Publikováno Říjen 2, 201212 r zdravim vas vsetkych mam taky mensi problem s fabiou I RS...niekedy pri starte ked otocim klucom do podlednej tretej polohy sa mi neroztoci starter len v nom tukne a nic sa nedeje...niekedy sa mi to podari nastartovat hned a niekedy az na piaty pokus....vsetky kontrolky mi zhasinaju normalne a s autom nie je ziaden problem iba toto....cez VAG ziadne chyby neukazalo...dakujem za odpovede
Říjen 2, 201212 r Můj tip je startér před smrtí. Kolega měl stejné příznaky. Po výměně startéru má klid.
Říjen 2, 201212 r Napiš to tady deset krát, ostatní ať se jdou zeptat jinam, však jen tvůj problém je ten hlavní!!!!!!
Říjen 2, 201212 r Autor Napiš to tady deset krát, ostatní ať se jdou zeptat jinam, však jen tvůj problém je ten hlavní!!!!!! tak stane sa...chyba internetu prvykrat mi napisalo ze sa to neda zobrazit a ze to mam skusit opat tak som skusil a dalo mi obe temy naraz
Říjen 2, 201212 r Autor Jo a změnilo ti to i nadpis co? ty citas ci ani nie???...ved som napisla ze som to urobil opat len som skopiroval to co som napisal lebo mi napisalo ze sa tema neda pridat a ze to mam skusit este raz...pozrel som ci ju zobrazilo a nebola tam tak som to zopakoval...
Říjen 3, 201212 r Autor OK, buď to je startér nebo spínačka, ale spíše startér na výměnu uhlíku. este raz sa ospravedlnujem vsetkym uz som napisal spravu adminovi aby to zmazal a teraz prosim vas podme riesit ten problem... ja to tak isto typujem na tie uhliky ked starter vyskoci no neroztoci sa...ale mam este jednu otazku je problem to rozmontovat a vymenit tie uhliky???
Říjen 3, 201212 r Rozebrání a výměna součástek startéru je hračka, zvládne to opravdu každý kdo kdy v ruce držel šroubovák a klíč. Horší (tedy pro mně) bylo ten startér vydolovat ven (1,4 16v). Nevím jak je to u nafťáků, ale u mně musela jít ven baterka i s krytem pro lepší přístup z vrchu. Největší porod byl asi ten jeden z těch dvou šroubů co drží startér, při jeho vytahování zavazelo táhlo (vyvažovač?) řazení . Ven jsem ten startér doloval asi třičtvrtě hodiny, zpátky jsem jej tam měl asi za pět minut Takže určitě se toho nebát a jít do toho.
Říjen 3, 201212 r Autor Rozebrání a výměna součástek startéru je hračka, zvládne to opravdu každý kdo kdy v ruce držel šroubovák a klíč. Horší (tedy pro mně) bylo ten startér vydolovat ven (1,4 16v). Nevím jak je to u nafťáků, ale u mně musela jít ven baterka i s krytem pro lepší přístup z vrchu. Největší porod byl asi ten jeden z těch dvou šroubů co drží startér, při jeho vytahování zavazelo táhlo (vyvažovač?) řazení . Ven jsem ten startér doloval asi třičtvrtě hodiny, zpátky jsem jej tam měl asi za pět minut Takže určitě se toho nebát a jít do toho. no podobne je to aj u mna uz som to mal rozobrate len starter som vonku nedaval lebo som iba precistoval kontakty ked minus kabel na starter som mal na kostre kompletne zaoxidovany tak som myslel ze toto je chyba ale islo mi to asi trikrat a potom zase nic len vyskoci a nerotoci sa takze mi ostava uz to len rozobrat
Říjen 4, 201212 r Já jsem použil toto: http://www.oleje-total.cz/prumyslove-oleje-a-maziva/plasticka-maziva/univerzalni-automobilova-plasticka-maziva/trida-nlgi-2/total-multis-complex-s2a-0-4kg Mám s ním dobré zkušenosti i ze zaměstnání. Rozsah teplot je optimální a vydrží i vyšší teploty které jsou v okolí motoru, tudíž ze startéru pak nevytéká. Možná ti ale někdo poradí i něco jiného, lepšího
Říjen 4, 201212 r Autor tak nasiel som si cas trochu skor a dnes sa mi to podarilo vymontovat a rozobrat...prvu vec co som si vsimol su zaoxidovane kontakty ale neskutocne zaoxidovane a vo vnutri polamane kryty uhlikov ktore tam led ledva drzali tie uhliky a hned ako som to vybral tak mi vypadli tie uhlikyz tych uchyteni...takze dnes ked dojdem z prace to idem komplet vycistit a cakam na tie drziaky plastove aby som to mohol zmontovat a potom dam vediet ci sa to podarilo ci nie
Říjen 4, 201212 r Plastové držáky uhlíků? Já mám dojem že ten věnec na uhlíky je kovový,ne? Plast je tam akorát na té planetové převodovce, ten občas rozlámaný bývá. JJ, pořádně to vymej technickým benzínem, nebo nečím podobným neagresivním a rozumně to pak promaž vhodným mazivem. Nezapomeň dát i mazivo na to kluzné ložisko unašeče do těch malých kulatých prohlubní. Jinak na hřídeli toho unašeče by měl být u jedné strany takový malý otvor, tam nakapat, nebo stříknout WD, či silikon-je to pro tu vnitřní pružinu, lépe pak klouže a nedře se tolik o vnitřní stěnu
Říjen 8, 201212 r Autor takze strater som cely rozobral a vymenil som tie drziaky uhlikov vsetky 4 kusy a ano su plastove a drzia tu pruzinu ktora tlaci uhlik na rotor startera oprava stala 4,40 eura...potom som to premazal a vsetko naspat poskladal a auto odvtedy som startoval minimalne 20 krat a vsetko na prvykrat bez akychkolvek problemov....dakujem vsetkym za typy a dufam ze tato tema pomoze aj inym ludom ak budu mat podobny problem
Říjen 8, 201212 r Mě vůbec v první chvíli nedošlo, že nafťáky mají jiný startér než ty 16v benzíny Já ve svém startéru (1,0kW) mám kovový věnec i držáky uhlíků, ale dost se divím, že u těch silnějších a větších startérů co dávali na nafťáky nacpali plast No hlavně že už starty fungují a vše běží jak má. Já svůj startér čistil nedávno (chrčel) a teď mám vždycky radost když jen cvrnknu klíčky v zapalování a motor v mžiku krásně běží
Říjen 9, 201212 r Autor aj ja som sa cudoval ze su tie kryty plastove ale tak hlane ze som to zohnal lebo v predajnach o niecom takom ani nevedeli ze sa to da kupit samostatne a tak mi davali len cele kompletne drziaky...takze som rad ze uz to funguje a dakujem vsetkym za rady
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.