Březen 19, 201510 r Zdravím, to nebyl úmysl : o ) Po vložení prvního příspěvku jsem jen našel vhodnější přihrádku. Je tam těch témat už moc : o )
Červen 15, 201510 r Zdravim, Vyberam novy sluzebak a Mam par otazok: 1. Paket dynamic - oplati sa tam dat tie sport sedacky alebo zostat pri standardnych? (mam rad tvrde sedacky) 2. Liftback vs combi - v prvych testoch chvalili combi pre vacsi komfort tlmenia a mensiu hlucnost. Uz to vyriesili aj pri liftbacku? Chcel som liftback ale pokial su tam stale problemy tak beriem combi. Tuhost karoserie Asi nemusim riesit alebo to ma vobec vyznam? 3. Nechavam tam asi 16ky kolesa. Dalo by sa to zvladnut na 17kach? (komfort + mensia dynamika pri motore 1,6 tdi) , jazdim Cca 50 tis/rok. Dakujem za kazdu info.
Červen 17, 201510 r Peter2410: 1.mam standardni a tvrde mi prijdou akorat. 2.ber kombi, kazdy litr kufru navic je jen dobre. Osobne se mi kombik i vic libi. 3.mam 16" a na bezne cesty jsou akorat.
Červen 30, 201510 r Peter: Dynamik mám a jsem se sedačkami spokojen. Necítím rozdíl mezi Elegance a Dynamik sedačkami. Také preferuji tvrdší. Volba Dynamik sedaček trochu limituje jinde: Nelze koženku na zadní stranu, nelze sklápění opěradel z kufru, nelze sklopení opěradla spoloujezdce vpřed, chybí tyčky pro ramínko či držák tabletu atp. Měl jsem dosud vždy 16'' a na OIII mám 17''. Z hlediska komfortu nevidím rozdíl, ale 17'' jsou první, které jsem poškodil z boku o krajnici a o obrubník. Upraveno Červen 30, 201510 r od Flag
Červenec 14, 201510 r Chystám se do konce září na Scouta. Konfigurace v příloze. Rád uvítám připomínky :-) CarCard_68019223.pdf Upraveno Červenec 14, 201510 r od LiveBomb
Červenec 16, 201510 r Zdravim, chcem si kupit naftovu octaviu s automatickou DSG prevodovkou. Rozmyslam medzi 1.6 TDI DSG a 2.0 TDI DSG. Na youtube co som pozeral tak rozdiel v zrychleni nie je velky. Preto rozmyslam ci ist do 1.6 TDI DSG a v buducnosti ak by mi to naozaj nestacilo dam nejaky ten znackovy chip, neviete ako je to s prevodovkou ci sucha znesie viac ako 250 nM. Najlepsia by bola testovacia jazda ale nemozem zohnat ziaden automat na otestovanie. Inak presadnem z octavie 1.6 benzin 75 kw takze hadam budem spokojny. Ked niekto ma nejaky nazor piste.
Červenec 17, 201510 r Kdyz si zvyklej na benzin, nechces radsi 1.4TSi/110kw ? To je pekna strela. Jede to mooooc pekne.
Červenec 17, 201510 r Copik: neviem odkial si ale v novom meste nad vahom maju 1,6tdi s dsg ako predvadzacku.
Červenec 17, 201510 r Som od Košic. Ale musi to byt nafta. Ma mensiu spotrebu, mensiu registracnu dan, a po 6tich rokoch bude mat vyssiu predajnu hodnotu ako benzin. A to nehovorim o tom ze nafta stoji este menej na pumpe. Len sa neviem rozhodnut ci 1.6 TDI DSG alebo 2.0 TDI DSG Upraveno Červenec 17, 201510 r od copik
Červenec 17, 201510 r Tak vem 2.0 TDI a nemusíš řešit čipování a s tím související problémy. Věř, že to je oproti 1.6 TDI rozdíl. Na nějaká videa nedej.
Červenec 18, 201510 r Taky jsem byl zastáncem nafty a rok s 1.4 tsi změnil mé názory. Jezdí to pěkně a nežere to. Minimálně je na tom lépe jak současná tvoje benzínová 1.6 Upraveno Červenec 18, 201510 r od Losky83
Červenec 18, 201510 r Tak vem 2.0 TDI a nemusíš řešit čipování a s tím související problémy. Věř, že to je oproti 1.6 TDI rozdíl. Na nějaká videa nedej. Přesně tak, není co řešit. 2.0 TDI jede určitě líp než 1.6 TDI. Mohu sice porovnávat jen se starší 1.9 PD, ale už ta jela lépe než tehdejší 1.6 TDI (MY 2010).
Červenec 18, 201510 r Inak presadnem z octavie 1.6 benzin 75 kw takze hadam budem spokojny. No jestli si myslíš, že při přesednutí z 1,6 benzínu do 1,6 TDI zažiješ nějaký odvaz, tak to nezažiješ - věř mi. :-) Pokud na to máš, tak se přikláním k výše píšícím a jdi do dvoulitru.
