Přejít na obsah

Špatný studený start 1.8T


Jergus

Doporučené příspěvky

Jaj len ked som ho resetol pred tym tak tam nebol ziadny rozdiel. Uz je to pomaly 2 tyzdne a rano aj ked je mínus tak start a rozbeh je ako keby mal motor 90 :p

Tak zjisti, pls, co to bylo za sprej... (jestli to nebude na zalepeni prasklin hadic, neco jako se prodava sprej na pneu)

Dikec

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok ja som ho ani poriadne nedrzal v ruke ole vyraba ho WURTH. Ja som to asi zle napisal ale strieka sa najprv do klapky a potom cca tych 30s. cez klapku do motora. Ono to tu spinu nie len ocisti ale ju rozlozi a potom to motor spali tak ze to nikam nezatecie ale proste zmizne :palec2:

Aha...takze u Tebe to vyresilo problem se spinavou klapkou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
poslední dobu jakauto stojí delší dobu bez provozu tak hned nechytá na nastartování, ale jak nastartuju a zdechnu a nastartuju znova tak na drc, vyměnit svíčky??jsou už starší

Možná že čerpadlo nestihne natlačit tolik kolik je potřeba aby se natlakovla lišta.Startuješ až pozasnou kontrolky nebo dřív ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak přesně tohle až na üplné chcípnutí mi to dělá taky :(

Nevím si rady. VAG psal 16795 a 17353 mechanik přišel na dvě načnuté tenké hadičky, které vyměnil. Ale závada neodstřaněna!

Tato závada se stávala občas, nyní po výměně hadic pokaždé! a při jakékoliv teplotě 6-35stC nejdříve jen při chladnějším počasí 6-8 st :(.

Oprava nepomohla. Máme vyměněny : svíčky,vz filtr, vyčistil jsem škrtící klapku, je tam ale olej!

Neví někdo ?

PS: Mám pořád podezření na měřič hmotnosti vzduchu, ve kterém předpokládám olej a tím jeho špatnou funkčnost, ted jsem jej vyčistil a nic se nestalo :(.

Předtím jsem vyčistil hacici od škrticí klapky + toto čidlo + trochu čističe stříkl přímo do sání... no a pak to 5 dní jelo úplně nádherně....

Editováno: , autor: Martin P.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Tak přesně tohle až na üplné chcípnutí mi to dělá taky :(

Nevím si rady. VAG psal 16795 a 17353 mechanik přišel na dvě načnuté tenké hadičky, které vyměnil. Ale závada neodstřaněna!

Tato závada se stávala občas, nyní po výměně hadic pokaždé! a při jakékoliv teplotě 6-35stC nejdříve jen při chladnějším počasí 6-8 st :(.

Oprava nepomohla. Máme vyměněny : svíčky,vz filtr, vyčistil jsem škrtící klapku, je tam ale olej!

Neví někdo ?

PS: Mám pořád podezření na měřič hmotnosti vzduchu, ve kterém předpokládám olej a tím jeho špatnou funkčnost, ted jsem jej vyčistil a nic se nestalo :(.

Předtím jsem vyčistil hacici od škrticí klapky + toto čidlo + trochu čističe stříkl přímo do sání... no a pak to 5 dní jelo úplně nádherně....

Ahoj, před chvílí jsem bohužel založil nové forum na stejné téma, akorát mám 1,6. Udělali jste nějaké pokroky? De facto se chystám dělat stejné kroky jako jsou v příspěvcích výše, ale když nebyli úspěšné, tak nevím.. Jo a zapoměl jsem, mám tam LPG Lovato Magic 2, aut na LPG jsem měl několik, ale aby blbnul benál, to jsem ještě nezažil. Dejte vědět, kdybyste měli nějaká nový poznatek. Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Mám podobnej problém u Oktávky 2.0, r.v. 2001, přestavenou LPG - Lovato Magic. Když ráno startuju tak to chce chípnout. Když nešlapu na plyn tak se to dusí v otáčkách 300 až 500 a pak to zdechne. Když ale krátce intenzivěn sešlapávám plyn tak se to občas chytne a otáčky se mi podaří zvednout. Když pak držím sešláplej pedál plynu v jedný poloze, tak se to zase začne dusit. Když ale plyn rychle sešlapávám a pouštím tak se to v otáčkách drží. Jak se ale chci rozjet a motor tedy zatížím, tak jdou otáčky hned zase dolů, tak musim sešlápnout spojku, abych udržel otáčky. Takhle to jde než se motor zahřeje na teplotu automatickýho přepnutí na plyn (30°C). Na plyn pak frčím jako král. Když je motor zahřátej a přepnu to z plynu na benzín, tak to taky maká v pohodě. Podezdření mám na sytič, bohužel nevím jak funguje a jaký mechanismy ho řídí. Můžete někdo poradit? Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chci se jen zeptat když otevřu kapotu s nastartovaným motorem tak tam slyším takové lupkání nebo cvakání, vím že je to normální ale zajímá mě co to je???

Já to tam slyším taky, zní to jako spínání kontaku nějakýho relátka. Když stojím před motorem a čumim do něj tak to cvakání jde z levý strany někde u nádoby na chladící kapalinu. Cvaká mi to tam od doby co jse auto koupil - necelej rok, tak už se tim ani nezabejvám, páč mi to příjde normální. Bohužel taky nevím co to je - tak jsem asi moc nepomohl, ale aspoň víš že v tom nejsi sám:)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...