rolbař Vloženo 11. leden 2013 Sdílet Vloženo 11. leden 2013 není problém kompletně namontovat NT tak aby vše vypadalo a fungovalo jako z výroby, montuje se jich celkem dost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 (editace) Ahoj,jestli mohu, chci se trochu zeptat na nezavisle topeni do SII original z vyroby.Uvazuji o aute s nim(2,0tdi 103kW).Pokud uslysim kritiku pujdu asi do auta pouze s vyhrivanym celnim sklem Uz jsem pochopil,ze Superb muze mit pouze vyhrev celniho skla,nebo nezavisle topeni.Skodovka v konfiguratoru vybavy pise,ze nezavisle topeni se pouzije k odmrazeni celniho skla,takze to zni,jako by samotne vyhrivane sklo nemelo s NT nemelo ani smysl. Napisi co od nezavisleho topeni ocekavam a jestli mi muzete rici jestli to tak bude. 1.Nepotrebuji rano v zime prijit do auta aby tam bylo teplo jak doma,doufam,ze kdyz NT zapnu po nastartovani a pojedu,tak se auto vyrazne rychleji ohreje a bude rychleji topit,tim mit behem kratsi doby normalni spotrebu a bude se mene zatezovat motor atd.a i to celni okno asi zvladnu rychleji odmlzit/odmrazit. 2.Samozrejme nekdy bych i nejakou chvili pred asi NT zapnul,s tim ze Aku Varta 77Ah Silver by to zvladla/ikdyz netusim jake Aku jsou u pripadnych SII face se start-stop 3.Pokud budu nekde v zime stat a budu v aute,nastartuji a zustanu na miste,ohreje se opet auto s NT bez problemu?Pokud motor pobezi,zatez pro aku to nebude? Diky za odpovedi a pripadne doplneni a pridani Vasich zkusenosti s NT P. Editováno: 23. Listopad 2013, autor: PetrKV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 pokiaľ nebudeš zapínať NT pred jazdou aby si prišiel k vyhriatemu autu , odmrznutým oknám a ohriatemu motoru tak to moc význam nemá TDi majú topný element a jemne kúria prakticky ihneď , takže keď dáš aj vyhrievané čelné sklo tak to máš bez starostí aj bez NT... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waikiki Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 NT mám v obou autech. Platí toto: pokud je teplota tuším od 5° a méně, NT se zapne po nastartování auta. Při např. stání v koloně ve vysokém mrazu se NT sepne při poklesu teploty vody v okruhu pod cca 70°. Po nastartování a ujetí cca 1 km se zvedá teploměr a po 3 km je voda na provozní teplotě, samozřejmě olej ne. Pro mě je důležité, že námrazu rozehřeje, v autě je teplo (kvůli prckovi), a motor je ohřátý. Pokud je pouze námraza, nemusíš škrábat přední boční, ani čelní okno. Pokud je sněhová přykrývka, není to přimrzlé k oknu, tudíž to jen shodíš a jedeš. Pokud s autem nejezdíš kousky, tak o baterku celkem mít strach nemusíš, nechá si případně proud na jeden start. Co se týče vyhřívaného čelního okna, funguje úplně stejně jako u zadního okna. Další velice dobrá věc na NTje, že startuješ zahřátý motor, pokud ho startuješ bez předem zapnutého NT je to hodně znát. Na zvuku a chodu motoru, samozřejmě nastartuješ i bez NT Snad ti to takto stačí. Případně napiš a doplním zkušenosti z provozu a používání. Se surim mohu souhlasit, že s topným elementem topí auto celkem rychle ale na auto s NT to nemá ani ve snu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 waikiki - aj na 3,6Fsi máš zahriaty motor po použití NT ? v návode je písané okrem 1,9 a 3,6 nezávislé topení ohrieva aj vodu v motore , inak tá 3,6 topí podľa mňa luxusne skoro . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waikiki Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 Ne ne, na 3,6 je ventil, který to tam nepustí. Ale to jsem sem nepletl, protože se ptal na tdi. 3,6 má dost velké odpadní teplo a tak topí celkem rychle, ačkoliv bych to uvítal kvůli ohřátí motoru ve velké zimě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 Dekuji za vase info Hlavni co bych od NT opravdu chtel je rychlejsi zahrati motoru a topeni po normalnim startu a jizde,kdyz je zima,(pri soucasne teplote napr +5stupnu)musim ujet temer 5km nez se pohne teplota motoru.To uz topi,ale zahrat na provozni teplotu je treba urcite vic jak 10km.Nez ma olej provozni teplotu asi jeste vic.To me zajima jak se zkrati a jestli NT vyrazne pomuze. (Ted mam tedy jeste jedno z poslednich PD 103kW a pristi auto uz bude urcite CR v ohrivani netusim jestli je mezi nimi rozdil) Dale pak to udrzeni teploty i pri stani na miste,stale i pri nastartovanem motoru a vyuziti NT.Se svym autem,kdyz v zime na chvili zastavim a za nejakou dobu nastartuji uz je problem teplotu(podle venkovni) nekdy vubec udrzet,natoz ohrat zpet.O vybitou baterii nestojim ani rezervu jednoho startu Temer nikdy presne nevim kolik km pak pri jizde ujedu km.Kdyz je motor nastartovany a NT by se vyuzivalo hlavne pri jeho behu je to pro baterii take zatez? Dik P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 jj o ventile viem , bola naň aj zvolávačka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Duben 2015 Sdílet Vloženo 14. Duben 2015 Jestli nechceš nafasovat BAN, tak okamžitě přestaň tapetovat forum inzeráty na prodej Webasta - to patří do sekce Bazar. Tak si to dej tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.