Květen 27, 201312 r 1.2 HTP 12V BZG 51KW při 130km/h rovných 4000ot.min. To je ta nejhorší věc co mě na autě sere.
Květen 27, 201312 r kolem 120ti točím cca 4-4,1 otáček kolem 120km/h ty nové točí cca 3500ot/min ani ne,jedná se o HTP ve Fabii II po faceliftu od r.v.2010,kde je jiná delší převodovka...
Květen 27, 201312 r 1.2 HTP 12V BZG 51KW při 130km/h rovných 4000ot.min. To je ta nejhorší věc co mě na autě sere. to máš ještě před faceliftem,stará převodovka...
Květen 27, 201312 r OT: Po faceliftu na fábiích je delší převodovka ok, ale je delší i roomstru? Není jinak zpřevodovaný než fábie ? Myslím rooma po face.....
Květen 27, 201312 r 1.2 HTP 12V BZG 51KW při 130km/h rovných 4000ot.min. To je ta nejhorší věc co mě na autě sere. na roomu BZG mi to 4 točí už při 120
Květen 28, 201312 r OT: Po faceliftu na fábiích je delší převodovka ok, ale je delší i roomstru? Není jinak zpřevodovaný než fábie ? Myslím rooma po face..... na roomu po faceliftu je též delší,ale určitě kratší než u fabie,room je těžší,tak proto,kolik konkrétně to tak točí nevím
Květen 29, 201312 r Bohužel, co nadělám. Myslím, že by nebylo špatné napsat optimální otáčky při řazení na vyšší stupeň u HTP. Při klidná a zároveň úsporná jízda. Auto nedusím, ani nevytáčím. Souhlasíte? 1 st 3000ot.min 20km/h 2 st 3000ot.min 40km/h 3 st 3000ot.min 60 km/h 4st 3000ot.min 80 km/h 5st -------
Květen 29, 201312 r no myslím, že ani na to tady nebude jednotný názor, opět bude záležet na to kdo má jakou převodovku, páč výše uvedené bych tak aplikoval na moji fábuli AZQ 47kW. Třeba room BZG mi na 4st při 80km/h točí minimálně 3500 ot.
Květen 29, 201312 r nechápem prečo to VW group napadlo až minulý rok že 1,2HTP a 1,4 16V točili docela dosť a preto mali aj relatívne vysokú spotrebu, inak fabia pred FC motor 1,4 16v na 4st pri 3000ot ide 85kmh nové idú tuším že pri 4st a 3000ot až 100kmh podobné sprevodovanie ako u 1,2TSI 63kw a podobne je na tom HTP, je to podľa mňa pretože EU chce nízku spotrebu
Květen 30, 201312 r Bohužel, co nadělám. Myslím, že by nebylo špatné napsat optimální otáčky při řazení na vyšší stupeň u HTP. Při klidná a zároveň úsporná jízda. Auto nedusím, ani nevytáčím. Souhlasíte? 1 st 3000ot.min 20km/h 2 st 3000ot.min 40km/h 3 st 3000ot.min 60 km/h 4st 3000ot.min 80 km/h 5st ------- Keby som mal takto jazdiť, tak to by bola spotreba katastrofálna ... Stačí si na PP dať režim okamžitej spotreby a hneď vidieť, čo je lepšie. Pri rýchlostiach nad 60 km/h dávam stále 5st a pri ustálenej jazde na rovine aj pri 60 km/h - motor toči okolo 2000ot a vôbec sa nedusí.
Květen 30, 201312 r přesně o tom jsem mluvil, páč na roomu co si mohu dovolit, to by mi fábule zdaleka nevzala, proto to nelze pojmout takhle paušálně, on už je rozdíl mezi 47kW a 51 kW, ne tak ještě v převodovkách ...
Červen 1, 201312 r Keby som mal takto jazdiť, tak to by bola spotreba katastrofálna ... Stačí si na PP dať režim okamžitej spotreby a hneď vidieť, čo je lepšie. Pri rýchlostiach nad 60 km/h dávam stále 5st a pri ustálenej jazde na rovine aj pri 60 km/h - motor toči okolo 2000ot a vôbec sa nedusí. Hmmm... good luck!
Červen 2, 201312 r keď idem po rovine a viem že nebudem zrýchlovať tak dám vždy 5ku pri 55kmh a 1,2 by mala ešte lepšie zvládať 5ku pri 55kmh jazda v dedine, meste ako 1,4ka keďže to má kratšiu prevodovku ale aj väčší točivý moment v tých otáčkach
Červen 2, 201312 r dá sa povedať že presne 1500ot.....keď ideš po rovine tak neni žiadný problém, a pri tej rýchlosti mám spotrebu oklo 3,6l-3,8l na 100.
Červen 8, 201312 r Tak to jsou dobré převody, na cestu po dálnici, stejné má asi i 1,4 63 kW. Jakou máš spotřebu?
Červen 9, 201312 r Otáčky jsou perfektní, konečně to mistry napadlo prodloužit převody - auto má dostatek síly do kopce, menší spotřeba, hluk.. co vím, tak to zavedli od 11/2011. Spotřeba úžasná - při dodržování limitů a dálnice do 120 km/h mám kombinovanou ( plně naloženo, prázdný, krátké trasy, město, mimo, dálnice ) průměrnou dle výpočtů 6,12 litrů LPG na 8800 km, co mám plyn v autě. Spokojenost jak cip. Malta: Že by výměna převodovky z CGPA?
Červen 9, 201312 r a pasovaly by úchyty, neudělali tam zase soudruzi z Bolky nějakou flignu, aby to nešlo?
Červen 11, 201312 r mne ponúkal Michalus85 na 1,4ku prevodovku z Rapidu 1,2TSI on to má v 1,2HTP a pri dialničnom limite má spotrebu okolo 6,5l a že netreba čo sa týka súčiastok meniť (štarter, poloosy, úchyty) ale že by som musel ak mám tempomat prehrať mapu v RJ motora na to aby vedela akú prevodovku to má (ževraj kvoli sprevodovaniu inéme)
Únor 16, 201411 r Keby som mal takto jazdiť, tak to by bola spotreba katastrofálna ... Stačí si na PP dať režim okamžitej spotreby a hneď vidieť, čo je lepšie. Pri rýchlostiach nad 60 km/h dávam stále 5st a pri ustálenej jazde na rovine aj pri 60 km/h - motor toči okolo 2000ot a vôbec sa nedusí. do kopcu je to dobre ale na rovince mivam kolem 2000 až 2500 při 3100 na rovince davam vyšši rychlost
Únor 16, 201411 r při otačkach mině jak 2k otačkach při ryhlosti 3 a vyš auto trošičku zabrnělo inak rychlost to vzalo (zrychlovalo)
Únor 16, 201411 r Moje FII facelift viz. podpis.. tie prevody sú ozaj konečne spráne nie jak na roomstri alebo fabii keď na dialnici to točilo ako závodne auto a spotreba podobna, aký máš kod prevodovky ?? vedel by si odfotiť aj rýchlosť pri 3000ot ??
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.