Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Když pominu, že křísíš půldruha roku starou mrtvolku, který se před půlrokem někdo pokusil chvilku dávat resuscitaci, tak ČIDLA teploty jsou JENOM DVĚ, uložený ve společným plastovým výlisku nasazeným těsně za termostatemdo hlavního chladicího potrubí.

 

Obě dvě teplotní čidla fungujou na principu termistoru neboli elektrickýho odporu měnícího svoji vodivost podle teploty, přičemž jedno měří teplotu pro řídicí jednotku a tím určuje v podstatě jak schopnost motoru startovat za studena i za tepla (podle něj ŘJ přepíná režim řízení bohatosti směsi), zatímco druhý čidlo slouží jen a výhradně pro "budík" na palubní desce. Tudíž může dojít jak k situaci, kdy auto dobře startuje, ale blbě ukazuje teplotu, tak k opačnýmu stavu - budík ukazuje jak má, ale auto blbě startuje za studena nebo naopak po ohřátí.

Vloženo (editace)

Som z nitry ale to cidlo na teplotu kvapaliny v motore by som menil ako prve

 

Pristahovalec z mongolska ak nevadi

 

Mal som namysli este cidlo chladica.

 

Aby ti spravne zapinal ventilator

Editováno: , autor: Pawouk

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...