MILAZAR Vloženo 3. leden 2013 Vloženo 3. leden 2013 Čauky,chtěl jsem se zeptat kde je u Fabie 51kW benzín schovanej palivovej filtr,potřeboval bych jej vyměnit...Díky Citovat
libero Vloženo 3. leden 2013 Vloženo 3. leden 2013 (editace) zospodu pri nádrži u PZ kolesa.. Editováno: 3. leden 2013, autor: libero1071 Citovat
libero Vloženo 3. leden 2013 Vloženo 3. leden 2013 1,3 alebo 1,6 to je to isté,i keď časom sa to stalo hračkou ....no je pravda,že prístup k filtru na Fabke a spol je omnoho jednoduchší...zasa je to vykúpené (niekedy) tými plastovými koncovkami Citovat
VAG BoBo Vloženo 3. leden 2013 Vloženo 3. leden 2013 JJ plasty jsou super, hlavně teď v zimě. Citovat
Richiis Vloženo 4. leden 2013 Vloženo 4. leden 2013 Milazar. Chci se Tě zeptat, po kolika km měníš palivový filtr a pro jaký se rozhodeš koupit? Taky mám HTP 51, najete cca 33 tkm / 4 roky a zvažuju že ve 40 tkm bych jej vyměnil. Citovat
The_DoctoR Vloženo 3. Říjen 2013 Vloženo 3. Říjen 2013 Dobrý den. Jaký palivový filtr mi doporučujete na vůz Škoda Fabia II 51kw, rok 2012? Můžete klidně napsat i odkazy PS: Myslíte, že nebude problém, když ho přinesu do autorizovanýho servisu? Vymění mi ho za nějakou rozumnou cenu? Díky. Adam Citovat
Pawouk Vloženo 3. Říjen 2013 Vloženo 3. Říjen 2013 Doctore, příště hledej, než založíš nové vlákno na stejnou věc! Vlákna jsem sloučil. Citovat
The_DoctoR Vloženo 9. Říjen 2013 Vloženo 9. Říjen 2013 (editace) Díky, hledal jsem, ale ani tady jsem nezjistil jaký filtr koupit, jakou značku a případně kde, díky. třeba tenhle mi tam půjde? http://shop.autodilykrc.cz/cz-detail-555166-filtr-paliva-4bar-61x164mm.html Editováno: 9. Říjen 2013, autor: The_DoctoR Citovat
Pawouk Vloženo 9. Říjen 2013 Vloženo 9. Říjen 2013 A to je takový problém se zastavit někde ve škodovce, aby ti tam zjistili podle VIN číslo filtru? Toto jsem našel v Etce: Citovat
spree Vloženo 16. Listopad 2013 Vloženo 16. Listopad 2013 Chcem sa spytat, nema tu niekto prosim popis vymeny palivoveho filtra na CGPA motor 51kW? Dakujem. Citovat
libero Vloženo 16. Listopad 2013 Vloženo 16. Listopad 2013 veď nejde o nič zložitého..odpojiť opatrne 3 plastové trubky,vyhodiť starý von,dať nový,pripojiť trubky a ideš... Citovat
Alma Vloženo 5. Červen 2014 Vloženo 5. Červen 2014 Tak jsem se dnes v rámci 60 000km údržby rozhodl vyměnit palivový filtr. Nejasnosti kolem toho jsem měl dvě, a to jaký filtr mám. Jsou totiř dva typy, jeden s tlakem na výstupu 3bary a jeden 4bary. Takže nakonec pro můj motor HTP-BZG 51kw je to filtr na 4bary. Koupil jsem si značku Meile, snad rozumný poměr cena/kvalita. Druhý problémek jak odpojit ty rychlospojky a nezničit je . K tomu je nutné znát princip a celkem pěkně je to vidět zde : Výměna proběhla bez potíží, moc místa tam není, auto jsem měl přizvedlé. Výstupní hadice šla krásně, je nutné zmáčknout ten bazmek na plastové spojce a potom stáhnout. Na druhé straně je to však podstatně horší tam se hadice hned lomí a jdou nahoru, na plastové nástrčky -na tu pojistku která se mačká se nedá dostat protože je to blbě natočené. Vypomohl jsem si teda plastovou stahovací páskou (asi každý zná). Tu jsem nasadil a stahl kolem spojky,čímž se zmáčkla pojistka a potom šly hadice krásně stáhnout. POZOR! když odpojíte hadice tak vyteče trochu benzínu, tak pod tím nemějte hlavu,nečumte do toho a nekuřte ! Pro zajímavost přikládám pár fotek. Filtr by měl být ještě originál z továrny-zde je zajímavé značka UFI vyrobeno v Čině. Potom řez jak to vypadá uvnitř-redukční ventil a vložka jako na olej akorát menší, a na závěr "tmavší papír-vstupní špinavá strana filtru,světlejší výstup paliva do motoru" Nedokáži objektivně posoudit zda bylo nutné filtr měnit. Filtr stál 340Kč a když už nic jiného tak výměnou odlehčím palivovému čerpadlu. Aktuálně najeto cca 66 500km Citovat
psurn Vloženo 16. Září 2014 Vloženo 16. Září 2014 Dnes jsem též měnil palivák, dal jsem Filtron. Výměna celkem šla, jen u té výstupní hadice, když jsem ji zmáčkl, tak pak šla lehce stáhnout i nandat, tedy nezacvakla. Tak jsem malým šroubovákem jakoby podebíral tu pásku a pak to nasadit šlo, tak snad ok. Jinak abych si co nejméně zavzdušnil, tak jsem před zapojením výstupní hadice zapnul čerpadlo, aby se naplnil filtr. Vyteklo sice trochu benzínu, ale snad to splnilo svůj účel. Filtr Ufi vypadal po 10 letech ještě celkem dobře, ale na jednom místě začínala koroze a vytekla z odvzdušnění špína. Citovat
ski1961 Vloženo 26. Únor 2016 Vloženo 26. Únor 2016 Zdravím, na ten palivový filtr existuje nějaký předepsaný výměnný interval ? Tady se o tom nepíše, každej to mění po různě dlouhé době. Mé auto je rok 2011 a najeto cca 75.000 km..už je na to čas ? :-) Citovat
Malta Vloženo 26. Únor 2016 Vloženo 26. Únor 2016 moje už má takřka 321 000km a mám ho stále origo. Pravda, neprošlo přes něj zdaleka tolik BA, jako by bylo čistě při provozu na BA, ale benzín přes něj cirkuluje pořád, ikdyž jedu zrovna na LPG a toho tak často neobměňuji (a tankuji povětšinou no name). Takže tvými 75t km bych se ani nevzrušoval Citovat
libero Vloženo 26. Únor 2016 Vloženo 26. Únor 2016 Zdravím, na ten palivový filtr existuje nějaký předepsaný výměnný interval ? neexistuje ....vymeníš/neuškodíš Citovat
Richiis Vloženo 27. Únor 2016 Vloženo 27. Únor 2016 Určitě bych měnil. Prospěješ tomu. Doporučím značku MANN FILTERS. Německý výrobce, špičková kvalita. Já sám měním po 40 tisících. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.