pavelvodicka Vloženo 5. Březen 2020 Sdílet Vloženo 5. Březen 2020 Zdravím, taky jsem měl problém s otevíráním kufru. Na rady některých diskutujících jsem odklopil krytku zámku a namazal olejem - kápnul jsem na 3 místa kde se mechanismus pohybuje...a pomohlo to. Momentálně to funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš 1 Vloženo 13. Duben 2020 Sdílet Vloženo 13. Duben 2020 V 24. 7. 2006 na 14:13, Cerf napsal: 2Sinius: To se mi uz taky stalo, ale uz si nejsem jistej cim to bylo. Zkus se mrknout jestli nemas vypadeny konektory s kabelama ktery vedou do dveri (u pantu). Myslim ze mi to zaclo delat potom, co sem jedny zadni dvere odpojil. Ahoj chlapi, jsem tu nováček a rád procházím toto fórum. Na autě se snažím co se dá udělat sám... Najednou mi nejdou otevřít páté dveře (mám fabii sedana), centrál na klíč, otevírání spínačem na kufru nebo od řidiče. Nefunguje spínač (cvaká). Začalo to dělat, když jsem odpojil dveře spolujezdce, vzhledem k tomu, že jsem je potřeboval zatěsnit. Pojistku 31 jsem vyměnil (byla prasklá), ale i přesto to stále nejde. Nevíte prosím čím to může být, abych to nemusel vézt do servisu??? Moc děkuji za každou reakci. Aleš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 9. Duben 2022 Sdílet Vloženo 9. Duben 2022 Ahoj, rád bych se zde zeptal: nejdou mi otevřít páté dveře u fabie, otevřel jsem je páčkou z kufru a zatím bez demontáže se mi pohledem zdá, že nejde vůbec motorek: zkoušel jsem dálkou i spínačem v madle při otevřených dveřích zamknout a odemknout, ale motorek se vůbec nepohnul. Páčka mechanismu je zřejmě taky vypadlá, neboť s ní šlo velmi lehce hýbat. Lze takto jistě určit, že je motorek špatný a mám si před rozděláním zrovna obstarat nový anebo může být motorek v pořádku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 19. Duben 2022 Sdílet Vloženo 19. Duben 2022 Dnes jsem sundal obložení a zjistil, že k motorku na dvoupólovou svorkovnici nejde žádné napětí. V pojistkové skříňce mám u poj. 31 napětí asi 8.4 V. Koukal jsem i pod husí krk dveřmi kufru a podvozkem a dráty se zdají v pořádku. Zdá se mi, že v době, když přestalo fungovat odemykání dveří kufru taky přestala fungovat signalizace rozsvícených světel při otevření dveří. Mikrospínače ve dveřích již téměř nefungují, ale občas asi ano neboť se rozsvítí stropní lampička. Kufr je ale i přitom stále zamčený. Dokázal by mi někdo poradit, kde bude pravděpodobně závada? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 19. Duben 2022 Sdílet Vloženo 19. Duben 2022 Jaký máš modelový rok a kod motoru? Pro molový rok 2006, motor BME to je takto a snad, že se to pro ostatní moc líšit nebude. Přívod pro pojistku 31 jde z A98-propojení s kladným pólem (30a), v kabelovém svazku za přístrojovou deskou a ten je napájen z pojistkového boxu na akumulátoru - pojistka S 163, 110A Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 20. Duben 2022 Sdílet Vloženo 20. Duben 2022 Díky za odpověď, mám modelový rok 2005 BKY. Jestli dobře chápu co jsi napsal, tak problém by měl být před vstupem do pojistkové skříňky. Jaké napětí bych tam měl vlastně naměřit? Dnes jsem se díval pouze na pojistku 110A a ta je v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 20. Duben 2022 Sdílet Vloženo 20. Duben 2022 Měl bys naměřit přibližně stejné napětí jako na akumulátoru. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 21. Duben 2022 Sdílet Vloženo 21. Duben 2022 Díky za schémata, až bude tepleji tak to zkusím najít. V pojistkové skříňce jsem včera chybně změřil napětí mezi póly pojistky, dnes mi to došlo a po kontrole tam je tedy napětí v pořádku jako na akumulátoru. Přerušení zřejmě bude tedy mezi centrální ŘJ a motorkem. Ještě zkusím u motorku kontrolu napětí proti karoserii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 17. Červen 2022 Sdílet Vloženo 17. Červen 2022 Vracím se ještě k tomuto problému, poradil by mi někdo, jak přesně určit, zda