Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim,

chtel bych se zeptat, jestli nevite cim by mohlo byt, ze kdyz řadim, obcas pri seslapnuti spojky pedal jakoby zabere a propadne a pri pusteni pedalu zabira skoro u podlahy. Potom jde treba zase petkrat normalne a zabira tam kde ma a pak se to stane zase. Predtim jsem mel auto s klasickym lankem a samostelem. Kdyz mi to delalo tak byl spatnej samostel.... Ale tady u toho motoru pokud vim dobre je hydraulicka spojka. Tak nevim cim by to mohlo byt. Nevite prosim nekdo?

Vloženo

Je mi ale divny ze z niceho nic to zacalo delat... Vcera dopoledne jsem s tim vyjel, ujel tak 5 km a zase odstavil. Tak po 7 hodinach jsem s tim zase vyjel a zacalo to delat. Proste do te doby to neudelalo nikdy.

Vloženo (editace)

To mi je jasny :-D Proto se tady ale ptam, protoze nemam s hydraulikou zkusenosti. Predtim jsem mel klasickou 1.9 TD ve Ventu. Tam jsem vedel co a jak. Tady uz je to slozitejsi :-(

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Vloženo

ahoj, já jednou řešil podobnou závadu - byl poškozený přítlačák. tyčka ovládání spojky tlačí na desku co tlačí na talířovou pružinu. byla mimo střed. jsou tam tři aretační body, jeden se mi ulomil + dva naprasklé. občas se stalo, že deska se dostala mimo střed a nešlo ani zařadit... problém může být i v hydraulickém ovládání spojky. neteče někde kapalina? mizí kapalina?

Vloženo

Nechci strasit a preju ti at to neni prevodovkou, ale zkus zde pohledat, tento problem u 6q dela prevodovka. Resil jsem to i ja nekolik mesicu a bylo to hrideli v prevodovce. Auto i po vyslapnuti spojky melo tendenci popojizdet na 1st. a zpatecku. A pomohla az vymena prevodovky. A to jsem nekonecne odvzdusnoval a dokonce menil celou spojku a nepomohlo to.

Vloženo

Nad starterem je odvzdusnovaci sroub, primo na hydraulickem spojkovem lozisku, ktere tam vyustuje z prevodovky. ( v levo od baterky dole, takova cerna plastova soucastka s gumovym hribeckem )

Vloženo

Ahoj, mám problémy se spojkou na Octavii l 1.9PD 96kW r.v.2004. Při rozjíždění přes spojku, se auto začne samovolně rozjíždět i když

spojku znovu sešlápnu. Abych mohl vyřadit, tak musím vypnout motor. Když auto stojí na místě, vypíná spojka normálně.

Přítlačný talíř a lamela spojky je nová a teď i hlavní spojkový válec. Centrání ložisko zůstalo staré. Nikde není viditelný únik kapaliny.

Díky za všechny tipy a rady. Karel

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...