Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Octavia II 77kW TDi PD 2008. Po umytí motoru servošamponem a vodou motor naskočil, ujelo to cca 100m a konec. Točí to naprázdno, někdy má náznak. Žhavení blikalo, VAG psal chybu snímače otáček, po smazání chyb žhavení nebliká, chybová hláška se po neúspěšném startu už neobjevila ale nastartovat nejde. Prý je problém snímač najít, netuším kde je. Prosím poraďte.

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Mě šlo těžko nastartovat motor u stejné oktávky po mytí wapkou a to jsem samotný motor nebyl. Jednou se mě to stalo po ostříkání podvozku a podruhé po po mytí kastle. Šlo to těžko nastartovat a pak to za jízdy furt chcípalo a cukalo. Vzpamatovalo se to až po cca kilometru. Připadá mě, že se zacákalo něco z elektriky (starter, alternátor). U předchozí feldy či sierry jsem něco takového nezažil a to jsem kropil i motor.

Vloženo (editace)

Já motor meju vždy po zimě (doporučeno výrobcem). Zbaví se zbytků posypové soli a jiného bordelu. Ovšem pánové, musí se jet do značkového servisu Škoda, kde zakryjí potřebné díly (baterka, počítač, alternátor ap) a motor umyjí. Samozřejmě je zde výhoda v tom, že pokud oni nenastartují, nebo se ukáže problém, je to čistě problém jejich a musí ho zdarma opravit. Nemůžou se vymlouvat, že to člověk nechal neodborně mýt u nějakýho šmudly wapem.

Takže já neměl zatím problém....

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Proto se ve značkových motory nemyjí....Jen na vyslovené přání zákazníka a ten je seznámený s případnou možností následných problémů potvrzenou svým podpisem.

 Jen magor nechá mýt třeba 1.2, 1,4, 1,8, Tdi bez přípravy...

Vloženo

No já nic nepodepisoval a riziko šlo na ně. Každopádně v návodu u vozidla mám napsáno jasně, že po zimě se má motor umýt a zbavit zbytků posypové soli...

Vloženo

No, po pravdě mám v autorizáku šéfem servisu bratránka manželky, takže co mi říkal, zakryli alternátor, odpojili baterku a rozhodně to nemyli tlakovou vodou...

  • o 1 rok později...
Vloženo

Tak moje škubání a chcípání motoru (současně svítila kontrolka žhavení, vstřikování a abs) po mytí wapkou nebo při jízdě v hustém dešti vyřešena. Byla to poškozená izolace k čidlu abs. Čidlo to pak špatně vyhodnocovalo a škubalo s celým autem. Oprava za 200. Potom 2x WAP i velký chrsták a nic.[emoji41]

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...