spínač centrálního zámku v madle je funkční nebo není. Kontroloval jsem dráty pod husím krkem a ty se zdají být v pořádku. Nevím, kde by bylo nejlépe začít hledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filllli Vloženo 18. Červen 2022 Sdílet Vloženo 18. Červen 2022 Ve vagu bych kouknul na blok naměřených hodnot (adresa 09- centrální elektrika), skupina 007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 18. Červen 2022 Sdílet Vloženo 18. Červen 2022 Díky za reakci. Já mám spínač již vyndán z vozu (a jsem nyní mimo domov), takže asi by se zobrazilo rozepnuto, nemohu tedy nyní vyzkoušet. Ale měřil jsem ráno napětí mezi žlutočerveným a hnědým vodičem spínače a to je 3,43V. Zkoušel jsem propojit konektor spínače svorkou, motorek se vůbec nepohne a pod palubovkou zaslechnu sepnutí. Na konektoru motorku dole se mi nedaří naměřit žádné napětí. Lze z tohoto určit, kde je problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filllli Vloženo 18. Červen 2022 Sdílet Vloženo 18. Červen 2022 A přímo u BSG jste měřil jestli výstup pro motorek funguje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 18. Červen 2022 Sdílet Vloženo 18. Červen 2022 (editace) To jsem neměřil, jen to že na pojistce pro páté dveře je 12V. Napětí na spínači 3,43 V je v pořádku, to tak má být? Ve VCDS to je dle přiloženého obrázku (spínač mám doma odmontován) Výstřižek5d.MHT Editováno: 18. Červen 2022, autor: psurn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filllli Vloženo 18. Červen 2022 Sdílet Vloženo 18. Červen 2022 To napětí je podle mě v pohodě, změřil bych ten výstup na BSG ještě a jestli ten bude v pohodě, tak bych se s tím neštval a natáhl od BSG k motorku nový drát, jestli je teda kostra v pořádku. Obrázek ale nevidím :) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 19. Červen 2022 Sdílet Vloženo 19. Červen 2022 Díky moc za rady, to BSG zkontroluji a pokud bude napětí tak se pokusím asi natáhnout drát, jak navrhuješ. Kostru jsem zkoušel u konektoru i ke karoserii (šrouby světel). V obrázku je anglicky napsáno u tlačítka madla víka kufru: Not Oper. (předpokládám, že to znamená, že není operace, protože ho mám vyndané). A zámek servisní polohy je OFF, tedy stále zamčený kufr. Výstřižek5d.MHT 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 10. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2022 Chtěl jsem ještě zkusit zkontrolovat motorek kufru, natáhl jsem si od akumulátoru dráty a motorek se ani nepohnul a po chvíli se z něj zakouřilo, takže je nyní určitě kaput. Možná byl dobrý ale nejsem si vědom opačného zapojení (hnědý na mínus). Chtěl bych se zeptat, lze motorek takto vyzkoušet přímým propojením s akumulátorem a já ho tedy musel omylem opačně připojit anebo to musí být jen nějaký impuls a tato zkouška nelze provést? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 25. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2022 (editace) Dnes jsem zkontroloval pro jistou ve VCDS madlo, při jeho stisknutí se zobrazí Aktivováno a je na něm napětí asi 3,5 V, takže bude ok. A dokopal jsem se k tomu, co mi bylo poraděno výše a změřil jsem výstup pro motor centrálního zamykání na BSG (XP1-T6o5) a na něm je nula, ať mám madlo zmáčknuté nebo ne a nezáleží, ani zda mám zapnuté zapalování. Takže chyba bude v BSG a mě napadlo, když je na zámku příprava pro bowden, že by tam šlo lehce dodělat ovládání mechanické.. Editováno: 25. Srpen 2022, autor: psurn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 9. Září 2022 Sdílet Vloženo 9. Září 2022 Dveře konečně fungují, vyměnil jsem zámek víka (v něm je spínač otevření). Ještě předtím jsem zkontroloval vagem kromě madla i motorek, jenž fungoval. Napětí na madle i zámku je kolem 3,5 V, na motorku v klidu je 0. Ke kontrole zámku jsem se inspiroval v tomto vláknu výše a opravdu stačilo odpojit konektor a zámek již fungoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.