Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

U jednotkové Fabie byl Maxidot jen s navigací, tak jak je napsáno výše (mám doma dost katalogů na FI a tam je to jasně napsáno). Jako ND stojí přes šestnáct tisíc Kč, jestli se vůbec dá ještě objednat. Škodovka totiž končí s dodávkou ND na auta, od jejichž ukončení výroby uplynulo více jak pět let (moje vlastní zkušenost).

Hm, ta lhůta byla dříve deset let..

Vyjímku mají pouze díly, které byly konstrukčně nahrazeny jiným řešením, tudíž se nabízí jiné řešení (dil) a ne původní díl.

Nicméně tady se chvástají jinak:

http://www.dasweltauto.cz/i/magazin/jaro06/penize.php

Předposlední odstavec:

Jak dlouho vlastně automobilky vyrábějí náhradní díly pro svá vozidla? Nemůe se stát, e na patnáct let staré vozidlo u nebudeme moci sehnat originální náhradní díly? Co pak?

Délka povinnosti výrobce vyrábět náhradní díly pro jeho vozy je zákonem stanovena na 5 let. Automobilky koncernu Volkswagen překračují tento rámec a ve svém sortimentu originálních dílů dodávají originální díly potřebné pro provoz vozidla po dobu 15 let od ukončení výroby jednotlivých modelů.

Vloženo

Také jsem věřil té lhůtě dest let, ovšem, když mi ve Škodovce řekli, že origo hliníková kola FI již nejdou objednat, byl jsem s toho docela paf. Napsal jsem přímo na mail do MB, a jejich odpověď byla jasná. Z důvodu skladovacích kapacit se drží ND jen na vozy do pěti let od ukončení výroby.

Takže, kdo si dneska koupí výběhovou OC II, bude mít za pět let smůlu!

  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

Potrebujem pomoct, ak ma niekto etku, pripadne vysvetlit rozdiel.

Vraj je viacero typov maxidotov, a ja neviem ktory by bol vhodny.skoda fabia 1,2htp 47kw.AZQ,modelova rada 2005./chcem standardny maxac, co mate vy vo svojich autach, aby fungoval s radiom symphony.

Vysvetli niekto ake su medzi nimi rozdiely?a ktory zobrat?

Dělalo se více těchto maxidotů. Celkem 3 druhy.

6Y0920881M – klasický maxidot

6Y0920871M – maxidot s ukazatelem stavu naplnění nádobky na kapalinu ostřikovače

6Y0920841M – maxidot s maxi systémem kontroly

Editováno: , autor: kitt21
Vloženo

To pojmenování je dost nesrozumitelné, a máš to špatně:

ty pvní jsou obyč s PP (v okénku s hodinama) -  lepší Classic a prostřední výbava

druhé jsou s PP a spodní řadou kontrolek - elegance (otervření dveří, kufru, nádobka ostřikovačů a obložení brzd)

až ty poslední jsou s maxidotem 6Y0920841M

Vloženo

diky moc, uz sa v tom vyznam, to som mal ponuku z jedneho obchodu.

ja mam teraz vo fabci tie stredne 871.

takze mam istotu ak zozeniem 841tky, bude sa do dat rozchodit. napada ma este, netreba nejaky kabel dokupit? maxidot ma fungovat aj s origo radiom symphony CD.

Btw. aktualna cena sa pohybuje okolo 13200 Kc az 20000Kc :kol-64: .  - stoji za tie prachy ta pridana informacna hodnota maxaca?- vravi sa kto raz zazil a skusil, ine uz nechce :kol-35:

Vloženo

s D-Dotem za to určitě stojí :D, ale Kamil už je asi nedělá...

Ve své podstatě, žádnou další informaci, kterou už máš na budíkách maxidot nemá. Jen máš furt zobrazenu teplotu, a hodiny, ostatní údaje rotuješ v horní půlce.

A když se Ti rozsvítí maxidotová kontrolka, napíše i co po Tobě chce, natankovat, zkontrolovat chladící kapalinu atp.

Návykové to 100% je, jsem nesvůj, když nemám přehled. Ano bude Ti chybět CAN propojení s radiem - kroucená dvojlinka - 0,5 metru musí stačit

Vloženo

okej, a konktretna otazka - som zvyknuty na udaj aktualnej spotreby. Ak ju raz navolim, na maxaci, tak mi ju bude zobrazovat stale aj ked opat nastartujem auto? nakolko teraz tomu tak nie je.

