Prosinec 22, 201212 r obávám se, že ve vagu v tomto případě poznáš pouze signál zapnuto/vypnuto ve skupině 007, pole 4, který pošle řj klimatizace, pro sepnutí topného článku. a pak samozřejmě v akčních členech je test (zda klapnou nebo ne) obou relé pro topení. Upraveno Prosinec 22, 201212 r od boobika
Listopad 15, 20177 r Dobrý den, toto téma je sice staršího data ale snad mi někdo odpoví. Vyhřívací člen přídavného elektrického topení (PTC) se dodával do Fábii s dieselovým motorem. Správnou funkčnost PTC zajištuje řídicí jednotka přímého vstřikování vznětového motoru. Jak je to ale u Fábie s benzinovým motorem? Nikde totiž nemůžu najít elektrické schéma. Děkuji za odpověď.
Listopad 15, 20177 r U vozidel se zážehovým motorem se s použitím PTC taktéž počítá, ale jen u vozidel se zvlášť komfortním vybavením. 33 FABIA Elektrická zařízení_PTC.pdf
Listopad 26, 20177 r Tak mi zničeho nic přestalo jít el topení.Topím až po ohřátí motoru.Prošel jsem všechny pojistky a podle schematu jsem usoudil,že by to mohlo být ještě relé,ale nemůžu je najít.Kde se fyzicky nalézají ? Mám Fabii I , r.v.2006,hatchback,1390ccm,55kW,motor BKY,klima.
Listopad 26, 20177 r Předpokládám,že ano,jinak by to netopilo hned po nastartování.(když to teda funguje) Ve schematu jsem našel PTC Z35,pojistky na releovém boxu S276,S277 a 278 (40A) a relátka malého a velkého topného výkonu J359(poz.8) a J360(poz.9). Akorát nevím,jesli mám sundat celý kryt pod volantem,nebo jsou ty relátka za ovládáním topení ve střední části palubky. Upraveno Listopad 26, 20177 r od Pawouk Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje.
Listopad 27, 20177 r PTC se montovalo pouze do vozů s naftovým motorem.To by jsi musel mít nějakou předělávku,když máš benzín.Jinak,ale musíš sundat celý kryt pod volantem a tam jsou všechny relátka a u nafťáků pojistky PTC.
Listopad 27, 20177 r před 51 minutami, richi661 napsal: PTC se montovalo pouze do vozů s naftovým motorem.To by jsi musel mít nějakou předělávku,když máš benzín.Jinak,ale musíš sundat celý kryt pod volantem a tam jsou všechny relátka a u nafťáků pojistky PTC. Na jiném fóru jsem se dozvěděl,že to možné je.Mám to z druhé ruky a majitel již zemřel,tak se nedovím,co s tím dělal a odkud to měl. Např.v Německu je to běžné i u benzínu.Ale v techničáku to nemám.Dnes jsem sundal komplet kryt pod volantem a je tam jen centrální řídící elektronika.(vlevo u pojistek) Druhá možnost je prý ve středním sloupku za ovládáním topení a klimi,na to se chystám zítra.Jen doufám,že nebudu muset odpojovat radio.
Listopad 27, 20177 r Necituj bezprostředně předcházející příspěvek. PTC se jinak řeší ZDE. Po rozlousknutí to případně spojím. Ale ani u dieselů to zdaleka nebývalo pravidlem. Benzínová FI bude tedy naprostou výjimkou.
Listopad 28, 20177 r Ani na tvém odkazu jsem nenašel odpověď na svoji otázku - KDE JE RELÁTKOVÝ BOX ?! A PTC tam musí být,jelikož to v normálním stavu topí hned po nastartování.Asi to bude na zakázku,jelikož bývalí majitel do toho nacpal spoustu hračiček.(handsfree,navigaci,parkovací systém,repráky a zesilovač navíc,...)
Listopad 29, 20177 r Relé box je pro všechny originál relátka nad centrální řídící jednotkou a jinde už žádná originální relátka umístěná nejsou.
Prosinec 25, 20177 r Ahoj .Protože jsem dodělával svícení a fotil jsem dávám sem foto pojistek a relátek od el.topení F1 Sdi.
Leden 7, 20187 r Zdravim pánové, poradí mi někdo co znamená ve schématu pokračování v kabelovém svazku 60 a 61? Jde o spínání relé záporným signálem.
Leden 8, 20187 r Ta to čísla znamenají pokračování schématu a dalšího zapojení na dalším listě,kde najdeš odkaz na čísla 101 a 105 z tvého listu,která jsou dole pod schématem.
Květen 3, 20187 r Zdravím kutilové, dodělávám klimatizaci a tak mě napadlo rovnou doinstalovat i PTC. Mám motor 1.4 16V 55kw. V dílenské příručce jsem našel schéma zapojení do řj u 1.9 TDi a 1.9 SDi (logicky když se to většinou dávalo jen u naft). Avšak moje otázka zní, jestli bude to stejné zapojení u nafty i benzínu nebo ne.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.