Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojte, všiml jsem si toho už minulou zimu ale bylo toho méně...A na léto to zase zmizelo. Na hrbolech na kterých auto více propruží a zhoupne se třeba i na retardérech se ozve z přední nápravy hlasité zavrzání. Když najedu na běžné menší nerovnosti tak je klid, ale když auto pořádně propruží tak vrzají! Nemyslím když třeba zbytečně rychle najedete na retardér a ozve se rána ale na plynulejším ale vyšší nerovnosti to jde hodně slyšet. Jakoby nějaké klouby nebo zatuhnuté tlumiče. V servise nic nenašli že prý to slyší ale není to nic co by bylo opotřebované...

Díky za rady

Ahojte, všiml jsem si toho už minulou zimu ale bylo toho méně...A na léto to zase zmizelo. Na hrbolech na kterých auto více propruží a zhoupne se třeba i na retardérech se ozve z přední nápravy hlasité zavrzání. Když najedu na běžné menší nerovnosti tak je klid, ale když auto pořádně propruží tak vrzají! Nemyslím když třeba zbytečně rychle najedete na retardér a ozve se rána ale na plynulejším ale vyšší nerovnosti to jde hodně slyšet. Jakoby nějaké klouby nebo zatuhnuté tlumiče. V servise nic nenašli že prý to slyší ale není to nic co by bylo opotřebované...

Díky za rady

Mně to dělaly "kosti", spojovací tyče mezi tlumičem a zkrutným stabilizátorem.

Mě to dělá taky, hlavně když je vyřazeno a přejedu nějaký hrbol, kostima to nebylo, je jedno jestli jsou kola rovně, nebo do rejdu..Poslechově to jde ze spolujezdcové strany. Nejvíc se to ukáže, když najedu do kaluže (něco se namočí) a pak to vrže jak sviňa. Zatím jsem nezjistil, čím to je. Roomster 1,4 16v MR 2009.

Tohle jsem řešil na máminém roomstru před vánoci. Byly to silentbloky předních ramen - ty zadní. Takový válec, vylisuje se starý a nalisuje nový, práce na dvě hoďky, a je absolutní ticho teď...

Dělalo to hlavně za vlhka a po ránu.

Upraveno od Dalik

Díky za info, můžu se na to podívat.

Ale vypadá to, že ty jsi měl uložení jako bylo na FI, a na MR 2009 už jsou jiné silentbloky(ale vrzat můžou..)

Zkouknu to.

  • Autor

Je ale divné že v létě je ticho jako v hrobě...možná sůl něbo ta teplota dělá svoje....

  • 1 měsíc později...

zdravim, robi mi to iste ale na zadnej naprave. prechodom cez vacsiu nerovnost alebo retarder to zavrzga ako .... v servise mi tiez tvrdia, ze nic nenasli. ja tvrdim, ze to v poriadku nemoze byt a nesmie to vrzgat. v praci mame 7 skodoviek (roomster, fabie, octavie, superb) a nerobi to u ziadneho z nich! tvrdia mi neskutocnu vyhovorku, ze tym, ze je to fabia RS tak je trochu tvrdsia a tym to robi... podla mna debilina najhrubsieho kalibru.

co mam robit, ked ma servis takto odpalkoval?

+ ked zatocim volantom (naplno) tak pocut akoby suchanie. menili mi komplet vsetky brzdy. mysleli si, ze to robi kvoli hrdze ale robi to aj po vymene brzd... neviete niekto kde moze byt problem?

Upraveno od Biest

sůl a vlhkost na gumovejch částech, silentblokách, na jaře to pořádně umyj, vystříkej a bude pokoj, to dělá snad každýmu

  • 2 týdny později...

Mám podobné problémy, ale so zadnou nápravou:

 

Keď idem po poľnej ceste, alebo po takých nerovnostiach, kde pravé zadné koleso viacej skáče ako ľavé zadné, tak sa mi z okolia pravého zadného tlmiča ozýva ťukot. Mal som dole plasty z celého kufra, no z vnútra to nebolo nič. Tak mi ostáva už iba ten vonkajšok.

 

Skúšal som sa aj zavážiť na pravú zadnú stranu a mikať s celým autom, no nič. Taktiež som si pridvihol túto stranu vysokozdvižným vozíkom cca o 10cm a tak som sa zavažoval na kufor, ale stále nič. Som zvedavý, čo to bude a či na to prídem. Na jar skúsim dať dole podblatník a uvidí sa. Samozrejme ak máte niekto nejaké nápady... :)

Ahojte, všiml jsem si toho už minulou zimu ale bylo toho méně...A na léto to zase zmizelo. Na hrbolech na kterých auto více propruží a zhoupne se třeba i na retardérech se ozve z přední nápravy hlasité zavrzání. Když najedu na běžné menší nerovnosti tak je klid, ale když auto pořádně propruží tak vrzají! Nemyslím když třeba zbytečně rychle najedete na retardér a ozve se rána ale na plynulejším ale vyšší nerovnosti to jde hodně slyšet. Jakoby nějaké klouby nebo zatuhnuté tlumiče. V servise nic nenašli že prý to slyší ale není to nic co by bylo opotřebované...

Díky za rady

Mám presne tento istý problém posledné dva týždne. Auto má rok a 30 tisíc km, tak by som bol rád keby som sa tento rok podvozku ešte nemusel dotýkať. Chystám sa čoskoro ne výmenu oleja, tak im v servise poviem aby sa na to pozreli a ak sa dá, tak to premazali niečim. Predpokladám že časti podvozku sa považujú za spotrebný materiál, tj. prípadná výmena by nebola na záruku.

  • 4 týdny později...

Ahoj chlapi!

Dělá mi to úplně stejně-myslím to vrzání z přední nápravy při větším propružení a už se mi podařilo zjistit,co to je.

Bavil jsem se s klukama na škodovce a říkali,že to dělají gumy stabilizátoru-uložení,který drží na nápravnici na každé straně dva šrouby.Tak jsem tam zkusil fouknout nějaký mazivo a přestalo to.Prý je to hodně častá závada na Rumákách a Fábiích.

Ty gumy nejsou drahý-cca kolem 250kč.

Vždycky mi to začalo dělat v zimě,když byl marast-sůl,atd.Pak jsem na jaře pořádně umyl spodek a byl klid.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.