Vloženo

ale mezi náma.. za 13k - 20k to fakt nestojí.. kdyby to přidávalo komplet informační systém, jako je v nových, tak možná.. takhle to jen kopíruje displej rádia (což je mínus, protože když vyměním rádio, horní třetina zhasne a vypadá to blbě) navíc má akorát to, že máš vlevo hodiny a uprostřed PP.. takže nemusíš kvůli hodinám přehazovat.. a jedna kurevská neváhoda, co mě fakt žere je ta, že když se mi ozve hladové oko, tak to prostě pípne, napíše doplňte palivo a po pár sekundách zhasne a už nikde nic nesvítí.. a když na to zapomenu, tak pápá lálá.

Jo teda jediná informace navíc oproti klasickým budíkům je ta, že vidím které konkrétně dveře mám otevřené.. 

Vloženo

no nevím, když mi pípne málo paliva, tak mám dojezd podle PP 120 km, a vím, že v pohodě dojedu 220. Ty jezdíš takové štreky, že to vyjedeš? A navíc mám dojem, že to po určité době, nebo najetých km pískne znovu. A pak přeci při každém nastartování.

Ano, jediná funkce navíc je, že je vidět, které dveře jsou otevřené, to ma Royce pravdu.

Vloženo

Tu na fore som nasiel napasovane budiky samozrejme s maxikom z F2 do F1 , taktiez tu niekto ma budiky z pola ale len pp. Ked to ide takto, su este nejake typy koncernovych budikov co by sa dali napasovat do fabie? Trebars octavia, golf a podobne no myslim budiky ktore ide stale bezne zohnat. Viem akurat ze je obmedzenie v canovej komunikacii, ze novsie modely ju maju inu. 

Vloženo

no nevím, když mi pípne málo paliva, tak mám dojezd podle PP 120 km, a vím, že v pohodě dojedu 220. Ty jezdíš takové štreky, že to vyjedeš? A navíc mám dojem, že to po určité době, nebo najetých km pískne znovu. A pak přeci při každém nastartování.

Ano, jediná funkce navíc je, že je vidět, které dveře jsou otevřené, to ma Royce pravdu.

Mi teda pípá při 80km :-) a už se mi jednou stalo že jsem tak v klidu jel po schodech, píplo to, říkal jsem si že mám ještě dost Km.. a pak najednou škub škub.. došlo mi to hned, tak jsem to hned vypnul a nechal se dotáhnout k benzince.. naštěstí se nic nestalo, nějaké výpary tam zbyly.. Proto jsem to taky zmiňoval.. 

Vloženo (editace)

Zdarek, mě teda pípne taky při 80km(mám benzín) a to většinou taky ujedu.

Pak standartně přepnu na dojezd a vidím jak to je.

A rafička mi to říká pořád. Natankuj!!!!

 

A mám odzkoušený, že když MFD vypneš,  a dochází k rezervě tak to tam naskočí taky "dopňte palivo"

Editováno: , autor: Combi2002
Vloženo

no záleží na šikovnosti (dostat tam jde cokoliv :) ), tvarem trochu odpovídají jen z F2, samozřejmě před faceliftem kvůli komunkaci. Ale výměna kus za kus to stejně není...

Ostatní mají jiný základní tvar, se podívej na fotky v bazarech.

Vloženo

samozrejme velkost, stym sa rata to by sa riesilo myslim nejakym laminatovym puzdrom alebo nejako napasovat to by som riesil neskor, ale skor ma zaujima ci bude treba prerabat konektory a ci to pojde nakodovat podla fabie scim by mohli byt problemy... npr octavia 1 viem ze ma ine konektory, a ci by to stacilo len prepinovat... ako maxidot sa da v pohode stale zohnat npr. golf 4, octavia 1

 

pozeral som aj z F2 ale maxidot na benzin jedine nove a tam je ta cena trosku vyssia a ked pouzivane tak zas len facelift

Vloženo

Tak to jseš dober, to bych za to nedal nikdy.  Ale je vidět že raději než na dovolenou vrážíš do auta. Přeju ať si užiješ tu velkou radost.

Máš správný rádio na propojení s budíkama?

Vloženo (editace)

jo, diky, neco som si nasetril :kol-28: . Radio je v poho, je CANove.

moje smula, ze jsem do toho vhupnul pozde, ale i tak jsem rad ze jeste vubec se neco naslo.

Editováno: , autor: kitt21

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...