Octavius Vloženo 15. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2012 Ahojte, octa (1.6TDi/CR) ma 42000km a začala mi pravdepodobne pískať napínacia kladka. Podľa čísla v ETKE je to diel 038903315AH resp. AJ a to je táto: Na aute a podľa vyobrazenia ETKY je namontovaná takáto kladka: V programe ELSA sa popisuje aj kladku podľa zobrazenia ETKY: montaž_kladka s klimou.pdf Vie niekto poradiť aké je správne číslo tohto dielu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2012 100% istotu budeš mať,ak si to zistíš v škodovke podľa VIN-ka....veď skús ten kliňák zhodiť dolu a natočiť bez neho či ten zvuk prestane,zbytočne budeš zháňať ND,keď ešte nevieš ktorý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 15. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2012 (editace) Stejný motoru 66kW ,ale na FAB II. No to jsem si myslel taky že mi to dělá napínací kladka. Ano a dělala, ale napínací kladka na rozvodech V 56000km se měnily rozvody (to bylo ještě na záruku) a proto, že napínací kladka byla asi o 12mm přešponovaná. Následně úpo dalších 30000km odšla vodní pumpa. (to už po záruce ,ale naštěstí kulance). Sundej plochý řemen a zkus na studeném motoru jestli se pískání neztratí je to na rozvodech. Editováno: 15. Listopad 2012, autor: Pepa007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius Vloženo 27. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2012 (editace) Tak a je to vyriešené. Kladka aj remeň vymenené. Remeň sa používa tzv. kaučukový (zmes gumy), ktorý sa časom natiahne a kladka nakoľko je upevnená na bloku motora na pevno - nedokáže napínať tento remeň. Asi sa toto prevedenie konštrukčne nepodarilo a tak postupne dochádza k servisnej výmene remeňa a zároveň aj kladky. Pri výmene pozor na dĺžku skrutky (M8x50). Oficiálne zdôvodnenie prečo k poruche dochádza a spôsob odstránenia závady: 11_027_en.pdf Možno to niekomu pomôže. Téma sa môže uzavrieť, ďakujem. Editováno: 27. Listopad 2012, autor: Octavius Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NRoctavia Vloženo 27. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2012 Takže ani pri diesloch ta škodovka nevie robiť rozvody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 27. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2012 NRoctavia pletieš si jablká s hruškami....Octavius píše o napínacej kladke na klinovom remeni a nie rozvodovom (ozubenom) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miskocin Vloženo 4. Září 2015 Sdílet Vloženo 4. Září 2015 Ahojte aj mne nieco piska v oblasti motora prikladam video je to spominanou kladkou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. Září 2015 Sdílet Vloženo 6. Září 2015 budeme sa opakovať ....zhoď klinový a uvidíš ...toto,ale vyzerá od rozvodov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miskocin Vloženo 7. Září 2015 Sdílet Vloženo 7. Září 2015 (editace) budeme sa opakovať ....zhoď klinový a uvidíš ...toto,ale vyzerá od rozvodov budeme sa opakovať ....zhoď klinový a uvidíš ...toto,ale vyzerá od rozvodov Tak ten VW group je fakt kvalita auto ma 39 000Km hm co uz skoda simply NEVER Este dodam ze to robi len na zohriatom motore a ked je von teplo. Editováno: 7. Září 2015, autor: miskocin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miskocin Vloženo 7. Září 2015 Sdílet Vloženo 7. Září 2015 No takze remen som zhodil a auto pisak dalej :-( Takze asi rozvody :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 7. Září 2015 Sdílet Vloženo 7. Září 2015 39t km? To je aky rocnik, ze ma tak malo najazdenych? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miskocin Vloženo 7. Září 2015 Sdílet Vloženo 7. Září 2015 Autom som kupoval ako nove 14.6.2013 Impa Bratislava. Vyrobene bolo 12.1012 bol to dopredaj 2-jkovej octavie. Auto ma 2 roky a 3 mesiace a objavila sa mi tato porucha priam nadreha cize VW group uz neviem spavit rozvod ani na TDI aby to vydrzalo 38 000Km to je riaden smejd. Zajtra idem do servisu a uvidime ako to dopadne. Kym nie je motom zohriaty tak nic nepiska iba ak sa zohreje. Olej menim po 15 000km a tankujem iba OMV a SHELL. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miskocin Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 (editace) Takze potvrdene rovnaky problem ako pepa007. Mbecka od vyrovy nevie nastavit ani rozvody na TDI hodl kvalitne auto za 17 000eur :-) Aby rozvod co ma zivotnost cca 200 000km vydrzal 38 000km a potom si clovek zaplati 400Eur priam parada. Ak to niekto cita a chce si kupit auto nech sa velkym oblukom vyhne VW group moja rada!!!!! Su ovela lepsie automobilky ako VW. V praci mame KIE, Hyundaie, ople ale ani jedna automobilka netrpi takymito problemami s motormi ako VW GROUP!!!!! A este pikoska v zime mi na aute vrzga predna naprava a odpoved z autorizovaneho servisu aj po napisani priamo skodovke bola: Vazeny pane vase auto nema ziadnu zavadu a prizove casti podvozka mozu za urcitych poveternostnych podmienok(zima, teplo, sucho, mokro) vydavat vrzgave zvuky co neovplyvnuje riadne uzivanie vozidla a ani jeho zivotnost. Hold mal som uz megane a astru vsetko od nova ale ani na jednom aute som nic neriel okrem oleja. Editováno: 9. Září 2015, autor: miskocin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.