Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Projel jsem to všechno, jen jsem možná zapomněl na servo a airbagy. Podle DP by ale kontrolka měla reagovat jen na chyby ŘJ motoru a ŘJ automatické převodovky (což auto nemá).

 

Ten spínač mě také napadl, ale brzdová světla svítí, jak mají...

Vloženo

Vyzkoušej nasimulovat nějakou závadu, třeba odpoj vstřik a pak se podívej, co na to diagnostika. pokud diagnostika chybu najde, tak by mohl být problém v budících.

Vloženo

Tak už jsem tu chybu z auta vymlátil:

17566 - snimac tlaku v sacim potrubi (G71)

            P1158 - 35-10 - neverohodny signal - Sporadická

 

Zajímavé je, že ihned po nastartování je paměť závad prázdná (i když kontrolka emisí svítí), chyba se objeví tak po pěti - deseti minutách, což se zpravidla už rozsvítí i EPC. Po smazání chyby (motor běží), kontrolka emisí zhasne okamžitě, EPC až po opětovném nastartování.

Funguje to tak, že pokud dojde k chybě, rozsvítí se EPC a kontrolka emisích + záznam o chybě. Po opětovném nastartování svítí už jen emise a záznam o sporadické chybě se kamsi ztratí...nechápu.

Chyba se po smazání vrací, takže mě asi čeká výměna čidla. Doufám, že to není v drátech, protože jestli něco nesnáším, tak je to kontrola hlavního svazku...

  • o 2 týdny později...
Vloženo

tak se té chyby nějak nemůžu zbavit - kabeláž zkontrolována, čidlo vyměněno za nové a dělá to stále. Takže teoreticky zbývá zkontrolovat těsnost sání. Může ten "bordel v tlaku" dělat i něco jiného? Třeba EGR?

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

s odstupem času snad mohu říct, že závada opravena - problém byl v tom novém čidle tlaku - mělo úplně stejnou závadu jako to původní. Uvážíme-li fakt, že to čidlo může vykazovat celkem tři chyby (zkrat na kostru, zkrat na plus a nesmyslný signál) + v provedení trvalé a sporadické + v tom čidle je zároveň čidlo teploty (dalších 2 x 3 chyby), tak to tedy byla hodně velká smůla.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Ahoj, řeším následující problém, jenž mě v různých časových intervalech trápí již několik let: nejdříve se obyčejně rozsvítí kontrolka emisí a poté EPC a spustí se nouzový režim. Takže musím vypnout a nastartovat motor.

Přikládám zobrazené 4 chyby, jenž jsou předpokládám propojené a způsobuje je hledaná závada.

Auto jinak jede a brzdí dobře.

Kdyby někdo věděl kde se problém nachází budu rád za odpověď.

 

Address 01: Engine        Labels: 036-906-034-APE.lbl
   Part No: 036 906 034 HE
   Component:  MARELLI 4TV        6294  
   Coding: 00031
   2 Faults Found:

16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96) 
            P0106 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
17912 - Intake Air System 
            P1504 - 35-10 - Leak Detected - Intermittent
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 6R0-907-37x-ABS80.lbl
   Part No SW: 6Q0 907 379 AA    HW: 6Q0 907 379 AA
   Component: ABS 8.0 front   H03 0001  
   Revision: 00000000    Serial number: 00000000000000
   Coding: 0000005
2 Faults Found:

01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101101
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 228
                    Mileage: 194598 km
                    Time Indication: 0

18265 - Load Signal 
            P1857 - 000 - Error Message from ECU - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 228
                    Time Indication: 0

Vloženo

Díky za reakce.

to Tonda-B: mám BKY, čidlo jsem měnil již 2x (ale dával jsem levnější aftermarket), naposledy od Boshe. Po výměně se to zdálo býti lepší, ale nakonec se to zůstalo vlastně stejné. Zřejmě s postupem času se zvětšuje frekvence poruch, odhadl bych nyní 200 km ok a pak to obyčejně přepne do nouzáku 2x krátce po sobě. 

to Wittmann: měnil jsem filter za originál a dal i nové těsnění pod filterbox. Samotné sací potrubí jsem nesundával. Z těch všech šroubků na filterboxu nemohu jeden zcela dotáhnout - napadlo mě, zda to není tím, ale to asi ne. Mohl by jsi mě navést, jak provézt ve Vagu ten log a čeho. Občas se rozsvítí emise (někdy zase zhasnou) a pak EPC a to je nouzový režim.

Vloženo

No ale ten šroub by mohl být problém. Kup přípravek na čištění škrtících klapek, nastartuj a nastříkej ho na sání, zejména na tu část, kde je ten problémový šroub. Pokud se po aplikaci změní otáčky (motor se přidusí), tak to netěsní.

Stáhni si dílenskou příručku, je tam popsaná diagnostika a popis bloků hodnot s měřenými veličinami. Sleduj hodnotu právě z toho čidla tlaku (G71?). Může být i problém v kabeláži. Interval 200 km je ale dost dlouhý - to se bude hledat pěkně blbě.

Vloženo (editace)

Šroub jsem zkoušel v okolí oblepit a bylo to bez efektu, tak si myslím, že tím to snad není..

Jezdím často delší trasy, tak bych se do toho mohl trefit. Zkusil jsem ten log, zřejmě funguje. Ale pokud tomu správně rozumím, i když by se mi uložila nějaká nereálně nízká nebo vysoká hodnota, tak nebudu znát příčinu, protože to se stane při jízdě  z ničeho nic.

Napadlo mě ještě, jestli to nemá souvislost s těmi brzdami, ale podtlaková hadice se zdá být na pohled v pořádku.

Editováno: , autor: psurn
Vloženo

I kdybys filtr a celý airbox sundal, nemělo by to za škrtící klapkou dělat nic zvláštního.

Postatné je to, co je mezi klapkou a sacími kanály.

Ty všechny hadičky a jejich neporušenost a také těleso sacího potrubí jako takové.

Pokud přijedeš, vypneš motor a při 2 až 3 šlápnutích na brzdu máš ještě k dispozici podtlak, je asi posilovač a zpětný ventilek OK.

Vloženo

Když přijedu a vypnu motor, tak lze pedál sešlápnout, na potřetí je to již méně. Ale zdá se mi, že když třeba dojíždím k přejezdu bez motoru, takže to auto velice rychle přestane skoro brzdit a musí se vyvíjet značná síla na slabé brždění. Nedovedu si představit, co by se stalo z prudkého kopce s rozjetým autem bez motoru, zda bych ho dokázal ubrzdit.

Vloženo

Udělal jsem log tlakového čidla, na záznamu je část cesty, ve které se mi sice nerozsvítilo EPC, ale v 989s mi zhasl motor při jízdě z kopce sám od sebe. To se mi dlouho nestalo. Dále jsem zjistil, že mi docela kolísá volnoběh a někdy klesne i k 500 ot. ( 135s nebo 235s).

LOG-01-003-xxx-xxxt3.xlsx

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...