Červenec 18, 201510 r Vsetci co pisete mate vlastne pravdu, tak teraz uvazujem nad 1.4 TSI DSG alebo 2.0 TDI DSG. Na terajsej benzinovej 1.6 75kw benzin mam spotrebu tak okolo 7,5 s tym ze klima ide vkuse. Naftova bude mat tak 5,5 litrov spotrebu a benzinova mozno 7. Pri cenach paliv sa mi cena za drahsi motor vrati po 80 000km. Potom uz budem vdaka dieslu v pluse a este to aj predam v bazare za viac ked to bude diesel. Len ma zaskocilo ze zrychlenia ma lepsie motor 1.4 TSI ako 2.0 TDI.
Červenec 18, 201510 r Docela lavíruješ ve výběru motorizace. Je tedy potřeba si ujasnit, co vlastně chceš a pro jaké provozní podmínky to vybíráš. Kolik km ročně najedeš? A jaké jsou převažující skladby těchto jízd - město, dálnice, okresky? Jezdíš sám, či je vůz vytížen, nebo taháš přívěs, atd. To, že tvůj prehistorický motor bere 7,5 litru, nic moc neznamená. 1.4 TSI dokáží být daleko úspornější. Nevíme ovšem, za jakých podmínek ti to bere těch 7,5l.
Červenec 18, 201510 r Vsetci co pisete mate vlastne pravdu, tak teraz uvazujem nad 1.4 TSI DSG alebo 2.0 TDI DSG. Len ma zaskocilo ze zrychlenia ma lepsie motor 1.4 TSI ako 2.0 TDI. Tady je zajímavé srovnání pružnosti motorů OIII od kolegy Mavericka. Jak vidíš, tak 1.4 TSI 103 kW má lepší pružné zrychlení než 2.0 TDI, ba dokonce na úrovni RS TDI. Tento údaj je možná více vypovídající, než prosté zrychlení z nuly na sto. Předpokládám, že u 1.4 TSI 110 kW to bude obdobné.
Červenec 18, 201510 r Prives netaham, jazdim vacsinou sam. Sice rocne najazdim okolo 15 000 km. Ale vsetko su to dlhsie trasy, po meste chodim minimalne. Nove auto si chcem nechat aspon 10 rokov. Najradsej by som zaplatil za pozicanie na jeden den 1,4 TSI DSG a 2.0 TDI DSG. A potom by som hned vedel, ktore mi viac vyhovuje. Lenze v salonoch maju tak maximalne manualny diesel. Kedze beriem automat a xenony cena bude vysoka takze nerad by som sa rozhodol zle. To porovnanie som pozeral je to dost zaujimave v prospech 1.4 TSI DSG.
Červenec 19, 201510 r Tak to zrychlení je vcelku jasné jak dopadne, stačí porovnat hodnoty váhy obou motorů. A tam je hned vidět kde se ty vteřinky nasčítávají. Jinak ta nafta se dle mého názoru tobě nevyplatí, protože jsi tam nezahrnul další věc a to je mnohem dražší servis. V tvém případě jsi psal že chceš aby ti auto dlouho vydrželo tak budeš muset přejít z proměnného servisního intervalu na pevný to znamená něco nákladů na víc a takto by se dalo pokračovat dál. Třeba nafta není vždy levnější než benzín v některých obdobích jsou ceny i vyrovnané. Jak psal Pawouk ohledně spotřeby vše se odvíjí od jízdních podmínek a jízdního stylu řidiče. Upraveno Červenec 19, 201510 r od Sniper_2003
Červenec 19, 201510 r Este otazka 2.0 TDI 110kw DSG ma elektricke kurenie v zaklade ? Pretoze v cenniku o tom nepisu. Cize potom ide teply vzduch do interieru skor ako u benzinu. Upraveno Červenec 19, 201510 r od copik
Červenec 19, 201510 r To se dozvíš z konfigurátoru /sk verze/ - zaklikáš svoji konfiguraci a na konci dáš "Zobrazit kartu vozu, tisk" /Zobaziť kartu vozidla/ a pokud je v odstavci "Bezpečnost, funkčnost, komfort" /Bezpečnosť, funkčnosť, komfort/ položka "Elektrické přídavné topení" /Elektrické prídavné kúrenie/, tak je vcelku slušná pravděpodobnost, že ho tam mít budeš. Co jsem já zkoušel, tak pokud nemáš nezávislé přídavné topení, tak tam to elektrické je. Co však ŠA vymyslí v době mezi objednáním a dodáním je jiná kapitola...
Červenec 19, 201510 r Mas to overene ze pokial je v aute Webasto od vyroby,tak sa tam nedava elektricke prihrievanie?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.