Květen 4, 201510 r Chladic. Motor. Termostat som menil. Staci jeden z nich ale nwstoji to vela ani vsetky.
Květen 4, 201510 r Když pominu, že křísíš půldruha roku starou mrtvolku, který se před půlrokem někdo pokusil chvilku dávat resuscitaci, tak ČIDLA teploty jsou JENOM DVĚ, uložený ve společným plastovým výlisku nasazeným těsně za termostatemdo hlavního chladicího potrubí. Obě dvě teplotní čidla fungujou na principu termistoru neboli elektrickýho odporu měnícího svoji vodivost podle teploty, přičemž jedno měří teplotu pro řídicí jednotku a tím určuje v podstatě jak schopnost motoru startovat za studena i za tepla (podle něj ŘJ přepíná režim řízení bohatosti směsi), zatímco druhý čidlo slouží jen a výhradně pro "budík" na palubní desce. Tudíž může dojít jak k situaci, kdy auto dobře startuje, ale blbě ukazuje teplotu, tak k opačnýmu stavu - budík ukazuje jak má, ale auto blbě startuje za studena nebo naopak po ohřátí.
Květen 4, 201510 r azetxx odkiaľ si,keď tak nezrozumiteľne píšeš? (teda aspoň pre mňa) a ešte 3 príspevky za sebou ...
Květen 5, 201510 r Som z nitry ale to cidlo na teplotu kvapaliny v motore by som menil ako prve Pristahovalec z mongolska ak nevadi Mal som namysli este cidlo chladica. Aby ti spravne zapinal ventilator Upraveno Květen 5, 201510 r od Pawouk
Květen 5, 201510 r azetxx - pro příště si své příspěvky edituj a nedávej je sem po několika minutách za sebou! Příště ti je rovnou smažu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.