Přejít na obsah

Otáčky motoru


Yofresh

Doporučené příspěvky

OT: Po faceliftu na fábiích je delší převodovka ok, ale je delší i roomstru? Není jinak zpřevodovaný než fábie ? Myslím rooma po face.....

 

na roomu po faceliftu je též delší,ale určitě kratší než u fabie,room je těžší,tak proto,kolik konkrétně to tak točí nevím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel, co nadělám. Myslím, že by nebylo špatné napsat optimální otáčky při řazení na vyšší stupeň u HTP.

Při klidná a zároveň úsporná jízda. Auto nedusím, ani nevytáčím. Souhlasíte?

1 st 3000ot.min  20km/h

2 st 3000ot.min 40km/h

3 st 3000ot.min 60 km/h

4st 3000ot.min 80 km/h

5st -------

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechápem prečo to VW group napadlo až minulý rok že 1,2HTP a 1,4 16V točili docela dosť a preto mali aj relatívne vysokú spotrebu, inak fabia pred FC motor 1,4 16v na 4st pri 3000ot ide 85kmh nové idú tuším že pri 4st a 3000ot až 100kmh podobné sprevodovanie ako u 1,2TSI 63kw a podobne je na tom HTP, je to podľa mňa pretože EU chce nízku spotrebu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel, co nadělám. Myslím, že by nebylo špatné napsat optimální otáčky při řazení na vyšší stupeň u HTP.

Při klidná a zároveň úsporná jízda. Auto nedusím, ani nevytáčím. Souhlasíte?

1 st 3000ot.min  20km/h

2 st 3000ot.min 40km/h

3 st 3000ot.min 60 km/h

4st 3000ot.min 80 km/h

5st -------

Keby som mal takto jazdiť, tak to by bola spotreba katastrofálna ... Stačí si na PP dať režim okamžitej spotreby a hneď vidieť, čo je lepšie. Pri rýchlostiach nad 60 km/h dávam stále 5st a pri ustálenej jazde na rovine aj pri 60 km/h - motor toči okolo 2000ot a vôbec sa nedusí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Keby som mal takto jazdiť, tak to by bola spotreba katastrofálna ... Stačí si na PP dať režim okamžitej spotreby a hneď vidieť, čo je lepšie. Pri rýchlostiach nad 60 km/h dávam stále 5st a pri ustálenej jazde na rovine aj pri 60 km/h - motor toči okolo 2000ot a vôbec sa nedusí.

Hmmm... good luck!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otáčky jsou perfektní, konečně to mistry napadlo prodloužit převody - auto má dostatek síly do kopce, menší spotřeba, hluk.. co vím, tak to zavedli od 11/2011. Spotřeba úžasná - při dodržování limitů a dálnice do 120 km/h mám kombinovanou ( plně naloženo, prázdný, krátké trasy, město, mimo, dálnice ) průměrnou dle výpočtů 6,12 litrů LPG na 8800 km, co mám plyn v autě. Spokojenost jak cip.

Malta: Že by výměna převodovky z CGPA?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne ponúkal Michalus85 na 1,4ku prevodovku z Rapidu 1,2TSI on to má v 1,2HTP a pri dialničnom limite má spotrebu okolo 6,5l a že netreba čo sa týka súčiastok meniť (štarter, poloosy, úchyty) ale že by som musel ak mám tempomat prehrať mapu v RJ motora na to aby vedela akú prevodovku to má (ževraj kvoli sprevodovaniu inéme)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Keby som mal takto jazdiť, tak to by bola spotreba katastrofálna ... Stačí si na PP dať režim okamžitej spotreby a hneď vidieť, čo je lepšie. Pri rýchlostiach nad 60 km/h dávam stále 5st a pri ustálenej jazde na rovine aj pri 60 km/h - motor toči okolo 2000ot a vôbec sa nedusí.

do kopcu je to dobre ale na rovince mivam kolem 2000 až 2500 při 3100 na rovince davam vyšši rychlost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...