Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mám takový trochu zbytečný dotaz - jeden kamarád mi tvrdí, že mu kdysi u fábie SDI rupnul klínový (drážkový) řemen a že mu okamžitě přestal jít posilovač. Mě se to moc nezdá, protože žiju v tom, že všechny fábie mají čerpadlo posilovače elektrické. A navíc jednu fábii SDI doma máme (2004) a asi před rokem nám taky prasknul řemen. Auto sice přestalo dobíjet, přestala jít klima, ale posilovač pořád posiloval.

Jak to tedy je? Dávaly se do fábií jenom elektrická čerpadla serva, nebo i ty poháněné řemenem (jako např v oktávii 1)?

Vloženo

je to i dost prakticky možné, protože když není šťáva, servo se odporoučí mezi prvníma...stačí slabá baterka, budíky svítí jak vánoční stromek a servo chvilkama jde - nejde :)

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

táta má Fabii 1,4 MPi, rok 2001 a kromě řemenice alternátoru, vodní pumpy, klikové hřídele a napínací kladky řemen pohání ještě jednu řemenici, může to být řemenice od servočerpadla nebo ne? Klimu to nemá, takže mě napadá jen to servočerpadlo. Je to tak?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...