colins Vloženo 13. leden 2013 Sdílet Vloženo 13. leden 2013 vymenili mi predne tlmice, aj axialne loziska. volant ide velmi tazko. predtym pohoda, jednou rukou som ho otocil. ked idem do pravouhlej zakruty, musim tocit oboma rukami, inak volantom neotocim. kde sa stala chyba ? co treba skontrolovat ? vdaka za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 13. leden 2013 Sdílet Vloženo 13. leden 2013 To je važna vec a treba vybrať obe strany a skontrolovať kde to drhne. Ze kde sa stala chyba to sa takto povedať neda lebo sa to nestava a ked sa toto stane tak to už mechanik nepusti na cestu. (nemal by) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 13. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2013 vybrat...ked to mas vybrane tak nic v ruke necitis, zeby nieco drhlo. zeby to zatiahol silnym momentakom ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 13. leden 2013 Sdílet Vloženo 13. leden 2013 ,,zeby to zatiahol silnym momentakom ?,, to určite nie. Tak len zaťažene to drhne. Treba skontrolovať vrch poradie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 13. leden 2013 Sdílet Vloženo 13. leden 2013 slyšíš "přeskakování" pružiny, nebo nějaké zvuky? jestli se ta pružina v uložení vůbec protáčí, jestli není KO (špatně vložené?) axiál ložisko a pružina tam není natvrdo....osobně bych jim to šel vrátit, Fabka má dost "jemný" servo a po výměně horního uložení - axiálních ložisek by to naopak mělo jít pěkně lehounce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 14. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 14. leden 2013 prave ze zvuky nie su pocut ziadne. a cinske axialy som nekupoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. leden 2013 Sdílet Vloženo 14. leden 2013 taktiež sa prikláňam k názorom chalanov,že to bude špatne vyskladané Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 14. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 14. leden 2013 netreba po vymene tlmicov urobit aj geometriu ? v dielenskej prirucke o tom nepisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. leden 2013 Sdílet Vloženo 14. leden 2013 ale pííííšu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxfavo Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 a jde ti posilovac? on je eletricky ,tak by k nemu mohla vezt nejaka kabelaz ne? nemohli to nejak treba odpojit? ale kazdopadne jen strilim od boku...nemam zkusenost:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 16. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 (editace) posilovac riadenia mal malo oleja. ale posilovac je uplne cisty, vobec nie je oteceny olejom. zahada...jeden den tocis volant jednym prstom, na druhy den riadis ako na Tatre 111, oboma rukami. plus ulomeny kusok z pruziny, akurat hore pri axial. lozisku. nove lozisko, novy olej. Editováno: 16. Květen 2013, autor: colins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik496 Vloženo 10. Září 2013 Sdílet Vloženo 10. Září 2013 (editace) Tiež sa mi to stalo. Dával som horné uloženia (silentbloky + ax ložiska monroe). Boli vadné ložiská. V ruke sa krásne točili, no po dotiahnutí hornej matice sa prestali. Zistil som to až keď to bolo celé poskládané, tak znova obe strany dolu a iné ax.ložiska. Problém vyriešený. Editováno: 10. Září 2013, autor: tomik496 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinro Vloženo 11. Září 2013 Sdílet Vloženo 11. Září 2013 (editace) Dvě věci. Drhnutí může být způsobeno horním uložením, které by se mělo dělat při každé výměně tlumičů, protože zpravidla odchází s tlumičem. Horní uložení by se poznalo na deformující se pružině, když otáčíš na místě. Přikládám odkaz na horní uložení škoda fabia. Druhá věc je ten olej. Když mizí v servu olej, tak není zpravidla na servu nebo nádržce, ale je na řízení. Teče skrz manžety řízení. Posilovač pak tlačí olej ven a volant může jít chvíli těžko a chvíli lehko. Nedostatek oleje se pozná opravdu hlučným chrochtáním posilovače, které je výrazně slyšet i přes TDI motor. Editováno: 4. Prosinec 2018, autor: Martinro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.