Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Me neorigo autoradio hraje po vlozeni klicku a pootocenim do prvni polohy (budiky jeste nesviti) a vypne se az jakmile vytahnu klic z nulove polohy, pokud klic v teto poloze necham zastrceny, radio porad hraje.

Radio ti pri startovani vypinat muze, bud to mas napajene z napeti ktere se pri startovani vypina a odpojuje nepotrebne spotrebice aby ulehcil akumulatoru, anebo se ti autoradio vypne poklesem napeti pri startovani.

Editováno: , autor: Petr L.
Vloženo

Právě že ani u první polohy otočeného klíčku není nikde měřitelné spínané napětí ve vodičích, až v poloze před startem kdy už svítí budíky. To by tolik nevadilo, ale palivové čerpadlo v intervalech pořád čerpá a to při delším stání a poslouchání rádia asi nebude moc dobré. Navíc jsou nabuzené ŘJ atd... Někde musí být něco přehozeného, jinak to není možný. Autorádio se mě vypne hned na první poloze kdy vypnu motor :(

Vloženo

možná bych Petra L. malinko poopravil ... neorigo rádio - vložím klíček v poloze 0, kontrolky nesvítí, rádio nehraje. Otočím klíčkem do polohy I, rozsvítí se kontroly, rádio začne hrát a pokud stojím na parkále, ihned otočím klíčkem zpět do polohy 0 a rádio stále hraje, dokud nevytáhnu klíček ze spínačky a v ní hlasitě necvakne.

Vloženo

Origo rádio umí hrát i bez zapínáni klíčů, stačí zamáčknout knoflík a znova ho vymáčknout, ale pak ho musíš buď vypnout knoflíkem nebo otočit klíčem a vytahnout klíč ze zapalování.

Vloženo

Já ale nemám origo rádio. Mám Kenwood 4051UG jak píšu v úvodu. U původního Grundiga MS411A to šlo nastavit, buď klíčkem, nebo po hodině vypne samo, případně jen tlačítkem ON/OFF.

Vloženo

To napeti ktere se zapina s pootocenim spinaci skrinky do prvni polohy a vypina az po vytazeni klicku jde pres pojistku č10 (5A) - S-kontakt, zmer jestli tam to napeti mas. Pokud ano tak do svorkovnice origo radia by to mel byt hnedocerveny drat (prumer0.5mm).

Vloženo

SUPER !!!! :kol-147: Díky moc, já jsem úplně zapomněl že tam ten hnědočervený je. Jen ustřižený a napojený na červený, zbytek je  schovaný ve svazku. Tomu se říká nakopnutí správným směrem k nezaplacení :) Fakt díky, doufám že to bude ono :) viz foto...

post-75495-0-27077100-1363978805_thumb.j

post-75495-0-67158000-1363978806_thumb.j

Vloženo

Já věděl že to bude nějaká kravina, ale že se na ni celou dobu koukám, to jsem si neuvědomil :doh Až bude chvilka volna, vlítnu na to s multimetrem a dám to už konečně dokupy včetně nového ISO konektoru a snad už bude pokoj. Ještě jednou díky :)

Vloženo

Tak konečně VYŘEŠENO !!! :kol-147: Díky všem za rady a hlavně Tobě Petře. Vše funguje jak má, tu prasečinu co tam zůstala od minulého majitele jsem alespoň zasvorkoval a uspořádal, i šuplík už se otvírá, sice upadlo to zpomalovací ozubené kolečko, ale i tak úspěch :kol-78:

Díky za tohle fórum !

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Ahoj, mám úplně novou Fabii2, z vyroby měla origo rádio, to mi nevyhovovalo a tak jsem i kvůli záruce nechal ve značkovém Škoda servisu rádio vyměnit za svoje Alpine, dávali tam nějakej anténní napáječ a iso adaptér ale dneska jsem si všimnul, že rádio jde jen když je zapnuté zapalování (svítí všechny kontrolky atd) a nebo je nastartovaný motor....v jakékoli jiné poloze ve spínačce je rádio vypnuté......v pondělí tam zajedu znova ať si to předělají...jen bych chtěl vědět čím to může být, určitě se mi tam budou snažit něco nakukat a tak bych chtěl být připravený..nejsem úplnej laik, ale nějak extra tomu taky nerozumím.

 

Rádio je nové, kabely a iso konkektor taky, díly ze servisu taky a auto je nové z fabriky a tak nehrozí že by se někdo jiný v tom kdy vrtal......prosím o radu....třeba to zvládnu i sám...díky

Vloženo

...vysvětlení je jednoduché...Fabia II nemá spínanou 0 tzn. že je zapojení z jejich strany v pořádku a rádio instalovali v souladu s manuálem kde je uvedeno, že rádio musí být zapojené přes klíček protože může docházet k vybíjení autobaterie.Nové modely Alpine mají větší klidový odběr.

Pokud jezdíš denně tak je možné rádio zapojit napřímo tzn. že červený kabel spojíš se žlutým.Tímto zapojením bude možné rádio zapínat nezávisle na zapnutém zapalování.

Takže si cestu do servisu ušetři...

