - kontrolka žlutě svítí - připojím VCDS (origo 12.03) -  jednotka 01 motor - paměť závad - nic...kontrolka vesele svítí.

Nebo že by byla nějaká chyba v kontrolce samotné, resp. budíkách? O tom jsem ale nikdy neslyšel a byla by hodně velká náhody, kdyby to byly zrovna emise a EPC, což je celkem typická kombinace pro celou řadu reálných závad.

To je právě to co myslím,jestli je v tom nějaká pravidelnost. Jak svítí emise okamžitě,dá se to počítačem zhasnout? Přece,kdyby to počítač zhasnul,tak by tam nějaká chyba být musela. Jedině snad to ještě tátovi vzít a prohnat to...

Jak "zhasnout počítačem"? To by obnášelo smazání závady, ale není co mazat...

Chlapi měl jsem jednou na fabii podobný problém. Tyto kontrolky mě svítily, když mi odešel snímač brzdového pedálu, ale to ukázala diagnostika. Zhruba před rokem se mi tyto kontrolky rozsvítily opět, tak jsem téměř s jistotou byl přesvědčen o opětovném problému s tímto snímačem, ale diagnostika nic. Vyměnil jsem ho (kámoš ho měl skladem a půjčil ho) a svítilo to stále. Vyndal jsem žárovky z brzdových světel a jedna měla spečená vlákna. Vyměnil jsem žárovku v brzdových světlech a bylo po problému. Třeba to s vaším problémem nemá nic společného, ale podělím se.

dobrý tip, o víkendu na to mrknu

Ještě lovím v paměti, jestli to vůbec napoprvé (vadný snímač) ta diagnostika ukázala, nebo jsme na to přišli až po sešlápnutí brzdového pedálu a nesvítila brzdová světla?

A proskenoval jsi i ostatní řídící jednotky mimo řídící jednotku motoru? Je podivné, že by svítily kontrolky bez nějaké uložené chyby.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.