Přejít na obsah

problem pri starte


luki977

Doporučené příspěvky

zdravim vas vsetkych mam taky mensi problem s fabiou I RS...niekedy pri starte ked otocim klucom do podlednej tretej polohy sa mi neroztoci starter len v nom tukne a nic sa nedeje...niekedy sa mi to podari nastartovat hned a niekedy az na piaty pokus....vsetky kontrolky mi zhasinaju normalne a s autom nie je ziaden problem iba toto....cez VAG ziadne chyby neukazalo...dakujem za odpovede

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a změnilo ti to i nadpis co?

ty citas ci ani nie???...ved som napisla ze som to urobil opat len som skopiroval to co som napisal lebo mi napisalo ze sa tema neda pridat a ze to mam skusit este raz...pozrel som ci ju zobrazilo a nebola tam tak som to zopakoval...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, buď to je startér nebo spínačka, ale spíše startér na výměnu uhlíku.

este raz sa ospravedlnujem vsetkym uz som napisal spravu adminovi aby to zmazal a teraz prosim vas podme riesit ten problem...

ja to tak isto typujem na tie uhliky ked starter vyskoci no neroztoci sa...ale mam este jednu otazku je problem to rozmontovat a vymenit tie uhliky???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozebrání a výměna součástek startéru je hračka, zvládne to opravdu každý kdo kdy v ruce držel šroubovák a klíč. Horší (tedy pro mně) bylo ten startér vydolovat ven (1,4 16v). Nevím jak je to u nafťáků, ale u mně musela jít ven baterka i s krytem pro lepší přístup z vrchu. Největší porod byl asi ten jeden z těch dvou šroubů co drží startér, při jeho vytahování zavazelo táhlo (vyvažovač?) řazení :wallbash: . Ven jsem ten startér doloval asi třičtvrtě hodiny, zpátky jsem jej tam měl asi za pět minut :kol-28: Takže určitě se toho nebát a jít do toho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozebrání a výměna součástek startéru je hračka, zvládne to opravdu každý kdo kdy v ruce držel šroubovák a klíč. Horší (tedy pro mně) bylo ten startér vydolovat ven (1,4 16v). Nevím jak je to u nafťáků, ale u mně musela jít ven baterka i s krytem pro lepší přístup z vrchu. Největší porod byl asi ten jeden z těch dvou šroubů co drží startér, při jeho vytahování zavazelo táhlo (vyvažovač?) řazení :wallbash: . Ven jsem ten startér doloval asi třičtvrtě hodiny, zpátky jsem jej tam měl asi za pět minut :kol-28: Takže určitě se toho nebát a jít do toho.

no podobne je to aj u mna uz som to mal rozobrate len starter som vonku nedaval lebo som iba precistoval kontakty ked minus kabel na starter som mal na kostre kompletne zaoxidovany tak som myslel ze toto je chyba ale islo mi to asi trikrat a potom zase nic len vyskoci a nerotoci sa takze mi ostava uz to len rozobrat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem použil toto: http://www.oleje-total.cz/prumyslove-oleje-a-maziva/plasticka-maziva/univerzalni-automobilova-plasticka-maziva/trida-nlgi-2/total-multis-complex-s2a-0-4kg

Mám s ním dobré zkušenosti i ze zaměstnání. Rozsah teplot je optimální a vydrží i vyšší teploty které jsou v okolí motoru, tudíž ze startéru pak nevytéká. Možná ti ale někdo poradí i něco jiného, lepšího :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak nasiel som si cas trochu skor a dnes sa mi to podarilo vymontovat a rozobrat...prvu vec co som si vsimol su zaoxidovane kontakty ale neskutocne zaoxidovane a vo vnutri polamane kryty uhlikov ktore tam led ledva drzali tie uhliky a hned ako som to vybral tak mi vypadli tie uhlikyz tych uchyteni...takze dnes ked dojdem z prace to idem komplet vycistit a cakam na tie drziaky plastove aby som to mohol zmontovat a potom dam vediet ci sa to podarilo ci nie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Plastové držáky uhlíků? Já mám dojem že ten věnec na uhlíky je kovový,ne? Plast je tam akorát na té planetové převodovce, ten občas rozlámaný bývá.

JJ, pořádně to vymej technickým benzínem, nebo nečím podobným neagresivním a rozumně to pak promaž vhodným mazivem. Nezapomeň dát i mazivo na to kluzné ložisko unašeče do těch malých kulatých prohlubní. Jinak na hřídeli toho unašeče by měl být u jedné strany takový malý otvor, tam nakapat, nebo stříknout WD, či silikon-je to pro tu vnitřní pružinu, lépe pak klouže a nedře se tolik o vnitřní stěnu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze strater som cely rozobral a vymenil som tie drziaky uhlikov vsetky 4 kusy a ano su plastove a drzia tu pruzinu ktora tlaci uhlik na rotor startera oprava stala 4,40 eura...potom som to premazal a vsetko naspat poskladal a auto odvtedy som startoval minimalne 20 krat a vsetko na prvykrat bez akychkolvek problemov....dakujem vsetkym za typy a dufam ze tato tema pomoze aj inym ludom ak budu mat podobny problem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě vůbec v první chvíli nedošlo, že nafťáky mají jiný startér než ty 16v benzíny :kol-44: Já ve svém startéru (1,0kW) mám kovový věnec i držáky uhlíků, ale dost se divím, že u těch silnějších a větších startérů co dávali na nafťáky nacpali plast :( No hlavně že už starty fungují a vše běží jak má. Já svůj startér čistil nedávno (chrčel) a teď mám vždycky radost když jen cvrnknu klíčky v zapalování a motor v mžiku krásně běží :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...