Richiis Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 1.2 HTP 12V BZG 51KW při 130km/h rovných 4000ot.min. To je ta nejhorší věc co mě na autě sere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 kolem 120ti točím cca 4-4,1 otáček kolem 120km/h ty nové točí cca 3500ot/min ani ne,jedná se o HTP ve Fabii II po faceliftu od r.v.2010,kde je jiná delší převodovka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 1.2 HTP 12V BZG 51KW při 130km/h rovných 4000ot.min. To je ta nejhorší věc co mě na autě sere. to máš ještě před faceliftem,stará převodovka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 OT: Po faceliftu na fábiích je delší převodovka ok, ale je delší i roomstru? Není jinak zpřevodovaný než fábie ? Myslím rooma po face..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 1.2 HTP 12V BZG 51KW při 130km/h rovných 4000ot.min. To je ta nejhorší věc co mě na autě sere. na roomu BZG mi to 4 točí už při 120 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 28. Květen 2013 Sdílet Vloženo 28. Květen 2013 OT: Po faceliftu na fábiích je delší převodovka ok, ale je delší i roomstru? Není jinak zpřevodovaný než fábie ? Myslím rooma po face..... na roomu po faceliftu je též delší,ale určitě kratší než u fabie,room je těžší,tak proto,kolik konkrétně to tak točí nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 Bohužel, co nadělám. Myslím, že by nebylo špatné napsat optimální otáčky při řazení na vyšší stupeň u HTP. Při klidná a zároveň úsporná jízda. Auto nedusím, ani nevytáčím. Souhlasíte? 1 st 3000ot.min 20km/h 2 st 3000ot.min 40km/h 3 st 3000ot.min 60 km/h 4st 3000ot.min 80 km/h 5st ------- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 no myslím, že ani na to tady nebude jednotný názor, opět bude záležet na to kdo má jakou převodovku, páč výše uvedené bych tak aplikoval na moji fábuli AZQ 47kW. Třeba room BZG mi na 4st při 80km/h točí minimálně 3500 ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 nechápem prečo to VW group napadlo až minulý rok že 1,2HTP a 1,4 16V točili docela dosť a preto mali aj relatívne vysokú spotrebu, inak fabia pred FC motor 1,4 16v na 4st pri 3000ot ide 85kmh nové idú tuším že pri 4st a 3000ot až 100kmh podobné sprevodovanie ako u 1,2TSI 63kw a podobne je na tom HTP, je to podľa mňa pretože EU chce nízku spotrebu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 Bohužel, co nadělám. Myslím, že by nebylo špatné napsat optimální otáčky při řazení na vyšší stupeň u HTP. Při klidná a zároveň úsporná jízda. Auto nedusím, ani nevytáčím. Souhlasíte? 1 st 3000ot.min 20km/h 2 st 3000ot.min 40km/h 3 st 3000ot.min 60 km/h 4st 3000ot.min 80 km/h 5st ------- Keby som mal takto jazdiť, tak to by bola spotreba katastrofálna ... Stačí si na PP dať režim okamžitej spotreby a hneď vidieť, čo je lepšie. Pri rýchlostiach nad 60 km/h dávam stále 5st a pri ustálenej jazde na rovine aj pri 60 km/h - motor toči okolo 2000ot a vôbec sa nedusí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 přesně o tom jsem mluvil, páč na roomu co si mohu dovolit, to by mi fábule zdaleka nevzala, proto to nelze pojmout takhle paušálně, on už je rozdíl mezi 47kW a 51 kW, ne tak ještě v převodovkách ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 1. Červen 2013 Sdílet Vloženo 1. Červen 2013 Keby som mal takto jazdiť, tak to by bola spotreba katastrofálna ... Stačí si na PP dať režim okamžitej spotreby a hneď vidieť, čo je lepšie. Pri rýchlostiach nad 60 km/h dávam stále 5st a pri ustálenej jazde na rovine aj pri 60 km/h - motor toči okolo 2000ot a vôbec sa nedusí. Hmmm... good luck! