Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Čauky,chtěl jsem se zeptat kde je u Fabie 51kW benzín schovanej palivovej filtr,potřeboval bych jej vyměnit...Díky

zospodu pri nádrži u PZ kolesa..

post-62595-0-53328600-1357215363_thumb.j

Upraveno od libero1071

JJ v klidu přístup, proti Felicii 1.6 :)

1,3 alebo 1,6 to je to isté,i keď časom sa to stalo hračkou :kol-34: ....no je pravda,že prístup k filtru na Fabke a spol je omnoho jednoduchší...zasa je to vykúpené (niekedy) tými plastovými koncovkami :kol-29:

JJ plasty jsou super, hlavně teď v zimě. :t

Milazar. Chci se Tě zeptat, po kolika km měníš palivový filtr a pro jaký se rozhodeš koupit? Taky mám HTP 51, najete cca 33 tkm / 4 roky a zvažuju že ve 40 tkm bych jej vyměnil.

  • 8 měsíců později...

Dobrý den. Jaký palivový filtr mi doporučujete na vůz Škoda Fabia II 51kw, rok 2012? Můžete klidně napsat i odkazy :)

PS: Myslíte, že nebude problém, když ho přinesu do autorizovanýho servisu? Vymění mi ho za nějakou rozumnou cenu? Díky. Adam

Doctore, příště hledej, než založíš nové vlákno na stejnou věc! Vlákna jsem sloučil.

A to je takový problém se zastavit někde ve škodovce, aby ti tam zjistili podle VIN číslo filtru? Toto jsem našel v Etce:

post-32075-0-86135100-1381348065_thumb.j

  • 1 měsíc později...

Chcem sa spytat, nema tu niekto prosim popis vymeny palivoveho filtra na CGPA motor 51kW?

Dakujem.

veď nejde o nič zložitého..odpojiť opatrne 3 plastové trubky,vyhodiť starý von,dať nový,pripojiť trubky a ideš...;)

  • 6 měsíců později...

Tak jsem se dnes v rámci 60 000km údržby rozhodl vyměnit palivový filtr. Nejasnosti kolem toho jsem měl dvě, a to jaký filtr mám. Jsou totiř dva typy, jeden s tlakem na výstupu 3bary a jeden 4bary. Takže nakonec pro můj motor HTP-BZG 51kw je to filtr na 4bary. Koupil jsem si značku Meile, snad rozumný poměr cena/kvalita.

Druhý problémek jak odpojit ty rychlospojky a nezničit je . K tomu je nutné znát princip a celkem pěkně je to vidět zde :

 

Výměna proběhla bez potíží, moc místa tam není, auto jsem měl přizvedlé. Výstupní hadice šla krásně, je nutné zmáčknout ten bazmek na plastové spojce a potom stáhnout. Na druhé straně je to však podstatně horší tam se hadice hned lomí a jdou nahoru, na plastové nástrčky -na tu pojistku která se mačká se nedá dostat protože je to blbě natočené. Vypomohl jsem si teda plastovou stahovací páskou (asi každý zná). Tu jsem nasadil a stahl kolem spojky,čímž se zmáčkla pojistka a potom šly hadice krásně stáhnout.

 

POZOR! když odpojíte hadice tak vyteče trochu benzínu, tak pod tím nemějte hlavu,nečumte do toho a nekuřte !

 

Pro zajímavost přikládám pár fotek. Filtr by měl být ještě originál z továrny-zde je zajímavé značka UFI vyrobeno v Čině. Potom řez jak to vypadá uvnitř-redukční ventil a vložka jako na olej akorát menší, a na závěr "tmavší papír-vstupní špinavá strana filtru,světlejší výstup paliva do motoru" Nedokáži objektivně posoudit zda bylo nutné filtr měnit. Filtr stál 340Kč a když už nic jiného tak výměnou odlehčím palivovému čerpadlu. Aktuálně najeto cca 66 500km

post-42201-0-36029500-1401971857_thumb.j

post-42201-0-11284100-1401971869_thumb.j

post-42201-0-68590400-1401971889_thumb.j

post-42201-0-38975200-1401971918_thumb.j

post-42201-0-98412000-1401971949_thumb.j

post-42201-0-34902000-1401971975_thumb.j

  • 3 měsíce později...

Dnes jsem též měnil palivák, dal jsem Filtron. Výměna celkem šla, jen u té výstupní hadice, když jsem ji zmáčkl, tak pak šla lehce stáhnout i nandat, tedy nezacvakla. Tak jsem malým šroubovákem jakoby podebíral tu pásku a pak to nasadit šlo, tak snad ok. Jinak abych si co nejméně zavzdušnil, tak jsem před zapojením výstupní hadice zapnul čerpadlo, aby se naplnil filtr. Vyteklo sice trochu benzínu, ale snad to splnilo svůj účel. Filtr Ufi vypadal po 10 letech ještě celkem dobře, ale na jednom místě začínala koroze a vytekla z odvzdušnění špína.

nezavzdušní,neboj...

  • 1 rok později...

Zdravím,

na ten palivový filtr existuje nějaký předepsaný výměnný interval ? Tady se o tom nepíše, každej to mění po různě dlouhé době. Mé auto je rok 2011 a najeto cca 75.000 km..už je na to čas ? :-)

moje už má takřka 321 000km a mám ho stále origo. Pravda, neprošlo přes něj zdaleka tolik BA, jako by bylo čistě při provozu na BA, ale benzín přes něj cirkuluje pořád, ikdyž jedu zrovna na LPG a toho tak často neobměňuji (a tankuji povětšinou no name). Takže tvými 75t km bych se ani nevzrušoval :kol-28:

Zdravím,

na ten palivový filtr existuje nějaký předepsaný výměnný interval ?

neexistuje ....vymeníš/neuškodíš  :kol-43:

Určitě bych měnil. Prospěješ tomu. Doporučím značku MANN FILTERS. Německý výrobce, špičková kvalita. Já sám měním po 40 tisících. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.