Vloženo (editace)

Děkuju za vysvětlení, ...ty myslíš určitě spojit žlutej s červeným a naopak, ale to taky nejde..jediný co funguje je žlutej přidat k červenýmu, pak sice jde rádio úplně nezávisle na spínačce, ale musí se extra zapínat a po vyndání klíčku i vypínat a to taky není zrovna výhra..hodím sem nějaký fotky, třeba to pomůže....začínám mít pocit jestli to vůbec zapojit jde respektive jestli se nebude muset někde z podvolantu natáhnout extra spínaných 12V, nejsem nějakej odborník, takže možná to co tu píšu je hovadina, ale když koukám na poslední fotku tak mi na origo škodováckym konektoru přijde že je tam jenom tlustý žlutohnědý kabel = kostra,  dva tenké žlutohnědé  by měly být CAN-BUS a ten červený tlustý  že je stálých +12V a je zdublovanej tenkým červeným kablíkem ještě do svorky...ale to je možná to samý cos psal o té spínané 0..jak už jsem psal extra tomu nerozumim, tak prosím o radu jak to udělat (předělat) aby to šlo tak jak bych chtěl..prostě s klíčkemuž od první polohy a po jedho vyndání aby se rádio vyplo, případně odkud dotáhnout spínaných 12V, díky díky díky

post-6551-0-97943400-1380980657_thumb.jp

post-6551-0-54692300-1380980666_thumb.jp

post-6551-0-83334500-1380980676_thumb.jp

post-6551-0-32171500-1380980690_thumb.jp

post-6551-0-31340700-1380980703_thumb.jp

post-6551-0-72384600-1380980718_thumb.jp

post-6551-0-08492300-1380980733_thumb.jp

post-6551-0-47044100-1380980750_thumb.jp

post-6551-0-08009400-1380980759_thumb.jp

post-6551-0-28926900-1380987039_thumb.jp

Editováno: , autor: cz pida
Vloženo

zapojení je možný jen jak to máš teď...a nebo to přímé...jiná varianta není...a vypnout rádio při odchodu z vozu myslím není až takový problém.Mám taky Alpine a mám ho zapojené taky na přímo...vypínám ho vlastně demontáží čelního panelu když jdu mimo auto...

Vloženo (editace)

no to máš pravdu, to já normlálně nedělám (holt  mi ještě neukradli rádio, jen rovnou celý auto)...tak to zkusim a uvidím co mi bude vyhovovat víc....jen ještě co třeba nějakej http://Univerzální převodník z CAN-Bus sběrnice - 1 signál......ten by přece mohl umět dát rádiu info o tom že je vyndanej nebo zandanej klíček...nebo ne ?

Editováno: , autor: cz pida
Vloženo (editace)

Ahoj,

tak dneska mi přišla tady fóru zakoupená redukce z Octavie 2, bohužel mi to ve fabii nejde......prosím někoho kdo se vyzná aby mi řekl proč...jestli je to v Octavii jinak (což si nemyslím) nebo je to tím, že už mi v autorizáku něco dělali z elektrikou?

Mám tam přivedenej černobílej kabel někde od pojistek (řekl bych že spínací proud) myslím přímo do ISO konektoru což pak když připojím tu redukci z Octavie není, proud pak není na ISO konektoru ani ve žlutým ani v červeným kabelu...prosím o radu nebo alespoň kdyby měl někdo schéma zapojení ve FAKR konektoru abych kouknul jestli v něm je to jak to má být...už jsem z toho lehce jelen...díky

 

 

V nejhorším připojím canbus slim převodník co už mám taky doma ...radši bych se ale do elektriky už moc nevrtal...proto ta redukce z Octavie2...ta mi přijde takový lepší řešení

post-6551-0-84023300-1382029610_thumb.jp

post-6551-0-31068200-1382029629_thumb.jp

post-6551-0-21369400-1382029643_thumb.jp

post-6551-0-70943400-1382029652_thumb.jp

post-6551-0-22124800-1382029663_thumb.jp

post-6551-0-60815500-1382029686_thumb.jp

post-6551-0-33862200-1382029701_thumb.jp

post-6551-0-56211000-1382029712_thumb.jp

post-6551-0-83635300-1382029724_thumb.jp

post-6551-0-17642400-1382029747_thumb.jp

post-6551-0-14012000-1382029779_thumb.jp

Editováno: , autor: cz pida
  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

takže tahle redukce nahoře je dle autorizovaného servisu ŠKODA  jen na Octavia2, která má prý trochu odlišnou komukaci pro CAN sběrnici což se mi ale nezdá, jelikož výrobce uvdáí v podpoře i ROMMSTER a FII., mě ale nešla nešla a jde na BAZAR , ale  canbus slim převodník fungoval jak má a tak už mi to konečně běhá jak má i s klíčkem....třeba to někomu pomůže

post-6551-0-48664000-1383156028_thumb.pn

Editováno: , autor: cz pida
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

takže tahle redukce nahoře je dle autorizovaného servisu ŠKODA  jen na Octavia2, která má prý trochu odlišnou komukaci pro CAN sběrnici což se mi ale nezdá, jelikož výrobce uvdáí v podpoře i ROMMSTER a FII., mě ale nešla nešla a jde na BAZAR , ale  canbus slim převodník fungoval jak má a tak už mi to konečně běhá jak má i s klíčkem....třeba to někomu pomůže

Dobrý den,můžu se zeptat kam přijde canbus slim převodník zapojit? Chci ho také instalovat ale nevím kam to přijde zapojit.Děkuji.

  • o 5 týdny později...
Vloženo

Zdravím páni, mám taký problém že autorádio mi hrá všetko je ok po vytiahnutí kľúča zmaže pamäť skúšal som teda vymenit modro čierny s červeným a odpálilo mi rádio už dvakrát zapájal som to tak už dvakrát myslel som si že druhý krát bude všetko OK nakoľko pri prvom zapájaní som tam mal všetky pôvodné káble bol som v tom že to bolo kvôli tomu ... teraz tam mám len kostru stále + spínané + a REM na zosík ...  poradí mi niekto ako to zapojiť lebo keď to nechám tak že po vytiahnutí kľúča sa aj všetko zmaže žerie mi to baterku.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...