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 2. Červen 2013 Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 keď idem po rovine a viem že nebudem zrýchlovať tak dám vždy 5ku pri 55kmh a 1,2 by mala ešte lepšie zvládať 5ku pri 55kmh jazda v dedine, meste ako 1,4ka keďže to má kratšiu prevodovku ale aj väčší točivý moment v tých otáčkach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 2. Červen 2013 Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 Ty dáváš na 1,4 16v při 55km/h 5-ku? Kolik tam máš prosím tě otáček? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 2. Červen 2013 Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 dá sa povedať že presne 1500ot.....keď ideš po rovine tak neni žiadný problém, a pri tej rýchlosti mám spotrebu oklo 3,6l-3,8l na 100. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hosha Vloženo 8. Červen 2013 Sdílet Vloženo 8. Červen 2013 (editace) Moje FII facelift viz. podpis.. Editováno: 8. Červen 2013, autor: Hosha 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 8. Červen 2013 Sdílet Vloženo 8. Červen 2013 Tak to jsou dobré převody, na cestu po dálnici, stejné má asi i 1,4 63 kW. Jakou máš spotřebu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 9. Červen 2013 Sdílet Vloženo 9. Červen 2013 to by se mi líbilo mít takové točky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hosha Vloženo 9. Červen 2013 Sdílet Vloženo 9. Červen 2013 Otáčky jsou perfektní, konečně to mistry napadlo prodloužit převody - auto má dostatek síly do kopce, menší spotřeba, hluk.. co vím, tak to zavedli od 11/2011. Spotřeba úžasná - při dodržování limitů a dálnice do 120 km/h mám kombinovanou ( plně naloženo, prázdný, krátké trasy, město, mimo, dálnice ) průměrnou dle výpočtů 6,12 litrů LPG na 8800 km, co mám plyn v autě. Spokojenost jak cip. Malta: Že by výměna převodovky z CGPA? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 9. Červen 2013 Sdílet Vloženo 9. Červen 2013 a pasovaly by úchyty, neudělali tam zase soudruzi z Bolky nějakou flignu, aby to nešlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hosha Vloženo 9. Červen 2013 Sdílet Vloženo 9. Červen 2013 Tak to fakt nevím.. to by chtělo zvlášť téma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 11. Červen 2013 Sdílet Vloženo 11. Červen 2013 mne ponúkal Michalus85 na 1,4ku prevodovku z Rapidu 1,2TSI on to má v 1,2HTP a pri dialničnom limite má spotrebu okolo 6,5l a že netreba čo sa týka súčiastok meniť (štarter, poloosy, úchyty) ale že by som musel ak mám tempomat prehrať mapu v RJ motora na to aby vedela akú prevodovku to má (ževraj kvoli sprevodovaniu inéme) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adamsong Vloženo 16. Únor 2014 Sdílet Vloženo 16. Únor 2014 Keby som mal takto jazdiť, tak to by bola spotreba katastrofálna ... Stačí si na PP dať režim okamžitej spotreby a hneď vidieť, čo je lepšie. Pri rýchlostiach nad 60 km/h dávam stále 5st a pri ustálenej jazde na rovine aj pri 60 km/h - motor toči okolo 2000ot a vôbec sa nedusí. do kopcu je to dobre ale na rovince mivam kolem 2000 až 2500 při 3100 na rovince davam vyšši rychlost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adamsong Vloženo 16. Únor 2014 Sdílet Vloženo 16. Únor 2014 při otačkach mině jak 2k otačkach při ryhlosti 3 a vyš auto trošičku zabrnělo inak rychlost to vzalo (zrychlovalo) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 16. Únor 2014 Sdílet Vloženo 16. Únor 2014 Moje FII facelift viz. podpis.. tie prevody sú ozaj konečne spráne nie jak na roomstri alebo fabii keď na dialnici to točilo ako závodne auto a spotreba podobna, aký máš kod prevodovky ?? vedel by si odfotiť aj rýchlosť pri 3000ot ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.