Přejít na obsah

EPC a SYSTEM KONTROLY VYFUKOVYCH PLYNU


bebasek

Doporučené příspěvky

  • o 8 měsíců později...

Chtěl bych vás požádat o radu, jak vyměnit MAP senzor teploty a tlaku u 1.4 55kw 16v. Vidím tam pouze uprostřed jednu "packu" ta se prstem odtáhne a vyndá senzor nebo je třeba provézt ještě něco navíc? Díky za případnou radu, jsem venku a není tam moc vidět a nechtěl bych to poškodit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snímač tlaku máš z lavej bočnej strany motora. Niekde ako ti ide riska na meranie oleja. Trochu je to tam blbo vymyslené, nemotorný prístup ale dá sa to v pohode dať von. Je to len na dvoch skrutkách torx, veľkosť už neviem. Inak zvykne sa aj znášať bordelom, tak keď ho budeš mať vonku odporúčam vyčistiť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky moc za radu - díval jsem se tam i přes zrcátko a ty torxky jsem tam neviděl a snímač měl i trochu vůli, zítra se do toho znova dám. Mám koupený nový na výměnu, starý prohlídnu zkusím vyčistit a když tak nechám jako náhradní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díval jsem se na to znovu a mám asi nějakou modernizaci na motoru, protože tam na upevnění žádné šrouby nejsou, je tam opravdu  plastový zobáček ale jde ztuha a mám obavy, aby nepraskl. Tak to ještě zkusím až bude zahřátý motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, tento týden jsem řešil problém přesně ten co tu rozepisujete, udělal jsem výměnu egr ventilu,celého sání, snímače tlaku , atd. a až po radě od

maros621  a výměně odlučovače oleje motor běhá jak má! v odlučovači oleje byla prasklá memrána! tímto maros621 ti děkuji za radu!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to CiMKO: nakonec jsem zjistil, že ty šrouby tam být opravdu mají - jak jsi psal, ale mně tam prostě chyběly a snímač byl volný a netěsnil. Koupil jsem originál šrouby N 104 420 03 5x16 a dal je tam a zdá se býti po problému. Je až s podivem, jak to auto jezdilo bez obou šroubů..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravím, měl bych dotaz nevíte někdo co by to mohlo když mě to píše na VAGu - 17811 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Regulacni odchylka
        P1403 - 35-00 -  -
myslím si že je to ERG ventil ale nevím jestli je vadný nebo by stačil vyčistit.

Jinak je to fabia 1,4 16V 55kw kod motoru AUA r.v.2000

Předem děkuji za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Tak mě tyhle dvě kontroky taky začínají trápit: Na otcově fabce (AUA) permanentně svítí kontrolka výfukových plynů (to jsem viděl), během jízdy se prý po pár metrech rozsvítí ještě EPC (to jsem neviděl, ale věřím tomu). Auto údajně jezdí normálně, žádný nouzák. A teď to nejlepší - VAG nenalezl žádné chyby, všechny readiness OK. Víte někdo, co s tím?   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hmm, koukám, že nikdo nic. Tak ještě jinak - je vůbec možné, že svítí varovná kontrolka a v paměti závad není žádná chyba? Nebo dělám něco blbě?

 

Jedinou chybu jsem našel v klimatizaci - klasika sporadický signál na mísící klapce, ale to dle mého nemůže mít vliv. Teď mě napadá, že jsem asi vynechal servo a airbag, ale to by také nemělo mít vliv... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ty kontrolky nezhasnou vymazáním paměti počítače?Nebo zhasnou a po nastartování se ihned rozsvítí?Nebo po nějaké určité době?Nebo po zvýšení otáček na určitou hodnotu? To by přece nějakou chybu muselo znamenat...Jedině s tím potom zajet na počítač do servisu.S těmi emisemi je to otázka,jestli by jim vadila kontrolka,nebo se spokojili s tím,co naměří.Vsadím se,že by to nebylo prvně,co by tam tu kontrolku viděli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně to přijde hodně zvláštní, že nemáš zapsanou v jednotce motoru nebo abs žádnou chybu. Ta kontrolka výfukových plynů je stejná jako u ovětrání nádrže? Pokud ano, já jsem nedávno asi po 4 letech měnil opět ten ventil N80, on se podle mě za nějaký čas ucpe a nemusí se ani přetankovat. Ale psalo mi samozřejmě chybu s emisemi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Emise svítí okamžitě (po nastartování nezhasne), EPC se zpravidla přidává po chvíli jízdy.

Je to fakt divný. Podle mě musí primárně vzniknout záznam o chybě, přičemž některé chyby jsou navíc zdůrazněny kontrolkou. Jinými slovy kontrolka bez záznamu chyby svítit nemůže.

Začínám se klonit k variantě, že to je error mezi sedadlem a volantem - ale fakt netuším, kde přesně. Nastartuju auto - kontrolka žlutě svítí - připojím VCDS (origo 12.03) -  jednotka 01 motor - paměť závad - nic...kontrolka vesele svítí.

Nebo že by byla nějaká chyba v kontrolce samotné, resp. budíkách? O tom jsem ale nikdy neslyšel a byla by hodně velká náhody, kdyby to byly zrovna emise a EPC, což je celkem typická kombinace pro celou řadu reálných závad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi měl jsem jednou na fabii podobný problém. Tyto kontrolky mě svítily, když mi odešel snímač brzdového pedálu, ale to ukázala diagnostika. Zhruba před rokem se mi tyto kontrolky rozsvítily opět, tak jsem téměř s jistotou byl přesvědčen o opětovném problému s tímto snímačem, ale diagnostika nic. Vyměnil jsem ho (kámoš ho měl skladem a půjčil ho) a svítilo to stále. Vyndal jsem žárovky z brzdových světel a jedna měla spečená vlákna. Vyměnil jsem žárovku v brzdových světlech a bylo po problému. Třeba to s vaším problémem nemá nic společného, ale podělím se.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...