Leden 25, 20187 r Projel jsem to všechno, jen jsem možná zapomněl na servo a airbagy. Podle DP by ale kontrolka měla reagovat jen na chyby ŘJ motoru a ŘJ automatické převodovky (což auto nemá). Ten spínač mě také napadl, ale brzdová světla svítí, jak mají...
Leden 25, 20187 r Vyzkoušej nasimulovat nějakou závadu, třeba odpoj vstřik a pak se podívej, co na to diagnostika. pokud diagnostika chybu najde, tak by mohl být problém v budících.
Leden 28, 20187 r Tak už jsem tu chybu z auta vymlátil: 17566 - snimac tlaku v sacim potrubi (G71) P1158 - 35-10 - neverohodny signal - Sporadická Zajímavé je, že ihned po nastartování je paměť závad prázdná (i když kontrolka emisí svítí), chyba se objeví tak po pěti - deseti minutách, což se zpravidla už rozsvítí i EPC. Po smazání chyby (motor běží), kontrolka emisí zhasne okamžitě, EPC až po opětovném nastartování. Funguje to tak, že pokud dojde k chybě, rozsvítí se EPC a kontrolka emisích + záznam o chybě. Po opětovném nastartování svítí už jen emise a záznam o sporadické chybě se kamsi ztratí...nechápu. Chyba se po smazání vrací, takže mě asi čeká výměna čidla. Doufám, že to není v drátech, protože jestli něco nesnáším, tak je to kontrola hlavního svazku...
Únor 6, 20187 r tak se té chyby nějak nemůžu zbavit - kabeláž zkontrolována, čidlo vyměněno za nové a dělá to stále. Takže teoreticky zbývá zkontrolovat těsnost sání. Může ten "bordel v tlaku" dělat i něco jiného? Třeba EGR?
Březen 13, 20187 r s odstupem času snad mohu říct, že závada opravena - problém byl v tom novém čidle tlaku - mělo úplně stejnou závadu jako to původní. Uvážíme-li fakt, že to čidlo může vykazovat celkem tři chyby (zkrat na kostru, zkrat na plus a nesmyslný signál) + v provedení trvalé a sporadické + v tom čidle je zároveň čidlo teploty (dalších 2 x 3 chyby), tak to tedy byla hodně velká smůla.
Duben 22, 20196 r Ahoj, řeším následující problém, jenž mě v různých časových intervalech trápí již několik let: nejdříve se obyčejně rozsvítí kontrolka emisí a poté EPC a spustí se nouzový režim. Takže musím vypnout a nastartovat motor. Přikládám zobrazené 4 chyby, jenž jsou předpokládám propojené a způsobuje je hledaná závada. Auto jinak jede a brzdí dobře. Kdyby někdo věděl kde se problém nachází budu rád za odpověď. Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.lbl Part No: 036 906 034 HE Component: MARELLI 4TV 6294 Coding: 00031 2 Faults Found: 16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96) P0106 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent 17912 - Intake Air System P1504 - 35-10 - Leak Detected - Intermittent Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 6R0-907-37x-ABS80.lbl Part No SW: 6Q0 907 379 AA HW: 6Q0 907 379 AA Component: ABS 8.0 front H03 0001 Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000 Coding: 0000005 2 Faults Found: 01314 - Engine Control Module 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6 Reset counter: 228 Mileage: 194598 km Time Indication: 0 18265 - Load Signal P1857 - 000 - Error Message from ECU - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6 Reset counter: 228 Time Indication: 0
Duben 22, 20196 r Nevěrohodný signál z tohoto čidla: https://www.autokelly.cz/Product/VD-5WK9693Z/8369400/39849642;39850140;7;1549;139208;35129783;34876222;33162859 Tedy pokud máš jeden z uvedených motorů. A dokonce tě ŘJ podezřívá, že se někudy přisává falešný vzduch do sacího potrubí. ABS-ové chyby jsou až návazné. Těch si nevšímej.
Duben 22, 20196 r obě první chyby může mít na svědomí prasklé či jinak netěsné sání. Chtělo by to u dělat log a trefit se do okamžiku, kdy se chyba projeví.
Duben 23, 20196 r Díky za reakce. to Tonda-B: mám BKY, čidlo jsem měnil již 2x (ale dával jsem levnější aftermarket), naposledy od Boshe. Po výměně se to zdálo býti lepší, ale nakonec se to zůstalo vlastně stejné. Zřejmě s postupem času se zvětšuje frekvence poruch, odhadl bych nyní 200 km ok a pak to obyčejně přepne do nouzáku 2x krátce po sobě. to Wittmann: měnil jsem filter za originál a dal i nové těsnění pod filterbox. Samotné sací potrubí jsem nesundával. Z těch všech šroubků na filterboxu nemohu jeden zcela dotáhnout - napadlo mě, zda to není tím, ale to asi ne. Mohl by jsi mě navést, jak provézt ve Vagu ten log a čeho. Občas se rozsvítí emise (někdy zase zhasnou) a pak EPC a to je nouzový režim.
Duben 23, 20196 r No ale ten šroub by mohl být problém. Kup přípravek na čištění škrtících klapek, nastartuj a nastříkej ho na sání, zejména na tu část, kde je ten problémový šroub. Pokud se po aplikaci změní otáčky (motor se přidusí), tak to netěsní. Stáhni si dílenskou příručku, je tam popsaná diagnostika a popis bloků hodnot s měřenými veličinami. Sleduj hodnotu právě z toho čidla tlaku (G71?). Může být i problém v kabeláži. Interval 200 km je ale dost dlouhý - to se bude hledat pěkně blbě.
Duben 23, 20196 r Šroub jsem zkoušel v okolí oblepit a bylo to bez efektu, tak si myslím, že tím to snad není.. Jezdím často delší trasy, tak bych se do toho mohl trefit. Zkusil jsem ten log, zřejmě funguje. Ale pokud tomu správně rozumím, i když by se mi uložila nějaká nereálně nízká nebo vysoká hodnota, tak nebudu znát příčinu, protože to se stane při jízdě z ničeho nic. Napadlo mě ještě, jestli to nemá souvislost s těmi brzdami, ale podtlaková hadice se zdá být na pohled v pořádku. Upraveno Duben 23, 20196 r od psurn
Duben 24, 20196 r I kdybys filtr a celý airbox sundal, nemělo by to za škrtící klapkou dělat nic zvláštního. Postatné je to, co je mezi klapkou a sacími kanály. Ty všechny hadičky a jejich neporušenost a také těleso sacího potrubí jako takové. Pokud přijedeš, vypneš motor a při 2 až 3 šlápnutích na brzdu máš ještě k dispozici podtlak, je asi posilovač a zpětný ventilek OK.
Duben 24, 20196 r Když přijedu a vypnu motor, tak lze pedál sešlápnout, na potřetí je to již méně. Ale zdá se mi, že když třeba dojíždím k přejezdu bez motoru, takže to auto velice rychle přestane skoro brzdit a musí se vyvíjet značná síla na slabé brždění. Nedovedu si představit, co by se stalo z prudkého kopce s rozjetým autem bez motoru, zda bych ho dokázal ubrzdit.
Duben 27, 20196 r Udělal jsem log tlakového čidla, na záznamu je část cesty, ve které se mi sice nerozsvítilo EPC, ale v 989s mi zhasl motor při jízdě z kopce sám od sebe. To se mi dlouho nestalo. Dále jsem zjistil, že mi docela kolísá volnoběh a někdy klesne i k 500 ot. ( 135s nebo 235s). LOG-01-003-xxx-xxxt3.xlsx
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.